abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29571797
Ik zit niet op de server dus kan er verder niks mee 'sickert' Maar 1 ding is duidelijk: Als er 'tweakers' op de server zitten is dat a: Om te spioneren hoe slecht we wel zijn en dat weer te verheerlijken op hun website en b: om stiekum te kijken hoe sterk/zwak we nu eigenlijk zijn en hoe we spelen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:28:36 #102
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29571997
zwaait even mee om te laten weten dat die jullie niet vergeet..

Oohja.. en de zwaai natuurlijk
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:34:45 #103
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29572130
Heb wat leuke potjes gespeeld met de BoFfers!
Volgende keer weer!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_29572171
-----------
Ik heb even een vraag. Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt bij battlefield, dit omdat ik nu alles een beetje snap/kan etc. De andere was om in te komen.
Maar als ik als kit 'Aanvaller' kiest dan kan dat wapen NIET op automatisch, alleen schieten per 1 of 3 kogels... Dit kon bij me oude account wel. Komt dit verderop als je meer punten hebt???

en oja, hoe ken je sneller,makkelijk zien of er vijanden in de lucht zijn?? Soms duurt het ff voordat er een blauwe of rode naam tevoorschijn komt en aangezien je in de lucht redelijk veel handelingen moet verrichten is dat best lastig wil je een tegenstander neerknallen... iemand tips ofzo?

Ja blauwe namen zie je overal en rode namen alleen als je op dat mannetje/voertuig mikt maar in de lucht is het vaak anders, of als je op de grond een tank ziet rijden is het nog maar de vraag of het een 'blauwe' of 'rode' is.

Iemand antwoord op deze 2vragen??

Mijn dank is groot
BF2: Diamond3d
pi_29572179
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Even spammen : Clan site

Direct Link

Voor iedereen die ook ziek wordt van de vele reboots vanwege falende remote admin tools. Met de nieuwe patch moet dit verholpen zijn, het is een bekende bug in BF2. Nog 15 dagen te gaan dus....
Morgen lekker op vakantie en als ik terug kom werkt het weer perfect
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:38:24 #106
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29572204
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
-----------
Ik heb even een vraag. Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt bij battlefield, dit omdat ik nu alles een beetje snap/kan etc. De andere was om in te komen.
Maar als ik als kit 'Aanvaller' kiest dan kan dat wapen NIET op automatisch, alleen schieten per 1 of 3 kogels... Dit kon bij me oude account wel. Komt dit verderop als je meer punten hebt???

en oja, hoe ken je sneller,makkelijk zien of er vijanden in de lucht zijn?? Soms duurt het ff voordat er een blauwe of rode naam tevoorschijn komt en aangezien je in de lucht redelijk veel handelingen moet verrichten is dat best lastig wil je een tegenstander neerknallen... iemand tips ofzo?

Ja blauwe namen zie je overal en rode namen alleen als je op dat mannetje/voertuig mikt maar in de lucht is het vaak anders, of als je op de grond een tank ziet rijden is het nog maar de vraag of het een 'blauwe' of 'rode' is.

Iemand antwoord op deze 2vragen??

Mijn dank is groot
Hangt van je wapen af. Assault en Medic kunnen idd alleen burst of single fire doen, de rest kan wel full auto volgens mij...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:39:45 #107
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29572228
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
-----------

Dit kan volgens mij toch echt niet! Misschien verwart met een ander wapen?

Dat kan niet, dit is gewoon om het je lastiger te maken aangezien dat de vijanden zijn.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:40:54 #108
12888 Skull-splitter
pi_29572250
Ik vind wel dat de namen soms te vaag aangegeven zijn, en soms verdwijnen ze bij teamleden ook zomaar, zodat je teamkills tot en met hebt...
pi_29572255
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hangt van je wapen af. Assault en Medic kunnen idd alleen burst of single fire doen, de rest kan wel full auto volgens mij...
Maar met Assault had ik bij me vorige automatisch, en nu ken ik die optie niet kiezen???
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:42:37 #110
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29572280
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:41 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar met Assault had ik bij me vorige automatisch, en nu ken ik die optie niet kiezen???
Moet je vergist hebben. Of je had de geunlockte G3...
pi_29572359
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:42 schreef Blinker het volgende:

[..]

Moet je vergist hebben. Of je had de geunlockte G3...
Nee... nu ga ik ff beide accounts checken ook ... dan weet ik meer brb
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:51:53 #112
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29572475
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Nee... nu ga ik ff beide accounts checken ook ... dan weet ik meer brb
Owk, ben benieuwd
pi_29572575
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:51 schreef Blinker het volgende:

[..]

Owk, ben benieuwd
Dit wapen bedoel ik, nu staat hij wel op automatisch, maar zonet niet..

vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:09:01 #114
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29572785
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dit wapen bedoel ik, nu staat hij wel op automatisch, maar zonet niet..

[[url=http://img226.imageshack.us/img226/6459/screen0009tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je bent door de war met het assault wapen van de USMC denk ik
Die schiet burst in tegenstelling tot die van de MEC.
pi_29572993
Leuk avondje.. postman c4-en was wel weer aangenaam... maar heb t grote feest gemist Helaas net weer van de server afgekuikeld en toen zat ie weer vol
pi_29573276
@' diamondvoodoo':

Dat is gewoon het anti-tank wapen die bij de bazooka hoort.
Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.

T.a.v. je vraag over de vijand:

Gewoon ff die toets M indrukken voor MAP en dan zie je vanzelf een rode spot.
Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
en kun je er gerust al van verre op knallen.

[ Bericht 11% gewijzigd door i-spy24 op 12-08-2005 01:40:35 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:00:24 #117
12888 Skull-splitter
pi_29573772
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
@' diamondvoodoo':

Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.
gewoon nog eens op 3 rammen en hij schakeld van fire-mode
pi_29575737
Het is niet het wapen van de AT, maar van Assault... naja het zal allemaal, hij ken nu wel op automatisch en niet alleen op 1 of 3
pi_29575762
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Blinker het volgende:

[..]

Je bent door de war met het assault wapen van de USMC denk ik
Die schiet burst in tegenstelling tot die van de MEC.
Dat zal het zijn!!

Gezien deze 3 plaatjes -----> http://forums.gamespace.net.au/showthread.php?t=4271
pi_29575923
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
@' diamondvoodoo':

T.a.v. je vraag over de vijand:

Gewoon ff die toets M indrukken voor MAP en dan zie je vanzelf een rode spot.
Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
en kun je er gerust al van verre op knallen.
Ja dat eerste wist ik, dat met dat vliegen zal ik onthouden, thnx

Ik ben naar de bruiloft van me zus, tot morgenmiddag ergens
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:09:56 #121
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29576615
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef domolanglekker het volgende:
Leuk avondje.. postman c4-en was wel weer aangenaam... maar heb t grote feest gemist Helaas net weer van de server afgekuikeld en toen zat ie weer vol
De eerste keer C4 was 1 grote verrassing: "He dat deden ze net nog niet, oh Domo is erbij gekomen."
De tweede keer precies op dezelfde locatie kreeg ik van Matthijs te horen dat er iemand achter me stond, ik als een gek in de achteruit, maar door de TS vertraging was ik te laat en stond er weer in beeld: DoMo[NL] C4 [FoD]PoSTMaN

Met de C4 is riskant, maar zeker als je met een groepje bent het makkelijkste om te gebruiken, de tank is afgeleid en zoekt naar de mensen met anti tank, waarvan hij weet dat ze voor hem zitten. De SpecOps loopt om plakt er 2 pakketjes C4 op en daar gaat de tank

Volgende keer neem ik wel een Gunner mee die kan mooi mijn achterkant in de gaten houden, voor het geval Domo weer opduikt
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:10:10 #122
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29576625
LOL was vergeten dat ik dit gisteren nog zag gebeuren:

Een blackhawk stort neer met dit mannetje die er uitvliegt en zo landt:

Volgens mij is het Stoja, en stond Jedi naast me het ook te bewonderen.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:35:30 #123
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29577039
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgende keer neem ik wel een Gunner mee die kan mooi mijn achterkant in de gaten houden, voor het geval Domo weer opduikt
Ik zal er zijn
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29577291
Was gister wel weer lachen met Jedi, Sickert, Raffie, Stoja en wie nog meer om die 'irritante' Postman te pakken te krijgen. Man, je hield ons wel bezig zeg ...
Before all else, be armed.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:26:04 #125
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29577869
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was gister wel weer lachen met Jedi, Sickert, Raffie, Stoja en wie nog meer om die 'irritante' Postman te pakken te krijgen. Man, je hield ons wel bezig zeg ...
Ben jij JafarX?
Jullie hielden mij anders ook steeds bezig
Ik kon elke keer weer naar de kust om die vlag over te nemen en 99 van de 100 kwam ik jullie daar weer tegen en was het weer aanpoten. Steeds maar weer kijken waar jullie zaten en dan snel weer terugtrekken om te repareren (als ik op tijd was)
Best een vervelende plek, jullie kunnen echt overal staan en ik maar zoeken, Mashuur City is dan toch iets gemakkelijker.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')