quote:als ik deze crystal reports activeX aplet laad krijg ik een error.
Als ik dan op continue druk crasht internet
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Logitik het volgende:
Niet iedereen is een computernerd zoals jij, die uren achter internet zit.
pfff, de computers zijn de auto's. internet de snelweg... bij een botsing of autopech crasht de snelweg toch ook niet??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Logitik het volgende:
jij, want anders had je de "/" gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:11 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Wie is hier nou dom? Users en Gebruikers betekenen hetzelfde.
Beetje 2 dezelfde woorden achter elkaar gebruiken![]()
Computernerd, is dat uberhaubt een bestaand Nederlands woord?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Logitik het volgende:
/ betekend of... net zoiets als: "Ik eet vanavond pizza/pizza"quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jij, want anders had je de "/" gezien
TS is waarschijnlijk computernerd omdat hij van interpersoonlijke contacten geen verstand heeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:13 schreef Lucille het volgende:
Heeft de TS overal verstand van dat hij nooit een fout maakt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Logitik het volgende:
jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:13 schreef Lucille het volgende:
Heeft de TS overal verstand van dat hij nooit een fout maakt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:11 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Wie is hier nou dom?
quote:
Da's voor mijn eigen search.. dan kan ik zoeken op users of gebruikers (voor de taalpuristen onder ons).quote:
Die gebruiker 14.gifquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is niet eens dom; het is slechts een metonymia. Wie is er nu dom?![]()
Lekker sterk Fritsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:40 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz ik maak ze hier ook dagenlijks mee hoor.... rustig met de muis naar het scherm toe gaan als ik vraag of ze daar en daar op het scherm willen klikken..... :S
en uberhaubt dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:12 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Computernerd, is dat uberhaubt een bestaand Nederlands woord?![]()
Lach jij ook zo hard als iemand het heeft over software die crasht?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kreeg een email met een plaatje d'rbij:
[..]wat zijn sommige users toch dom
![]()
![]()
internet crasht
Ze zijn de straf God's
een wat ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:20 schreef Brembo het volgende:
Contiminatiefout, dus weg ermee.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:47 schreef BIGGI het volgende:
ik had dit topic aan kunnen maken
kutusers!
En PICHT.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:04 schreef BrickTop het volgende:
Het hele internet was de afgelopen week traag. Kon bijna niet op Fok komen.![]()
Oja, en PICHT
Hoi. Mijn browser crasht als het deze aplet wil laden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Lach jij ook zo hard als iemand het heeft over software die crasht?
Maar hoe zou jij het dan noemen?
Internet ligt plat?
de verbinding is verbroken?
Internet is down?
Internet doet het niet meer?
etc.
Als we dat allemaal letterlijkg aan nemen , ja, dan klopt er inderdaad geen zak van nee.
quote:Maar om daar nou een kuttopic over te openen, toch wel het toppunt van op niks gebaseerde arrogantie.....alsof je echt niks beter te doen hebt.
Mijn poeslieve emailtje terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:58 schreef Pharkus het volgende:
Dat is wel een hele domme fout om "internet" te schrijven ipv "internet explorer"
Ik neem aan dat je eerst tijdens de lunchpauze 3 kwartier hebt lopen lachen over deze opmerking, om vervolgens poeslief in een mailtje terug te sturen dat je zal gaan uitzoeken waar dit probleem vandaan komt en zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen.
Het geheel moet met een sarcastische ondertoon gelezen worden natuurlijkquote:yvonne (de naam is gefingeerd om de schuldige te beschermen),
Ik neem aan dat jij Crystal Reports hebt. Ik neem ook aan dat internet explorer crasht en niet heel internet of intranet. Kan je dit bevestigen?
m.v.g.
God (ook deze naam is gefingeerd om de onschuldige te beschermen)
Aplet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi. Mijn browser crasht als het deze aplet wil laden.
Een appeltaart sturen na het oplossen van het probleem zou ik ook goedkeuren
[..]Jij bent gepikeerd. Ben jij ook zo'n soort gebruiker?
![]()
nieuwe spellingquote:
Mmm kut, eerste bericht verkeerd begrepen......hier valt idd niks doms op te verzinnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi. Mijn browser crasht als het deze aplet wil laden.
Een appeltaart sturen na het oplossen van het probleem zou ik ook goedkeuren
Nee, maar ik vind het altijd zo sneu als IT'ers andere gebruikers uitlachen om hun computerverstand. ten eerste omdat het ondertussen allang niet meer grappig is (been there done that gedoe & zeker op Fok) en het toont toch enorme misplaatste arrogantie als je keihard gaat lachen om iets als het 'vergeten' te tikken van Explorer...quote:Jij bent gepikeerd. Ben jij ook zo'n soort gebruiker?
![]()
Achteraf gaan zeggen dat je het vooraf al wist........quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:19 schreef Shark.Bait het volgende:
En ik wist dat jullie zo zouden sputteren, klagen en huilen over waar ik het lef vandaan zou hebben om dit topic te openen. Mag ik jullie op je voorspelbaarheid feliciteren?
Het probleem is dat de gebruiker niet eens de moeite neemt om zijn gereedschap te leren kennen, of het probleem goed te beschrijven. Daarom lach ik ze uit. Bij mijn vorige werk waren er dames die altijd kwamen vragen hoe ze ook al weer in Word een woord of zin vetgedrukt moesten maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nee, maar ik vind het altijd zo sneu als IT'ers andere gebruikers uitlachen om hun computerverstand. ten eerste omdat het ondertussen allang niet meer grappig is (been there done that gedoe & zeker op Fok) en het toont toch enorme misplaatste arrogantie als je keihard gaat lachen om iets als het 'vergeten' te tikken van Explorer...
Leuk dat je mijn persoon uit 1 post kan destileren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:18 schreef Rio het volgende:
Ik moet er niet aan denken een gesprek met TS te moeten voeren. Een gesprek zonder metaforen, cynisme en andere versterkende mogelijkheden die een gemiddeld gesprek enorm kunnen veraangenamen kunnen dan niet gebruikt worden. Zelfs zakelijk gesprek met onbekenden is niet zo saai als dat.
Ik vind het eerder dom van jou om te geloven dat deze uitspraken ooit werkelijk allemaal door iemand gedaan zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:34 schreef von_manstein het volgende:
@TS:
Beter dan een mailtje van:
------------------------------------
Hey systeembeheerders,
Mn printer doet het niet meer.
Ben nu naar huis, ik ga er vanuit dat deze morgen weer werkt.
mvg,
Gebruiker X
----------------------------------
Leuk als je weet dat er in het bedrijf 130 printers staan en de gebruiker op 9 verschillende printers kan printen in zijn afdeling.
Internet Explorer is gecrasht, of "IE crashte"quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lach jij ook zo hard als iemand het heeft over software die crasht?
Maar hoe zou jij het dan noemen?
Internet ligt plat?
de verbinding is verbroken?
Internet is down?
Internet doet het niet meer?
etc.
Als we dat allemaal letterlijkg aan nemen , ja, dan klopt er inderdaad geen zak van nee.
Maar om daar nou een kuttopic over te openen, toch wel het toppunt van op niks gebaseerde arrogantie.....alsof je echt niks beter te doen hebt.
Kortom je stuurt een mailtje terug met de vraag iets te bevestigen terwijl jij en hij/zij al weten dat dat het probleem is.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn poeslieve emailtje terug.
yvonne (de naam is gefingeerd om de schuldige te beschermen),
Ik neem aan dat jij Crystal Reports hebt. Ik neem ook aan dat internet explorer crasht en niet heel internet of intranet. Kan je dit bevestigen?
m.v.g.
God (ook deze naam is gefingeerd om de onschuldige te beschermen)
Het geheel moet met een sarcastische ondertoon gelezen worden natuurlijk
waar zie jij overhitte reacties?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:08 schreef dddour het volgende:
al die overhitte reacties hier zijn nog het mooiste. iedereen herkent zichzelf in het amateurisme.
Ja, grappig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kreeg een email met een plaatje d'rbij:
[..]wat zijn sommige users toch dom
![]()
![]()
internet crasht
Ze zijn de straf God's
je moet een kutmongool zijn om er 1 te herkennenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:03 schreef Bennie_K het volgende:
ROFLLLLLLLLLLLLLLLL
LOOOOOOOOOOOOOOOOL
W00000000000000000000000T
stfu kutmongool van een ts
Nee, ik zit er nog maar in sinds 1993quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:48 schreef Alfa145 het volgende:
Ja, grappig.![]()
Jij zit dus nog niet zo lang in de IT..
Jomanda of niet: ik vind je gewoon een treurige wankerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn persoon uit 1 post kan destileren.Jomanda II
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:08 schreef dddour het volgende:
al die overhitte reacties hier zijn nog het mooiste. iedereen herkent zichzelf in het amateurisme.
ik ben een blije wankerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef Dutchman22 het volgende:
Jomanda of niet: ik vind je gewoon een treurige wanker![]()
waar baseer jij deze onzin weer op? weet je wel hoe dom dit klinkt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef Shark.Bait het volgende:
je moet een kutmongool zijn om er 1 te herkennen
Dat mag je geloven idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind het eerder dom van jou om te geloven dat deze uitspraken ooit werkelijk allemaal door iemand gedaan zijn.
Daarnaast blijkt jouw domheid uit het feit dat je je blijkbaar slimmer acht dan het gros van de rest van de wereld, wat overigens een bekend psychologisch verschijnsel is.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:10 schreef Basp1 het volgende:
Als ik te maken zo krijgen met zo'n arrogante lamlul als de TS zou ik deze personelijk naar mijn pc slepen en hem de boel laten oplossen.
Maar zoals ik al gesteld heb, deze TS weet gewoon de oplossing voor het probleem van het crashen van IE ism Crystal niet. Daarom opent hij om zijn eigen falen te maskeren zo'n klaagbaak topic. En komt nu zelfs met ander dingen op de proppen om zichzelf eruit te lullen en ander mensen zwart te maken.
gedegen onderzoekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
waar baseer jij deze onzin weer op? weet je wel hoe dom dit klinkt?![]()
Wilde ik doen, maar die eer laat ik aan jou toe. In jou heb ik mijn meerdere gevondenquote:edit: misschien moet je maar een topic openen met "WHAHAHAHA WAT BEN IK DOM"![]()
WHAHAHAHA WAT KLINK JIJ DOM SEGGGGGG......quote:
nee, zulke topics openen alleen losers die zich te goed voelen voor anderen, in die catagorie hoor ik niet thuis, jij hebt je al bewezen ondertussen er uitstekend in te horenquote:Wilde ik doen, maar die eer laat ik aan jou toe. In jou heb ik mijn meerdere gevonden
Jij bent vast ook zo'n prutser als waar ik het in de OP over heb
Die's erg.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:34 schreef von_manstein het volgende:
@TS:
Beter dan een mailtje van:
------------------------------------
Hey systeembeheerders,
Mn printer doet het niet meer.
Ben nu naar huis, ik ga er vanuit dat deze morgen weer werkt.
mvg,
Gebruiker X
----------------------------------
Leuk als je weet dat er in het bedrijf 130 printers staan en de gebruiker op 9 verschillende printers kan printen in zijn afdeling.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef Dutchman22 het volgende:
Jomanda of niet: ik vind je gewoon een treurige wanker![]()
jaaaaa die is erg ja!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Die's erg.
Ik had ooit een gebruiker die nieuwe printers zou krijgen...maar de fabrikant leverde die printers niet af, maar hij had wel speciaal die dag gereserveerd dat ze geplaatst zouden worden volgens de planning van de ehm..planner.
Hij zei dattie speciaal naar zijn werk gekomen was in plaats van naar de trouwerij van zijn dochter
Dat was zielig gewoon.
Je ABN laat te wensen over. Je kan best beterquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
WHAHAHAHA WAT KLINK JIJ DOM SEGGGGGG......
nee, zulke topics openen alleen losers die zich te goed voelen voor anderen, in die catagorie hoor ik niet thuis, jij hebt je al bewezen ondertussen er uitstekend in te horen![]()
en ik heb in tegenstelling tot jij een idee om het probleem van die ene die je nu belachelijk zit te maken op te lossen, maar jij opent liever een topic en geeft je baas de schuld![]()
![]()
Ik ben misschien WEL dom, maar absoluut NIET gekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
jaaaaa die is erg ja!!![]()
ik ken ook zo een trieste verhaal, het gaat over een knul die een mail kreeg met daarin een vraag waarom haar internet crashde, weet je wat ie deed? weet je wat ie deed? nou? nou? Hij opende een topic en noemde haar dom omdat haar internet helemaal niet kon crashen!! en toen een paar mensen hem zelf dom en zielig noemden ging hij alleen maar nog dommer lullen waardoor hij alleen maar zieliger leek.
Kijk, dat was nou zielig gewoon.....![]()
edit: doe me een lol en laat je baas dit eens lezen.![]()
quote:
Laat me raden, deze was van jouw hand:quote:
Kben niet zo'n spelletjes-freak!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Laat me raden, deze was van jouw hand:
* Toen ik op de rem wilde trappen, was deze er niet.
Oh, je bent dus gewoon traag van begrip..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik zit er nog maar in sinds 1993
Nadat je het hele topic gelezen heb is dit het beste waar je mee tevoorschijn kan komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:11 schreef Alfa145 het volgende:
Oh, je bent dus gewoon traag van begrip..
WHAHAHAHAHA WAT DOMMMMM....!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja, ik ben traag van begrip, daarom rij ik in een Alfa
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA WAT DOMMMMM....!!!er bestaan helemaal geen alfa's waarmee je kan rijden, of je moet Alfa Romeo bedoelen....
(leuk he? dat gemiereneuk?)
Laat hem maar, hij heeft al bij voorbaat verloren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA WAT DOMMMMM....!!!er bestaan helemaal geen alfa's waarmee je kan rijden, of je moet Alfa Romeo bedoelen....
(leuk he? dat gemiereneuk?)
achter internet zit, terwijl je natuurlijk feitelijk achter je computer zit!! woehahahahahahaquote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:54 schreef TC03 het volgende:
maar als je wat ouder wordt besef je dat de meeste mensen een PC als een gebruiksvoorwerp zien er verder geen kennis over hebben. En dat is hun goed recht.
Vaardigheid en kennis is iets anders. Een betere vergelijking zou zijn: Je koopt toch ook geen auto als je niet weet hoe een auto werkt? En dan zie je al hoe mank je vergelijking gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Ze doen gvd maar een beetje hun best om de pc te leren kennen en om er mee te kunnen werken.
Je koopt toch ook geen auto als je geen rijbewijs hebt?
Ja hallo, zonder rijbewijs mag je geen auto hebben. Daarbij breng je anderen in gevaar om zonder rijbewijs te gaan rijden. Dat is bij een PC totaal anders. Vergelijkingen maken is niet je sterkste punt merk ik al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Ze doen gvd maar een beetje hun best om de pc te leren kennen en om er mee te kunnen werken.
Je zit toch niet achter de computer, je zit vóór de computer. Als je achter de computer zit, zie je ongeveer ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:48 schreef BdR het volgende:
[..]
achter internet zit, terwijl je natuurlijk feitelijk achter je computer zit!! woehahahahahaha:D:d:d;dD:D:DD:DLOloloL@!!!!
werkelijk waar, hi-la-risch..
Andere mensen voor dom uitmaken is zoo Jack Spijkerman, anders ga je ff solliciteren bij Talpa ofzo
Eergisteren belde er weer eentje op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |