abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:40:21 #51
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29564746
tvp-dingetje. Als de boel eruit ligt ga ik maar weer verder met FM2005
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29564768
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef PirE het volgende:
tvp-dingetje. Als de boel eruit ligt ga ik maar weer verder met FM2005
Ik met film(s) kijken vanavond, heb ik nu even tijd voor
BF2: Diamond3d
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:46:19 #53
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29564878
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:41 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik met film(s) kijken vanavond, heb ik nu even tijd voor
Bijna vakantie . Morgen nog werken en dan heb ik ruim 2 weken om 3 films te kijken die ik nog moet zien (Interpreter, Fantastic Four & The Island).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29564999
Ik heb i3d gemaild en kreeg de volgende mails terug:
quote:
Helaas kunnen wij aan remote niet veel doen, dat is iets wat wij officieel niet ondersteunen.
Je kunt wellicht even een kijkje nemen op: www.bf2online.net
en daarna:
quote:
Ik zie dat mijn collega een niet zo duidelijk antwoord gaf, vandaar dus deze mail.

In alle BF2 server versies zit momenteel een RCON bug. Die bug zorgt ervoor dat na een X aantal ronden RCON niet meer werkt van buiten de server. De enige manier om dan RCON commands te geven is via de console (ingame). De enige oplossing is tot nu toe de gameserver herstarten via het controlpanel. EA geeft zelf aan deze bug in versie 1.03 te hebben opgelost. Die patch komt over 15 dagen uit.

Ik weet niet of je je al geregistreerd had op ons forum: http://forum.i3d.nl en specifiek http://forum.i3d.nl/forumdisplay.php?f=9

Hier vind je enorm veel tips en trics om de server goed te beheren. Onder andere ook andere RCON tools met een betere interface. Helaas heeft elke tool dus momenteel last van de RCON bug.

Wat Jeroen verder bedoelde was dat wij BF2CC niet ondersteunen vanwege ernstige securiity issues.

Dan over disconnects van de server. Gisteren had EA problemen met de accountserver waardoor spelers disconnects kregen. Meer informatie hebben wij hier niet over gekregen, het zou nu wel opgelost moeten zijn.

Wij zijn momenteel het controlpanel verder aan het uitbreiden, je kan vanaf dit weekend onder andere de maplist aanpassen en nog wat andere kleine settings uit de config file.
By the way, iemand nog een P4 kopen ?

-edit-
Voor dat tooltje moeten dingen worden geinstalleerd op de server, daar kunnen wij niet bij. Daarnaast meen ik ergens gelezen te hebben dat het nog niet was toegestaan op ranked servers.

[ Bericht 6% gewijzigd door UnleashMitch op 11-08-2005 19:59:15 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29565190
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef Suikermais het volgende:

[..]

wel op unranked volgens mij. Dus als er iemand is met een vette verbinding en effe een servertje op wil zetten...graag
Ik kan em wel op mn 10/2 mbit servertje gooien.

zal ik al beginnen met opzetten of hebben we geen zin?

[ Bericht 6% gewijzigd door MrUber op 11-08-2005 20:07:33 ]
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_29565242
Waarom zo moeilijk ? Fight or Die heeft een unranked server liggen die naar eigen zeggen vaak erg leeg is.

Overigens zal ik niet meedoen, de inet verbinding is echt brak hier.
pi_29565465
Ferdi zegt:
He Jorrit, het is toch geen probleem als er een stormloop aan BoF!fers op jullie server afkomt ? De account server ligt down, vandaar.
Jorrit zegt:
nee hoor laat maar komen
pi_29565618
Ik heb een unranked server draaien.. ik hoor wel waneer er gespeeld wil worden.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:24:27 #59
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29565712
Volgens mij werkt het weer. Ik zie genoeg BoFFers op de BoF-server
  Lieve Belg donderdag 11 augustus 2005 @ 20:28:37 #60
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29565802
Ja, alles werkt weer zoals het ozu moeten
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:40:21 #61
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29566036
Iemand die misschien wat ruimte wilt maken op de server zodat ik er ook nog bij mag?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_29567232
Voor ruimte op de server graag per MSN of Xfire contact zoeken met een admin. Zeker in mijn geval, Fok! laden duurt een eeuwigheid dus ik ga niet steeds dit topic controleren.
pi_29567484
zal ik ff mijn gegegens posten
Xfire: mastermido
BF2: RussianStormtrooper
pi_29568450
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:39 schreef MasterMido het volgende:
zal ik ff mijn gegegens posten
Xfire: mastermido
BF2: RussianStormtrooper
Volgensmij ben ik jou wel eens tegengekomen (ik TheLightning)
Kep je aardig wat keer gefragged
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:31:03 #65
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29568859
Lekker gespeelt maar net toch weer problemen met de verbinding, ga nu maar een filmpje kijken toch genoeg gespeelt
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_29569491
net lekker gespeeld geen lag en had een ping van 9!!

alleen punten verzamelen ging niet echt..

en als commander helemaal niet met (niet fok!kers) die ook nog eens niet op de map kijken of naar ARTILLERY IN YOUR AREA luisteren

denk dat ik maar niet meer ga commanderen als er zoveel mensen in lopen die niet van fok! zijn

verder wel leuk en een badge gehaald!

Basic asault!
Narf!
pi_29569573
Kan iemand mij effe een mailtje sturen over hoe te betalen voor de BF2-server ?. Draai nu sinds 't begin mee en wil graag mee betalen voor die server.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29569636
* DING *

Zijn we weer, maar nu gelukkig in Europa, dus normale tijden om online te zijn en te gaan eten en slapen.
Vanavond weer eens BF2 zitten spelen hier in het Hotel op een klein IBM computer-scherm
van 14 inch . Verre van makkelijk spelen maar goed.We zijn niet thuis dus we doen het er
maar mee.

Met ' sickert' gespeeld,in een helicopter mee gezeten(maar waarom crashte je nou eigenlijk? en waarom schreeuwde je nou aan het begin over " kijk eens naar je map noobs " want ik had je artillery-vuur wel gezien hoor dus begreep je uitbarsting niet echt tenzij het niet voor mij was bedoelt) en ik had vooral 'magere hein'? vanavond flink op de korrel als anti-tank weirdo(zoals altijd loop ik met die bazooka) aangezien hij mij
vorige week flink te pakken had genomen.
Dat iedere keer lekker hoog zitten in de helicopter is hiermee ook gelijk afgestraft.
Ook een teamkill veroorzaakt( en een punish voor gekregen maar goed whatever) en dat terwijl diegene die ook door mij per ongeluk beschoten werd lekker bleef rondlopen op die vlaggenpost in de hoop iets bij te dragen(of wilde hij perse zijn kills halen?)terwijl ik al bezig was 4 van die Allahhh akbarr soldaatjes daar weg te houden die hem aanvielen.
En in plaats dat m'n teamgenoot nu ff gewoon gat liggen en mij het werk laat doen of ergens achter kruipt en vandaaruit schiet, nee, blijftie rond/rennen terwijl ik driftig al in die richting schoot.
Oh ja...'JMPoSTMaN' zat mij een maar keer aardig op de hielen.

samengevat: Ik heb me weer vermaakt.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 11-08-2005 23:23:53 ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:01:03 #69
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29569797

Briljant
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29569850
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:56 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
dingus
Ik schreeuwde dat tegen de gasten die constant in mn arty liepen (jij en de andere bof!fers niet dus)

ik crashte omdat ik te chaotisch was en ik het Zboard heb (en daar nog niet aan gewend ben) waardoor ik perongelijk op change vieuw drukte en zo tijdens een laagvliegende manouvre ineens mn heli van boven afzag en dus crashte
Narf!
pi_29569954
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef Gunner het volgende:
[afbeelding]

Briljant

is wel iets voor Silver_shark A.K.A Misterfox
Narf!
pi_29569980
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef MrUber het volgende:

[..]

Volgensmij ben ik jou wel eens tegengekomen (ik TheLightning)
Kep je aardig wat keer gefragged
Naam komt me wel bekend voor

Kan best Ik ben nog niet zo goed. Ik heb een keer zilver en een keer brons gehaald verder nog niet echt
  Lieve Belg donderdag 11 augustus 2005 @ 23:09:56 #73
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29570083
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef Gunner het volgende:
[afbeelding]

Briljant
Zo, morgen ga ik eens voor deze gaan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:13:40 #74
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29570193
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Lekker gespeelt maar net toch weer problemen met de verbinding, ga nu maar een filmpje kijken toch genoeg gespeelt
Dat betekend dat de RCON niet meer werkt van buiten BF2. En als er dan mensen bij willen restarten ze de server. Lomp maar dat is nu de enige oplossing die ze zien.

Overigens net weer gespeeld en het was weer erg leuk. Ik werd helemaal gek van die "anti tank squad"
Wel jammer dat Top Opponent en Top Victim niet goed werken, anders weet ik zeker dat ik een Fokker als Top Victim had staan. Ik heb een aantal Fokkers zeker vaker dan 3 keer gekilled (momenteel het aantal van mijn Top Victim)

FYI:
De FoD-ers die vanavond hebben gespeeld waren:
Matthijs[NL]
Cardinal[NL]
[FoD]-Ace
[FoD]-PoSTMaN
Wij zijn er zondag alle vier en er komen er misschien nog we wat is nog even afwachten.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:14:31 #75
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29570210
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef Jump het volgende:

[..]

Zo, morgen ga ik eens voor deze gaan
Volgens mij doe je dat de hele tijd al