ik ben echt enorrum jaloersquote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:16 schreef gamalan het volgende:
nog andere reacties dan jaloerse?
Graag!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:28 schreef gamalan het volgende:
zalikmaarzwijgenoverwatiknogmeeruithebgespookt?
vragen? je doet voor t eerst en jij zal wel even vragen beanwoorden .....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:11 schreef gamalan het volgende:
..meer mensen ervaringen/vragen??..
Je spatiebalk geneukt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:28 schreef gamalan het volgende:
zalikmaarzwijgenoverwatiknogmeeruithebgespookt?
hoeveel keer zou jij nodig hebben om 't te kunnen/leren?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:31 schreef KumA het volgende:
[..]
vragen? je doet voor t eerst en jij zal wel even vragen beanwoorden .....![]()
jah dat had je al gezegd, maar heb je een riem gebruikt om erin te komen!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:02 schreef gamalan het volgende:
ik heb d'r zeg maar.... met m'n ballen GENEUQT
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:14 schreef gamalan het volgende:
nee dit is dus geen onzin
ik heb een nogal rijk sexleven
..
nou, gratis dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:08 schreef jamsen het volgende:
[..]
![]()
Wat kost een hoer tegenwoordig?
hier op aruba KRIJG je 50 dollar van ze!! (weird verhaalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:08 schreef jamsen het volgende:
[..]
![]()
Wat kost een hoer tegenwoordig?
ik snap je niet,kuma...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:08 schreef KumA het volgende:
touwtje om je ballen? ok die bedoelde ik niet maar ok, ik zal de jokes over sizes weg laten gezien dit een serieus topic is
Ik geloof je wel alleen de "toon" van je post is nogal grappigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:10 schreef gamalan het volgende:
[..]
ik snap je niet,kuma...
geloof je me niet ofzoowwww
vraag dat maar aan haar, ik zeg van wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:10 schreef AapNootMies het volgende:
En wil dat met die ballen nog een beetje spuiten?
Is ze nog online?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:13 schreef gamalan het volgende:
[..]
vraag dat maar aan haar, ik zeg van wel.![]()
is she still inflated??quote:
oeh, ik anderhalf keerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:18 schreef Sai het volgende:
ik heb een keer seks gehad
zolang er maar potentie isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:19 schreef Sai het volgende:
Pubertopic met potentie tot reltopic.
gna gnaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:25 schreef AapNootMies het volgende:
Ik vind het toch niet kunnen hoor, je zusje neuken met je ballen.
misschien komt ie uit limburgquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:25 schreef AapNootMies het volgende:
Ik vind het toch niet kunnen hoor, je zusje neuken met je ballen.
Z'n zusje is online!!quote:
Jaja, nu ineens ontkennen? Dat heeft geen zin, de ballenneuker heeft alles al verteld!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:37 schreef Imberr het volgende:
ik reageer alleen op die belediging richting limburg
quote:De term plompzakken is ontstaan in de middeleeuwen en stamt af van het Franse "Plomber du Sac".
Van oorsprong was het de bedoeling vis te vangen door een steen in het water te gooien. De vissen schrokken namelijk zo erg van de plotselinge waterverplaatsing dat zij tijdelijk verlamd raakten. Nu weet iedereen dat voor het pakken van een vis men twee handen nodig heeft. Hieruit, en uit het feit dat goede visstenen zeer zeldzaam zijn vormde zich een probleem: hoe kun je ervoor zorgen dat je de vis kunt vangen zonder daarbij de steen kwijt te raken.
Het was het briljante idee van de allereerste vrij intelligente plompzakker Gerrit Oldebach-Driehoog om de steen door middel van een touw vast te maken aan het enige daarvoor geschikte lichaamsdeel: het mannelijk scrotum oftewel de zak.
Bijkomend voordeel hierbij was dat een seksuele prikkel gaf. Later na de uitvinding van de hengel verdween het visvangelement, maar het plompzakken zoals het inmiddels genoemd werd, verdween niet. Er werden zelfs manieren verzonnen om het geheel nog leuker te maken en om de vrouwen bij het plompzakken te betrekken. Zo werd bij toeval ontdekt dat als je een riem strak om de buik van de vrouw bindt, er een opening ontstaat die groot genoeg is om het hele mannelijke aanhangsel te gebruiken bij de penetratie. Het effect hiervan bleek vergelijkbaar met de oude wijze van visvangst en leverde daardoor een heerlijk primitief gevoel op.
Beide methoden worden nu nog gebruikt en zijn bekend onder de naam plompzakken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:44 schreef gamalan het volgende:
ik heb net weer gespoten(op haar anus) en ben nu echt op...
of jij overschat je ballenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:49 schreef gamalan het volgende:
en idd geen riem.... je onderschat de kut!!!
vergeet niet bij zwaar gebruik die stalen visdraad te gebruikenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:54 schreef AapNootMies het volgende:
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig geworden, ik ga het straks ook maar eens proberen. Welk soort touw kan ik het beste gebruiken? Ik heb nog wel wat vislijn liggen, dat is natuurlijk wel zo toepasselijk gezien de historie van het plompzakken.
t bestaat wel degelijk en voor de makkelijke access word er dus vaak een riem om de middel gebruikt en aangetrokken zodat alles wat op gaat staan. Overigens had ik nog nooit gehoord van een touwtjes om de ballenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:56 schreef deek het volgende:
ik ben gisteren wel lekker gepijpt, toen had m'n vriendin lekker met m'n ballen gespeeld , met haar mond, heerlijk op sabbelen en likken, ik had namelijk m'n hele schaamstreek kaal geschoren, heerlijk was dat, vooral met een kale zak. Plomzakken lijkt me een verhaal van mensen die echt nog nooit geneukt hebben., Is ook niet mogelijk denk ik, je zak is daar toch iets te slap voor, alleen harde dingen schuiven in een nat kutje.
Zal best, ik vind het aanzicht van een kut, die geheel openstaat, zodat je er met zak en al in zou kunnen niet echt opwindend, daar wil ik mijn ballen niet voor pijnigen, ik zie liever een strak kutje, waar ik net in kan met m'n stijve lul.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:58 schreef gamalan het volgende:
jaja maar als je een touw om je harde lul en ballen doet, goed strak, dan staat t hele werkje zo stijf als een dooie kerel
je ballen dus ook.
om nog maar te zwijgen over je pik, dus
wat heb je er eigenlijk aan om je lul erin te steken?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:28 schreef Pladeao het volgende:
En ik vraag me nog steeds af wat je er in godsnaam aan hebt om je ballen in een kut te duwen, maarja dat zal wel aan mij liggen dan?
Volgens mij heb jij dan toch iets verkeerds gedaan als je je schnitzel vastgebonden hebt.quote:De term plompzakken is ontstaan in de middeleeuwen en stamt af van het Franse "Plomber du Sac".
Van oorsprong was het de bedoeling vis te vangen door een steen in het water te gooien. De vissen schrokken namelijk zo erg van de plotselinge waterverplaatsing dat zij tijdelijk verlamd raakten. Nu weet iedereen dat voor het pakken van een vis men twee handen nodig heeft. Hieruit, en uit het feit dat goede visstenen zeer zeldzaam zijn vormde zich een probleem: hoe kun je ervoor zorgen dat je de vis kunt vangen zonder daarbij de steen kwijt te raken.
Het was het briljante idee van de allereerste vrij intelligente plompzakker Gerrit Oldebach-Driehoog om de steen door middel van een touw vast te maken aan het enige daarvoor geschikte lichaamsdeel: het mannelijk scrotum oftewel de zak.
Bijkomend voordeel hierbij was dat een seksuele prikkel gaf. Later na de uitvinding van de hengel verdween het visvangelement, maar het plompzakken zoals het inmiddels genoemd werd, verdween niet. Er werden zelfs manieren verzonnen om het geheel nog leuker te maken en om de vrouwen bij het plompzakken te betrekken. Zo werd bij toeval ontdekt dat als je een riem strak om de buik van de vrouw bindt, er een opening ontstaat die groot genoeg is om het hele mannelijke aanhangsel te gebruiken bij de penetratie. Het effect hiervan bleek vergelijkbaar met de oude wijze van visvangst en leverde daardoor een heerlijk primitief gevoel op.
Beide methoden worden nu nog gebruikt en zijn bekend onder de naam plompzakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |