Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wčl zip bestanden.quote:
ik krijg alleen telkens een register-meldingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wčl zip bestanden.
Maar ja, WinRar is shareware. Dus eh, dat betekent eigenlijk betalen.
paar tientjes, wat zeiken wequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wčl zip bestanden.
Maar ja, WinRar is shareware. Dus eh, dat betekent eigenlijk betalen.
Ik heb het zelf nog nier geprobeerd, maar hier heb je een freeware tool waarmee je naar hartelust ZIP's, RAR's en ACE's uitpakt: http://www.ultimatezip.com/quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje van andere orde
waarmee openen jullie rar bestanden?
Ik had een trail, maar die doet het niet meer
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
ik krijg alleen telkens een register-melding
maar t werkt nog prima
dialoogjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.
Ik moet dan altijd denken aan van die dingen die je op een stofzuigerstang zetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen in de trend van: gebruik een 'hulpstuk' dan
Ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan van die dingen die je op een stofzuigerstang zet
Hmm. Dit blijkt dus ook gewoon een tooltje met een registratiemodel ā la WinZip.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb het zelf nog nier geprobeerd, maar hier heb je een freeware tool waarmee je naar hartelust ZIP's, RAR's en ACE's uitpakt: http://www.ultimatezip.com/
*Serieus op ingaat: Daemon of Alcohol 120%quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
enne, BIN files?
winBIN bestaat vast niet
geen last vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.
Hulpstukkenquote:
quote:
Da's gewoon straattaal. Pure slang.quote:
Deamon heb ik dus al geīnstalleerd, maar op één of andere manier krijg ik niets openquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Serieus op ingaat: Daemon of Alcohol 120%
Yo man loop me niet te dissen man je weet tochquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef ArtyShock het volgende:
Da's gewoon straattaal. Pure slang.![]()
weh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yo man loop me niet te dissen man je weet toch
ja manquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:00 schreef dolle_hond het volgende:
goed van Blom , he fles
is al gebeurdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja manik wil dat op TV zien gebeuren
Niets open? Je hebt neem ik aan dat rood-witte icoontje van Daemon tools wel rechts onderin staan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef D.Rose het volgende:
Deamon heb ik dus al geīnstalleerd, maar op één of andere manier krijg ik niets open
kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niets open? Je hebt neem ik aan dat rood-witte icoontje van Daemon tools wel rechts onderin staan?
ja dat zag ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef dolle_hond het volgende:
gatlin won zojuist de dubbel
gatlin is wel aardigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zag ik wel.
yankie-negers op 1,2,3,4
Maar ik wil Rens Blom zien
ja klopt, tenminste niet zo'n blazert als Greene of Johnson Mquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gatlin is wel aardig
rest niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |