Ik met film(s) kijken vanavond, heb ik nu even tijd voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef PirE het volgende:
tvp-dingetje. Als de boel eruit ligt ga ik maar weer verder met FM2005
Bijna vakantiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik met film(s) kijken vanavond, heb ik nu even tijd voor![]()
en daarna:quote:Helaas kunnen wij aan remote niet veel doen, dat is iets wat wij officieel niet ondersteunen.
Je kunt wellicht even een kijkje nemen op: www.bf2online.net
By the way, iemand nog een P4 kopen ?quote:Ik zie dat mijn collega een niet zo duidelijk antwoord gaf, vandaar dus deze mail.
In alle BF2 server versies zit momenteel een RCON bug. Die bug zorgt ervoor dat na een X aantal ronden RCON niet meer werkt van buiten de server. De enige manier om dan RCON commands te geven is via de console (ingame). De enige oplossing is tot nu toe de gameserver herstarten via het controlpanel. EA geeft zelf aan deze bug in versie 1.03 te hebben opgelost. Die patch komt over 15 dagen uit.
Ik weet niet of je je al geregistreerd had op ons forum: http://forum.i3d.nl en specifiek http://forum.i3d.nl/forumdisplay.php?f=9
Hier vind je enorm veel tips en trics om de server goed te beheren. Onder andere ook andere RCON tools met een betere interface. Helaas heeft elke tool dus momenteel last van de RCON bug.
Wat Jeroen verder bedoelde was dat wij BF2CC niet ondersteunen vanwege ernstige securiity issues.
Dan over disconnects van de server. Gisteren had EA problemen met de accountserver waardoor spelers disconnects kregen. Meer informatie hebben wij hier niet over gekregen, het zou nu wel opgelost moeten zijn.
Wij zijn momenteel het controlpanel verder aan het uitbreiden, je kan vanaf dit weekend onder andere de maplist aanpassen en nog wat andere kleine settings uit de config file.
Ik kan em wel op mn 10/2 mbit servertje gooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
wel op unranked volgens mij. Dus als er iemand is met een vette verbinding en effe een servertje op wil zetten...graag
Volgensmij ben ik jou wel eens tegengekomen (ik TheLightning)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:39 schreef MasterMido het volgende:
zal ik ff mijn gegegens posten
Xfire: mastermido
BF2: RussianStormtrooper
Ik schreeuwde dat tegen de gasten die constant in mn arty liepen (jij en de andere bof!fers niet dus)quote:
Naam komt me wel bekend voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef MrUber het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik jou wel eens tegengekomen (ik TheLightning)
Kep je aardig wat keer gefragged
Zo, morgen ga ik eens voor deze gaanquote:
Dat betekend dat de RCON niet meer werkt van buiten BF2. En als er dan mensen bij willen restarten ze de server. Lomp maar dat is nu de enige oplossing die ze zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Lekker gespeelt maar net toch weer problemen met de verbinding, ga nu maar een filmpje kijken toch genoeg gespeelt
Volgens mij doe je dat de hele tijd alquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Zo, morgen ga ik eens voor deze gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |