Laat me raden, deze was van jouw hand:quote:
Kben niet zo'n spelletjes-freak!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Laat me raden, deze was van jouw hand:
* Toen ik op de rem wilde trappen, was deze er niet.
Oh, je bent dus gewoon traag van begrip..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik zit er nog maar in sinds 1993
Nadat je het hele topic gelezen heb is dit het beste waar je mee tevoorschijn kan komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:11 schreef Alfa145 het volgende:
Oh, je bent dus gewoon traag van begrip..
WHAHAHAHAHA WAT DOMMMMM....!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja, ik ben traag van begrip, daarom rij ik in een Alfa
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA WAT DOMMMMM....!!!er bestaan helemaal geen alfa's waarmee je kan rijden, of je moet Alfa Romeo bedoelen....
(leuk he? dat gemiereneuk?)
Laat hem maar, hij heeft al bij voorbaat verloren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA WAT DOMMMMM....!!!er bestaan helemaal geen alfa's waarmee je kan rijden, of je moet Alfa Romeo bedoelen....
(leuk he? dat gemiereneuk?)
achter internet zit, terwijl je natuurlijk feitelijk achter je computer zit!! woehahahahahahaquote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:54 schreef TC03 het volgende:
maar als je wat ouder wordt besef je dat de meeste mensen een PC als een gebruiksvoorwerp zien er verder geen kennis over hebben. En dat is hun goed recht.
Vaardigheid en kennis is iets anders. Een betere vergelijking zou zijn: Je koopt toch ook geen auto als je niet weet hoe een auto werkt? En dan zie je al hoe mank je vergelijking gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Ze doen gvd maar een beetje hun best om de pc te leren kennen en om er mee te kunnen werken.
Je koopt toch ook geen auto als je geen rijbewijs hebt?
Ja hallo, zonder rijbewijs mag je geen auto hebben. Daarbij breng je anderen in gevaar om zonder rijbewijs te gaan rijden. Dat is bij een PC totaal anders. Vergelijkingen maken is niet je sterkste punt merk ik al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Ze doen gvd maar een beetje hun best om de pc te leren kennen en om er mee te kunnen werken.
Je zit toch niet achter de computer, je zit vóór de computer. Als je achter de computer zit, zie je ongeveer ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:48 schreef BdR het volgende:
[..]
achter internet zit, terwijl je natuurlijk feitelijk achter je computer zit!! woehahahahahaha:D:d:d;dD:D:DD:DLOloloL@!!!!
werkelijk waar, hi-la-risch..
Andere mensen voor dom uitmaken is zoo Jack Spijkerman, anders ga je ff solliciteren bij Talpa ofzo
Eergisteren belde er weer eentje op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |