Non! Je disais: non!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:49 schreef sooty het volgende:
Friedrich Engels ?
Ik ben veel dommer dan jijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan jij, vermoed ik.
Zucht............en op wie leek Monet............?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:50 schreef pos het volgende:
ja dacht al dat het weer opnieuw monet was!
Dat getuigt toch weer van inzicht.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben veel dommer dan jij
Ja hoe moet ik dat nou wetenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Zucht............en op wie leek Monet............?
![]()
Ben er mee bezig, Wyccie!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:50 schreef wyccie het volgende:
pyl, geef eens een hint!
Omdat ik dat op de vorige pagina nog gezegd heb...................quote:
hummmmmmm........ik ben een tijdje op vakantie geweest en moet kennelijk weer even wennen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:53 schreef wyccie het volgende:
Nou ben ik helemaal confused..... is het dan weer Monet? Vond de baard al verdacht veel op elkaar lijken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:55 schreef wyccie het volgende:
Is dit dan Auguste Rodin?
O ja, dat moet ik ook nog doen. Nou ja, ik moet toch sigaretten halen, dus dat komt dan wel weer goed uitquote:
Waar? Ik ben niet vies van een relquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:59 schreef peaceman het volgende:
Tsss ik ben 10 minuutjes weg en de pleuris breekt uit....![]()
JA. RODIN IS GOED!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:59 schreef wyccie het volgende:
Dus Rodin is goed? Ik vraag het even voor de zekerheid, ik snap er geen hol meer vanDummie!
Ben jij een relnicht?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar? Ik ben niet vies van een rel![]()
Weer niet goed opgelet tijdens maatschappijleerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef pyl het volgende:
Da's Ferdinand Domela Nieuwenhuis.
En nu ga ik echt eten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef pyl het volgende:
Da's Ferdinand Domela Nieuwenhuis.
En nu ga ik echt eten.
Wij hadden op de HAVO maatschappijleer van Piet Video.... need i say more waarom ik deze man niet herkende?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weer niet goed opgelet tijdens maatschappijleer![]()
Prima... de namen hoefden niet hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef wyccie het volgende:
Mount Rushmore!
Welke presidenten dat precies zijn zou ik niet weten, maar in ieder geval Washington en Jefferson. En Lincoln rechts?
Valensia jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:24 schreef peaceman het volgende:
Moet je ook zeker naar Yellowstone gaan!
Valencia?
Zeker doen! Mooi land en, over het algemeen, vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:23 schreef wyccie het volgende:
Ik wil graag een keer naar Amerika
...
Sinterklaas, die opvallend bleekjes ziet...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:32 schreef peaceman het volgende:
En wie zou die van mij voorstellen?
Die mag je zelf inkleurenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sinterklaas, die opvallend bleekjes ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |