Hoi Wyccie!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:49 schreef wyccie het volgende:
Hee pyl en pos!
pyl, heb je het hele gedoe een beetje gelezen? Wat een toestand he?
dag pylquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoi Wyccie!![]()
Ik heb wel geprobeerd om het te lezen en het te begrijpen, maar dat is me niet gelukt......Er is eenvoudig te veel gedelete, vrees ik (maar ik ben ook moe en Fok is traag, dus dat zal ook wel een rol spelen.....
).
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Wolkers, Jan
Er is niet zo veel aan te begrijpen: C&H-modjes deden voorstel, RJPvD-ers waren het daar niet mee eens. C&H-modjes luisterden maar half, RJPvD-ers waren op de teentjes getrapt. Emoties liepen op, iedereen boos op iedereen, en toen bleek een van de RJPvD-ers toevallig ook FOT-mod. Et voila, de eenvoudige samenvatting van de objectieve buitenstaander. De extreem korte samenvatting: wat een kinderachtig gedoe.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:01 schreef wyccie het volgende:
Echt begrijpen doe ik het ook allemaal niet meer hoor![]()
Ach ja, nu jullie er toch zijn, laten we er maar het beste van makenquote:Maar goed, het gaat hier nu prima, er doen zelfs enthousiaste FOT users mee
Zolang er zulke opmerkingen worden geplaatst mogen wij hier toch blijven, wij plaatsen foto's, jullie doen daar kritisch over, lijkt het toch of we in FOT horenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:58 schreef Vliegvrager het volgende:
En de achtergrond is overbelicht
Falco is goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Falco, en die schaduw is erin gesoept (en nog slecht ook)
Tja ik was wat plaatjes aan het opzoeken en deed wat aan opschonen... nooit bij nagedacht dat ze dan hier ook niet meer te zien zijn....DOM dusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Falco is goed.
Goed zo, leuk die kritiek![]()
Ik heb er weinig verstand van, het leek me dat je die schaduw ook zo in het echt kunt maken. Maar jij bent de expert!
Peaceman, waarom heb jij je plaatje zo snel weer weggehaald? 't is zeker wel een moderne versie van Ken en Barbie, of juist een oude? Ze zijn trouwens uit elkaar.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Gert of Samson, daar wil ik vanaf zijn.
precies, maar hoe heet de hond?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:33 schreef stil het volgende:
freggel grot
geen ideequote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies, maar hoe heet de hond?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:39 schreef Nuongirl het volgende:
Sprokkel
* Nuongirl keek het vroeger altijd
ja volgens mij wel, heb nog niet de gelegenheid gehad om ze allemaal te openen... vanavond als Twan in bed ligt, volgt reactiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |