abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29581358
zullen we dat dan even snel uitproberen 'jazza' ? Ben je gelijk wakker

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 12-08-2005 14:53:16 ]
pi_29581407
Goedemorgen,

Zo ik zit hier in Noord Korea en heb een ping van 3. Lekker in een internethutje BF te spelen op een oude AT..Lekker zonnetje hier en de hond was lekker deze middag.
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:42 schreef jazza het volgende:
als ik commander ben, ben ik spec-ops. ben je nl niet te zien met scan en uav is mij verteld
Is dat zo Rudy??
Nooit geweten zeg....Wat weet ik nog meer niet?
pi_29581467
@'JMPoSTMaN':

Ik denk dat we even langs elkaar heenpraten. Ik zorg natuurlijk dat ik niet direct op het slagveld ben(anders weten jullie mij te vinden volgende keer als ik commandant ben) maar wel zo aanwezig, dat ik desnoods ondersteuning in hoogste nood kan geven en zelfs zonder radar een deel kan overzien.
pi_29581591
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:33 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * MIDDAG allemaal

Allereerst: Wat een pleuris weer hier in Zwitserland! God ik kan merken dat ik weer in Europa ben ivg met waar ik eerst zat (DownUnder)

Ten tweede:

Over dat een commander niet ergens alleen maar moet gaan liggen was * IK *.
Ik ben zelf met m'n vorige account ook met regelmaat commander geweest en ik vind dat een commander geen generaal is en maar gewoon een kapitein van een eenheid en dus gewoon mee moet doen tijdens het vechten. Ik bedoel dan niet dus helemaal vooraan lopen ,tuurlijk niet, maar wel zo aanwezig zijn dat hij altijd! bereikbaar is voor zijn troepen. Er is tenslotte een gezegde: " Goede leiders geven altijd het voorbeeld "
Ik had al mijn duidelijke mening indertijd gegeven in DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijandelijke commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.

Dus een goeie commandant is altijd in de buurt van zijn eenheden en ondersteunt ze zo goed als kwaad met datgeen ze vragen .
1. Als je drie squad heb en ze doen precies wat je zegt, heb je geen tijd om effe lekker
te gaan knallen, ik probeer wel vaker in een goede helicopter mee te vliegen, zonder dat
je veel dood gaat door crashes.
Maar als ik ga meevechten ben vaak zo druk bezig om
te kijken wie ik moet afschieten, dan heeft bijna niemand tijd om je overige squads goed
te begeleiden als ze goede hit, capture en run tactiek uitvoeren. De Rpv is om de 60 seconden
beschikbaar dus voor optimaal gebruik kan je niet full action gaan.
Als jij namelijk effe niet oplet op het slagveld, kan in jouw geval de tank genadeloos toeslaan,
terwijl je soldaten op het slagveld een Anti-tank actie verwachten.
Als je team niet luistert, heb je inderdaad meer tijd dan om alleen een beetje te nietsen.
Ik rook soms stiekem een blowtje, zonder dat iemand het merkt, maar sta dan wel op de apc, in de schuttersposition een vlag te verdedigen, wel een rustige maar je kan snel ingrijpen.
Een goed plan is om is om de bevelhebber met een squadleader mee te laten gaan in een medic/ support combinatie.
De squad leader kan dmv. stevige supportfire, de bevelhebber verdedigen als hij met het commanderscreen bezig is. En is die niet bezig kan die healen.
Hell To The Liars
pi_29582060
Nog even op de nieuwe pagina:

Wat denken jullie van een LAN party over een paar maanden??

Zaaltje - bier/cola - chips - battlefield etc..
pi_29582063
Nog even op de nieuwe pagina:

Wat denken jullie van een BOF-LAN party over een paar maanden??

Zaaltje - bier/cola - chips - battlefield etc..
pi_29582321
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:45 schreef i-spy24 het volgende:
zullen we dat dan even snel uitproberen 'jazza' ? Ben je gelijk wakker
ik maak hieruit op dat dit dus niet zo is en vanavond rond 20.00 wil ik het wel proberen...
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:22:48 #158
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29583069
Officieel: Zondag 4 september [BOF] Clanwar
quote:
Match: European Tactical Battlefield Forces versus Band of Fok!kers
Status: Challenge accepted by Band of Fok!kers
Date: Sunday 4 September 19:00 (19:00 , 19:00 )
Levels: Strike at Karkand - 16/Gulf of Oman - 16
Server: Yours
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed

Notes: 3 round game.
Meer informatie
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29583504
3 rounds, vreemd gebeurt nooit
Verder nice maps, tips nodig voor tactics kom maar langs
#dutchsupercows ( @ quakenet )
pi_29583893
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:22 schreef 'BMH' het volgende:
[b]Officieel: Zondag 4 september [BOF] Clanwar
YESSSS...count me in!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:42:25 #161
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29584297
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:22 schreef BMH het volgende:
Officieel: Zondag 4 september [BOF] Clanwar
[..]

Meer informatie
Ik wil ook wel mee doen
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_29584614
Zo weer lekker bijgelezen Op dit moment weer op een zwaar zuigende internetverbinding en met nog veels te veel dingen om te regelen voor t feest van morgen. Vandaar dat ik dit weekend erg weinig online zal zijn. Ook de komende week zal je mij niet ontzettend veel online zien en als ik er wel ben dan kan de reactie wat traag zijn. Mocht je dus een kick of een server restart nodig hebben, roep Escape, Morpheus of Ursel er even bij. Vooral Morpheus is erg veel aanwezig en ik denk Escape ook weer vanaf t moment dat z'n verbinding weer werkt.

Het weekend daarna ben ik waarschijnlijk m'n oude PC aan het verkopen en m'n nieuwe AMD 3500+ aan het inbouwen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29584777
Vanavond rond 19:30 weer lekker knallen, mannen??
Before all else, be armed.
pi_29584793
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
@' diamondvoodoo':

Dat is gewoon het anti-tank wapen die bij de bazooka hoort.
Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.

T.a.v. je vraag over de vijand:

Gewoon ff die toets M indrukken voor MAP en dan zie je vanzelf een rode spot.
Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
en kun je er gerust al van verre op knallen.
je kan ook het nummer even opnieuw indrukken de 3 dus dan hoor je die klik ook!
Narf!
pi_29584834
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:

[..]

vanaaf ook weer de BOF elite? Lock hem dan niet net als vorige keer, moest echt voor iemand zijn neus gaan staan, voorsat ze doorhadden dat ik erbij wilde... wel al tig keer gevraagd met teksten maarja...
dat is het gemis van TS...
Narf!
pi_29585079
Ik stel voor een squad te maken met teamspeakers en een squad zonder.
BoF Elite zal voor mensen zonder zijn.
De Vlaaisquad is speaking and spanking.
Hell To The Liars
pi_29585233
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 18:34 schreef Droopie het volgende:
Ik stel voor een squad te maken met teamspeakers en een squad zonder.
BoF Elite zal voor mensen zonder zijn.
De Vlaaisquad is speaking and spanking.
gewoon een Bof squad en een Bof Ts squad

hoe laat zijn jullie er?
Narf!
pi_29585260
Ik ben er om 19.00
Hell To The Liars
pi_29585273
das mooi ik ook ga ik nu ff douchen
Narf!
pi_29585610
join allen 84.244.130.114 !!!!
Narf!
pi_29585690
Server reboot ivm het niet kunnen connecten met remote admin.
pi_29585703
Enig idee waarom mijn beeld hapert als ik bepaalde richtingen opkijk? Framerate is okay, maar als ik een klein tikje naar links of rechts bij draai bijvoorbeeld, daalt de framerate dramatisch. Wat de hel?
pi_29585810
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef Disorder het volgende:
Enig idee waarom mijn beeld hapert als ik bepaalde richtingen opkijk? Framerate is okay, maar als ik een klein tikje naar links of rechts bij draai bijvoorbeeld, daalt de framerate dramatisch. Wat de hel?
Als ik op 1600x1200 met 4x AA stil sta is het beeld ook wel goed maar als ik dan draai of er komt een mannetje in beeld happert ie

Niet zo heel gek, je instellingen staan vrees ik gewoon te hoog. Voor AA kost een hoop.

Server is weer up by the way
pi_29585877
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Als ik op 1600x1200 met 4x AA stil sta is het beeld ook wel goed maar als ik dan draai of er komt een mannetje in beeld happert ie

Niet zo heel gek, je instellingen staan vrees ik gewoon te hoog. Voor AA kost een hoop.
Je begrijpt me niet. Ik speel constant op een soepele framerate, ook als ik vlieg, ren, of wat dan ook doe. Maar als ik in een bepaalde richting kijk, daalt de framerate enorm. Dat is gewoon erg vreemd.

En ik heb AA uit.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:55:18 #175
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29586343
Zo, eindelijk vakantie , misschien zo nog even BF2-en maar eerst even de boel opruimen hier (was wel nodig ). Nu hoef ik tenminste niet meer op tijd te stoppen omdat ik vroeg uit bed moet .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29586734
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:24 schreef Disorder het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet. Ik speel constant op een soepele framerate, ook als ik vlieg, ren, of wat dan ook doe. Maar als ik in een bepaalde richting kijk, daalt de framerate enorm. Dat is gewoon erg vreemd.

En ik heb AA uit.
Mijn instelling staan allemaal op Medium met AA uit en resolutie op 1024 x nog wat en het draait al schokkerig, laat staan met AA aan op 2x.

VGA zal het niet liggen is een ATI Readon 9600 XT met 128 mb maar denk aan mijn geheugen (512 mb). Ik kan nu wel 512 erbij kopen maar denk liever dat ik wacht op wat meer geld voor 1 gb ram erbij en dan zal het beter moeten lopen.

Laatste tijd speel ik ook niet zo veel BF2 meer.
Denk dat ik morgen/vanavond maar is even full time ga spelen om wat puntjes in te halen
pi_29587149
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:24 schreef Disorder het volgende:

En ik heb AA uit.
Dan begreep ik je inderdaad verkeerd Gaat dat ook na enige tijd weer weg of blijft het dan tot je reboot ? Verder, kan je het happeren zelf generen of, dus gebeurt het op steeds dezelfde plaatsen ?
pi_29587381
Het gehaper gebeurd op dezelfde plaatsen. Ik heb geen flauw idee waarom.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:17:39 #179
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29588147
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 20:14 schreef Razorback het volgende:

[..]

Mijn instelling staan allemaal op Medium met AA uit en resolutie op 1024 x nog wat en het draait al schokkerig, laat staan met AA aan op 2x.

VGA zal het niet liggen is een ATI Readon 9600 XT met 128 mb maar denk aan mijn geheugen (512 mb). Ik kan nu wel 512 erbij kopen maar denk liever dat ik wacht op wat meer geld voor 1 gb ram erbij en dan zal het beter moeten lopen.

Laatste tijd speel ik ook niet zo veel BF2 meer.
Denk dat ik morgen/vanavond maar is even full time ga spelen om wat puntjes in te halen
ik heb zelfde videokaart, maar dan een gig hyperx geheugen,
en zelfde instellingen , alleen bij mij hapert ie niet, ik zal eens rustig aan mijn instellingen omhoog zetten (heb trouwens een athlon 3400+ ) dus ik neem aan dat ie wel wat beter kan
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_29589108
zo daarnet gespeeld op die geile server van ons en G**verdomme wat ging het lekker
eerst 58 in dailan plant... daarna...

101 in dailan

en toen in karkand

141!
Niet 1 x dood
Dat allemaal als commander

ging lekker vanavond dus.. en ik denk dat ik zondag ook als commander ga als niemand bezwaar heeft

dan kicken we ass!!

want mannen het ging lekker of niet

Johan wat was je trouwens stil?!

LoL @ Jedi ghehe wat kan jij lekker mopperen met je brabantse accent

Rest het was weer gezellig

Zondag gaan we slachten en morgen kom ik mischien nog wel ff oefenen tenzij ik iets met mn girly ga doen! grts to all

[ Bericht 3% gewijzigd door Sickert op 12-08-2005 22:28:09 ]
Narf!
pi_29590068
Defibrillator 1h 10m 00s 0 128 0:128 57%

0 kills 128 keer dood maar wel een accuracy van 57%
Narf!
pi_29590814
Was weer leuk mannen. En morgen weer een dag ...
Before all else, be armed.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:03:40 #183
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_29590841
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef Disorder het volgende:
hehe hier het zelfde. Dan kan je bij mij 320 graden goed zien en 40 graden schokt hapert hij. Vet raar. Dit is niet altijd maar soms. Snap er zelf ook niks van.

Specs:
P4 3ghz
1gig dual
Asus 6800gt 256mb
pi_29590942
ik heb echt nergens last van

en heb de AA op 2x
en alleen de light dinges en de shades op medium
en de rest op high

met een P4 2,6
1 gig (2x 256 + 512)
Geforce 6600 256 mb
Narf!
pi_29591174
bij mij draait het op "high" settings met 4x AA gewoon goed.. waneer ik die 2 opties die op Medium staan hoger zet dan loopt het trager.

specs:
AMD 3000+
1gb RAM
GF 6800 128mb

maar morgen hoop ik mn Raptor binnen te krijgen gaan laadtijden wat naar beneden
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_29591245
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:18 schreef MrUber het volgende:
bij mij draait het op "high" settings met 4x AA gewoon goed.. waneer ik die 2 opties die op Medium staan hoger zet dan loopt het trager.

specs:
AMD 3000+
1gb RAM
GF 6800 128mb

maar morgen hoop ik mn Raptor binnen te krijgen gaan laadtijden wat naar beneden
dat had ik dus ook en die aa heb ik niet op 4 omdat ik het verschil niet zie
Narf!
pi_29591376
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:21 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat had ik dus ook en die aa heb ik niet op 4 omdat ik het verschil niet zie
Ik heb het verschil nog niet bekeken maar de performance is niet slecht dus ik zie niet waarom ik heb op 2x zou moeten zetten.

Let wel op dat ik een 6800 heb en jij een 6600

edit: en een "400Mhz" snellere CPU
pi_29591391
Is mijn accent echt zo erg Sickert?? Hehe kan ook nog versterkt worden omdat ik in Brussel werk...

Maar lekker gespeeld mannen! Beetje vast squad met Dickie (plus nog wat 3-en in zijn naam ), Sickert, Jafarx, Johan...leuk cluppie

Zover gepolst zien de meeste een LAN party wel zitten in de regio Breda/Rotterdam. Voor dickie is al slaapplaats geregeld . (Er kan bij mij 2 man slapen die van verder moeten komen)
Ik d8 ergens aan November dan hebben we nog wat tijd om te plannen zeker ivm met ruimte. Ruimte zal de grootste hindernis worden. Zover ik kan inschatten is het wel zo leuk dat we 10 mensen minimaal hebben en 35 maximaal. Wat we verder nodig hebben is een ruimte met tafels en stoelen en een goede internetverbinding. Netwerkapparatuur lijkt me geen probleem, ik kan redelijk wat regelen en er zijn vast veel wizkids hier die het voor hun werk doen..

Aanmeldingen:
Jedi
Sickert
Dickie
Jafarx (?)
Johan (?)
BMH (?)

Verder wil ik de groep aanvullen met een aantal fanatieke bf2ers van een lanclubje hier uit de buurt welke nog 4-6 personen zijn.

Ik lanceer het idee nu en ik zou graag wat reacties horen hoe en wat. Als er genoeg animo is gaan we brainstormen over lokatie en datum.

BOF!FERS laat u allen horen..hoe meer hoe leuker... bier-games(bf2)-lol-kennismaken-etc...
pi_29591418
Wie is er aan het spelen op het moment? ik heb wel zin om ff een squadje te vormen..
pi_29591663
Ik ga zo nog wel heel eventjes spelen.
pi_29591690
Hé..jedi04739271..of zoiets
Ik meld mij maar vast officieel aan voor die lan-party......Als er bier en chips is kan 't voor mij niet meer stuk
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29591934
Zo...zijn we ook weerrrr

Vanavond een team gevormd met of all people 'RudyCarell' aka FOK's 'jazza'.
Erg leuk gehad en lekker relaxed na verloop van tijd gespeeld. In het begin tot 2x toe door 'sickert' achter elkaar gekilled wat me eerst bevreemde totdat ik door had dat hij MEC was en nog wel commandant.
M.a.w. ff weer wakker worden en opnieuw beginnen zeker toen ik als squadleader ff mijn squad informeerde om gelijk nadat een vlag was veroverd onmiddelijk snel weg te rijden want 'sickert' kennende gooit hij er gelijk artillery op om zoveel mogelijk kills weer te maken.
En ja hoor mijn squad(groen) luisterde braaf en vertrok en we waren net bezig weg te rijden of de blauwe squad die nog lekker bleef 'picknicken' bij die vlag(het zwembad dus) kreeg de volle laag van commandant 'sickert'.
Daarna met 'RudyCarell' rondgereden en wat vuurtjes her en der geprobeert te doven toen onze posten onder vuur kwamen te liggen en dat zonder dat we een commandant hadden.
Veel later in het spel werd 'RudyCarell' commandant en kreeg ik vreemd genoeg van anderen een munity-vote te zien tegen hem voor redenen die ik raar vond want hij deed prima werk EN we wonnen de maps.
Dus gewoon tegen gestemd.

@ 'RudyCarell': Waarom schreeuwde je om de haverklap toen ik "brandjes ging blussen" als squadleader dat artillery en UAV voor mij beschikbaar waren? Bedoel ik weet heus wel op tijd wanneer ik iets nodig heb hoor.

Kortom: Was weer gezwellige boel zo onderling.

[ Bericht 6% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 00:06:44 ]
pi_29591964
hmm dus t spel is afgelopen, geen wonder dat ik niet in kom

als ik andere servers join he is de server-ip ook die voor teamspeak ??
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_29592111
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef Suikermais het volgende:
Hé..jedi04739271..of zoiets
Ik meld mij maar vast officieel aan voor die lan-party......Als er bier en chips is kan 't voor mij niet meer stuk
hehe leuke naam he? nou ik werd zo geirriteerd na 3 pogingen om een account aan te maken dat ik er eentje heb genomen die zeker niemand heeft. en dat werkte vandaar..
pi_29592132
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:07 schreef Sickert het volgende:
ik heb echt nergens last van

en heb de AA op 2x
en alleen de light dinges en de shades op medium
en de rest op high

met een P4 2,6
1 gig (2x 256 + 512)
Geforce 6600 256 mb
Als ik binnenkort 512 Mb-ram erbij koop of 1 Gb (kheb nu 512 mb) zou ik die settings die jij hebt dan ook halen maar dan met een AMD Athlon XP 2,8 en ATI Readon 9600 XT 128 Mb want nadat ik heb gespeeld met AA aan op 2x vindt ik zonder AA het spel best lelijk maar met AA loopt het spel traag.

Vandaag ook beetje lopen te kloten met de settings en dan zie ik ineens het geluid op LOW
Kzet het op HIGH... Tering groot verschil

En hoelang duurt het ongeveer bij jullie dat "Loading Complete. "Moeilijk woord" data..." want dat begint met de dag bij mij ook steeds langer te duren
pi_29592293
Spel op zich is redelijk snel geladen bij mij...maar dan begint 't met verifying client data. dat duurt net iets meer dan een minuut bij mij. Denk dat ik voordat ik in een spel zit toch wel 1.5 minuut onderweg ben..
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29592321
Ik heb een AMD 64+ 3400+, Geforce 6800 GT , 1024 RAM en ik heb alles op high en 1024 x 768 en 2x AA aan, ik heb zelfs nog last van dat die even moet laden als de map verschijnt. Voor de rest heb ik niets te klagen, heb laatst met 4x AA gespeeld maar je werkt toch dat het iets slomer reageert.
pi_29592367
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:59 schreef Suikermais het volgende:
Spel op zich is redelijk snel geladen bij mij...maar dan begint 't met verifying client data. dat duurt net iets meer dan een minuut bij mij. Denk dat ik voordat ik in een spel zit toch wel 1.5 minuut onderweg ben..
Dat probleem heb ik juist ook.
Laden dat is in now time gedaan en als het achtergrond muziekje is afgelopen kan ik beginnen maar sinds kort begint het achtergrond muziekje opnieuw en dan is hij nog niet klaar
pi_29592703
ja duurt echt steeds langer..verifying client data...Wat doet hij dan eigenlijk.? Echt controleren lijkt me sterk want ik ken een hoop mensen die met een 1-op-1 kopie al sinds de eerste dag op alle servers kunnen spelen met een keygeneratortje van internet..
pi_29594049
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:26 schreef 'jpjedi 'het volgende:

Ik lanceer het idee nu en ik zou graag wat reacties horen hoe en wat. Als er genoeg animo is gaan we brainstormen over lokatie en datum.
Zomaar een idee hoor maarre.... in Rotterdam kan ik me herrineren is een game-center,een hele grote met allemaal AMD Ahtlon 64 computers met alle games erop w.o BF2.
Van wat ik nog weet hebben ze alles daar. Computers, eten,relaxte stoelen e.d.
Mischien kun je contact leggen en iets regelen want ik hoorde van iemand dat ze weleens van die avonden organiseren waarbij ze van 12:00 uur in de middag tot de volgende dag 06:00 uur openblijven mits voldoende animo.
Ik maakte er indertijd ook een thread over die je hier kunt nalezen.
kijk maar ff als het de moeite waard is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')