quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:33 schreef i-spy24 het volgende: * DING * MIDDAG allemaal Allereerst:
Wat een pleuris weer hier in Zwitserland!
God ik kan merken dat ik weer in Europa ben ivg met waar ik eerst zat (DownUnder) Ten tweede:Over dat een commander niet ergens alleen maar moet gaan liggen was
* IK *.
Ik ben zelf met m'n vorige account ook met regelmaat commander geweest en ik vind dat een commander geen generaal is en maar gewoon een kapitein van een eenheid en dus gewoon mee moet doen tijdens het vechten. Ik bedoel dan niet dus helemaal vooraan lopen ,tuurlijk niet, maar wel zo aanwezig zijn dat hij altijd! bereikbaar is voor zijn troepen. Er is tenslotte een gezegde:
" Goede leiders geven altijd het voorbeeld " Ik had al mijn duidelijke mening indertijd gegeven in
DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijandelijke commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.
Dus een goeie commandant
is altijd in de buurt van zijn eenheden en ondersteunt ze zo goed als kwaad met datgeen ze vragen .
1. Als je drie squad heb en ze doen precies wat je zegt, heb je geen tijd om effe lekker
te gaan knallen, ik probeer wel vaker in een goede helicopter mee te vliegen, zonder dat
je veel dood gaat door crashes.
Maar als ik ga meevechten ben vaak zo druk bezig om
te kijken wie ik moet afschieten, dan heeft bijna niemand tijd om je overige squads goed
te begeleiden als ze goede hit, capture en run tactiek uitvoeren. De Rpv is om de 60 seconden
beschikbaar dus voor optimaal gebruik kan je niet full action gaan.
Als jij namelijk effe niet oplet op het slagveld, kan in jouw geval de tank genadeloos toeslaan,
terwijl je soldaten op het slagveld een Anti-tank actie verwachten.
Als je team niet luistert, heb je inderdaad meer tijd dan om alleen een beetje te nietsen.
Ik rook soms stiekem een blowtje, zonder dat iemand het merkt, maar sta dan wel op de apc, in de schuttersposition een vlag te verdedigen, wel een rustige maar je kan snel ingrijpen.
Een goed plan is om is om de bevelhebber met een squadleader mee te laten gaan in een medic/ support combinatie.
De squad leader kan dmv. stevige supportfire, de bevelhebber verdedigen als hij met het commanderscreen bezig is. En is die niet bezig kan die healen.