Nee, gaat over verliefdheid.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef no1uknow het volgende:
Uhm vind iemand (heel erg) leuk![]()
![]()
Telt dat ook?![]()
Leg uitquote:Op woensdag 21 september 2005 08:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk natuurlijk niet waar.
Volgens mij heeft niemand er problemen mee, hoor... of ze moet een vriend hebben die er dan toevallig ook isquote:Op woensdag 21 september 2005 08:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geniet er nou gewoon van. Je bent zoals je bent en als anderen daar moeite mee hebben is dat hun probleem![]()
Dat zijn de mooisten: kansloos bij voorbaat, maar wel veilig en zonder risico!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef kwakveense het volgende:
verliefd op iemand die bezet is....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zijn de mooisten: kansloos bij voorbaat, maar wel veilig en zonder risico!![]()
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooiste zijn de liefde's die beantwoord worden![]()
Onbeantwoorde liefdes zijn mythisch van mogelijkheden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooiste zijn de liefde's die beantwoord worden![]()
mythisch van mogenlijkhedenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Onbeantwoorde liefdes zijn mythisch van mogelijkheden.
Beantwoorde liefdes zijn menselijk van beperkingen.
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is verliefd op de mooiste stad van Nederland!.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef pAin het volgende:.
Tis zo'n beetje over, de afstand is niet meer te doen, we hebben het beide erg druk (zij dreigt dr school niet te halen, ik heb een drukke baan en een drukke studie erbij) en ze heeft 1 grote zwakte (en die heb ik ook): zij wil mensen teveel vormen en veranderen. Ze kan mensen niet nemen zoals ze zijn. Dat gaat een tijdje goed, maar dan gaat het op een geven moment niet meer. Ik wil niet veranderen, ik vind het prima zoals ik ben en ik vind ook dat iemand mij maar moet nemen zoals ik ben.
We willen het nog proberen, maar dat gaat echt niet als je 900 kilometer vanelkaar vandaan zit.
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef no1uknow het volgende:
Uhm vind iemand (heel erg) leuk![]()
![]()
Telt dat ook?![]()
Correctie: ik mag niet zo eng lief doen dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef anoukforza het volgende:
En ik ben nog steeds ontzettend verliefd op Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was positief bedoeldquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:18 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Correctie: ik mag niet zo eng lief doen dus
Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt hehquote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Domme gozahrs motte we ni hebbe!
Groningen!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef anoukforza het volgende:
[..]Amsterdam
En ik ben nog steeds ontzettend verliefd op Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |