quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
sorry, kon het niet laten.
relax, voor een newbie was het uberhaupt al bijzonder dattie doorhad dat hij:quote:
Fluffyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:38 schreef TehRockstar het volgende:
Hmm, wat werd ik nou net genoemd?
[ topic = 737980 ]quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:36 schreef Stroekie het volgende:
oei zie dat verwijzing naar vorige topic niet goed is, maar hoe krijg ik dat nu recht??
*ril*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik eet sausijzenbroodjes en die smaken beter zonder C
CHT jonkie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:38 schreef TehRockstar het volgende:
Hmm, wat werd ik nou net genoemd?
Ik ook de eerste keer, maar na 1 keer heb je hem wel doorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef Stroekie het volgende:
zie dus ook al dat volgende 1332 ook al open is, krijgt die nu een slotje??
en gaan we dan straks direct over naar 1333, of kan 1332 ook tijdelijk gestald worden en na deze serie alsnog geactiveerd worden?
en Camoth dank voor de bemoedigende woorden
ben blij dat webcam hier uitstaat, want zat wel met handjes in het haar![]()
Niet zo ingewikkeld, Vlarpus. Je copy/paste gewoon de complete url van het vorige topic erachter, en fok maakt daar netjes de topic-titel van.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[ topic = 737980 ]
van de eerste regel in de openingspost maken.. en dan zonder de spaties
Daarbij moest het 1332 zijn ipv 1331
1 | http://forum.fok.nl/topic/737980 |
Zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld, Vlarpus. Je copy/paste gewoon de complete url van het vorige topic erachter, en fok maakt daar netjes de topic-titel van..
[ code verwijderd ]
Dit had eigenlijk 1332 moeten zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef Stroekie het volgende:
zie dus ook al dat volgende 1332 ook al open is, krijgt die nu een slotje??
en gaan we dan straks direct over naar 1333, of kan 1332 ook tijdelijk gestald worden en na deze serie alsnog geactiveerd worden?
en Camoth dank voor de bemoedigende woorden
ben blij dat webcam hier uitstaat, want zat wel met handjes in het haar![]()
Is dat een eer?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De jongste in het Centraal Homo Topic.
Boven je post, op het balkje met je naam, tijd, datum etc, staat een icoontje van een papiertje met een potlootje, als je daarop klikt kun je je post veranderen, zet onder een veranderde post het liefst ook wat je veranderd hebt door eronder te zetten:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
14Ik heb een typfout gemaakt in het vorige topic, maar ik weet niet hoe ik moet editen.
Nee, een zware last.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, een zware last.
En het brengt de verplichting met zich mee om straks de lege bierflesjes te verzamelen en op te ruimen.
Hij mag zich in zijn handjes knijpen dat we net gestopt zijn met onze ontgroeningsrituelenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, een zware last.
En het brengt de verplichting met zich mee om straks de lege bierflesjes te verzamelen en op te ruimen.
Hoi Vlarpquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[ topic = 737980 ]
van de eerste regel in de openingspost maken.. en dan zonder de spaties
Daarbij moest het 1332 zijn ipv 1331
Meezuipen? Jij mag nog geen eens een breezah kopen in de supermarktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wanneer mag ik dan meezuipen?
Whehe, rrrrright...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:51 schreef Camoth het volgende:
zet onder een veranderde post het liefst ook wat je veranderd hebt door eronder te zetten:
edt: (reden)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hij mag zich in zijn handjes knijpen dat we net gestopt zijn met onze ontgroeningsrituelen![]()
![]()
Titel kan niet nee, maar als er echt iets vreselijk is misgegaan, zoals bij mij, ik heb nogal moeite met het woord "beledigen" ik was in een vlaag van verstandsverbijstering er namelijk even van overtuigd dat het "beledegen" was, dan kun je in het feedback topic een moderator vragen het voor je aan te passen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Vlarp
ja hier dus trage brabo
dat topic is nu dus aangepast, ja knopje zit ook wel ielepiele ver weggestopt
maar volgens mij kan ik dus niet meer titel aanpassen of wel soms?
Geef mij maar een kopje thee/koffiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Meezuipen? Jij mag nog geen eens een breezah kopen in de supermarkt![]()
![]()
Laat die zweep maar zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, als je dat jammer vind wil ik voor jou best een uitzondering maken...![]()
Klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
maar volgens mij kan ik dus niet meer titel aanpassen
En dan de hele nacht liggen woelen zeker? Dacht het niet!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:55 schreef TehRockstar het volgende:
Geef mij maar een kopje thee/koffie![]()
Amateurquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Laat die zweep maar zitten.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan de hele nacht liggen woelen zeker? Dacht het niet!
Neem maar een glaasje melk.
Mag Fuzzje (quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:camera opgehaald bij paps en mams
fuzzje gedropt bij paps en mams
![]()
Misschien zit ik bij de verkeerde soort homo's.quote:
Daar zit codeïne inquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Melk.
Koffie snap ik, wat is er mis met thee?
Als je ontgroent worden als iets leuks ziet, dan denk ik van wel ja, maar dat heeft niets met homo's te makenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien zit ik bij de verkeerde soort homo's.![]()
Net als cafeïne heeft ook theïne een stimulerende werking.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
Melk.
Koffie snap ik, wat is er mis met thee?
Nee, jij bent Fuzzyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef TehRockstar het volgende:
Ben ik Fuzzje?
Wat moeilijk allemaal. Wie is fuzzje dan?quote:
Heeft Ang3l jou bij paps en mams gedropt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef TehRockstar het volgende:
Ben ik Fuzzje?
Met melk zal het niet gaan, ik slaap brakend en schijtend niet goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net als cafeïne heeft ook theïne een stimulerende werking.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft Ang3l jou bij paps en mams gedropt?
Alles went op z'n tijdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met melk zal het niet gaan, ik slaap brakend en schijtend niet goed.![]()
Heb ik met whisky geen last van (in deze mate).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef TehRockstar het volgende:
Met melk zal het niet gaan, ik slaap brakend en schijtend niet goed.![]()
quote:
Dennis, het kind is 14quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb ik met whisky geen last van (in deze mate).
*nip*
Hoor je dat Beav? Je bent een vrouw!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
Hmm, ik ben er net achtergekomen dat jij een vrouw bent.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:10 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hoor je dat Beav? Je bent een vrouw!Dat had ik nou nooit achter jou gezocht
Jokkert
![]()
HET?!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:09 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dennis, het kind is 14Praat het nou niet NU al een alcoholverslaving aan
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat moeilijk allemaal. Wie is fuzzje dan?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat moeilijk allemaal. Wie is fuzzje dan?
da's al weer een tijd geleden hoor, inmiddels is ie 2 tot 3x zo grootquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
WRAAAAAAAAH!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEFFFFFFFFFF
Sorry, ik dacht dat we de positie deelden.quote:
*G_E opraap*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r is vers vlees in het topic! D'r is vers vlees in het topic! D'r is vers vlees in het topic!
*gillend rondren*
*tegen beavje op bots*
*bewusteloos neerval*
14, Randstad, Single.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben ze het lijstje al ingevuld?.
14 jaar zijn en dan al bewust kiezen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat we de positie deelden.
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben ze het lijstje al ingevuld?.
De jouwe is cuter dan de echte inmiddelsquote:
Ja, hallo. het is hier geen zwaai topic.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef OllieA het volgende:
* OllieA zwaait even naar Great_Expectations.![]()
Pagina kan niet bereikt worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke lijstje was veel uitgebreider..
Als ik voel dat ik op jongens EN meisjes val lijkt me dat een iets minder specifieke keuze dan homo of hetero.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
14 jaar zijn en dan al bewust kiezen?
vlug geef die jongen mond op mond beademingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r is vers vlees in het topic! D'r is vers vlees in het topic! D'r is vers vlees in het topic!
*gillend rondren*
*tegen beavje op bots*
*bewusteloos neerval*
OllieA!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef OllieA het volgende:
* OllieA zwaait even naar Great_Expectations.![]()
Ik geef je groot gelijk dat je er zo achter staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik voel dat ik op jongens EN meisjes val lijkt me dat een iets minder specifieke keuze dan homo of hetero.
was er hier dan een boodschapenlijstje??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke lijstje was veel uitgebreider..
quote:[23:23] Marieke: de meiden waren vanochtend weer aant raden
[23:23] JP: oh?
[23:23] Marieke: wat je was....
[23:23] JP: waarom dat ineens?
[23:23] Marieke: zo interessant vinden ze dat nou
[23:24] Marieke: weet niet maar ze twijfelen zwaar
[23:24] Marieke: hahahahaha
[23:24] Marieke: ze denken dat je er nog niet uit ben
[23:25] Marieke: maar goed ,
[23:25] Marieke: ik zeg dus..........
[23:25] Marieke: nou kwee niet hoor maare
[23:26] Marieke: ik heb hem al zo vaak proberen te versieren..........
[23:26] Marieke: wie daar niet op in gaat is echt homo wat mij betreft!!!!!!!!!!!!!
[23:26] Marieke: hahahahahahahahahah
[23:26] Marieke: moesten ze heel hard lachen
[23:27] JP:
[23:27] Marieke: dus nu weten ze het nog niet
Dat krijg je met die 2 extra fokkers erbij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is Fok! opeens traag, trouwens..
Ja, jammer hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
OllieA! [afbeelding]
Ik mis het #filosofie-kliekje..
Ach en wee! Waar zijn ze gebleven, Koekepan, Vlens en de anderen..
Trekken wij ons daar iets van aan dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je maakt geen goede indruk op deze manier
Nah...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jullie zoeken het verder allemaal maar lekker zonder mij uit
tata!
Nee hoor.. ben vrij morgenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, jij smeert hem ook? :p
Mjah dat viel te verwachten natuurlijk.quote:
Vrouwen zijn al net als mannen, als ze denken dat er wat te neuken valt dan denken ze niet goed meer naquote:
Het beruchte lijstje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:48 schreef TehRockstar het volgende:
Is iemand nog in het bezit van dat vragenlijstje? Ben er toch wel nieuwsgierig naar.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is je voornaam? Noem mij maar Ries![]()
Wat is de betekenis van je nickname? Ik rock![]()
En die van je user-icoon? -
En van je signature? -
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Via een vriend.
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Al eeuwen, was geen homo.
Hoe oud ben je? 14
Wat voor studie/werk doe je? VWO
Waar woon je (ongeveer)? Randstad
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Neup
Heb je een vriendje? (of zoiets) Neup
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Auto's, TV, Sport
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Omdat de homos me anders vermoorden![]()
Wat is je eerste indruk van ons? Ghey
Wat wil je ons nog vragen? Niks.
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het beruchte lijstje.. Met dank aan Nuvole, die het nog op z'n PC had staan.
.
Dat hoop ik althans, misschien kent hij het wel uit z'n hoofd. Je weet immers nooit, hij had ook de naam van de secretaresse onthouden die voor de lunch zorgt op mijn werk..
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik Nuvole nou gewoon slim of ronduit beangstigend vind.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het beruchte lijstje.. Met dank aan Nuvole, die het nog op z'n PC had staan.
.
Dat hoop ik althans, misschien kent hij het wel uit z'n hoofd. Je weet immers nooit, hij had ook de naam van de secretaresse onthouden die voor de lunch zorgt op mijn werk..
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik Nuvole nou gewoon slim of ronduit beangstigend vind..
hoi.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is je voornaam? Gert Jan
Wat is de betekenis van je nickname? zo noemen ze me al vanaf de lagere school
En die van je user-icoon? ja die doet het dus niet
En van je signature? ach ben toch zo'n stuntelkampioen die het graag goed wil doen
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? was zelf op onderzoek op fok
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je? 37
Wat voor studie/werk doe je? probeer de salarissen voor o.a. gemeenteambtenaren op tijd te laten zijn
Waar woon je (ongeveer)? Oss
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? staat al in fok's fotoboek, en op www.stroekie.com vind je de rest
Heb je een vriendje? (of zoiets) NEE
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? zie ook hier mijn profiel op fok's fotoboek
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Ach zolang je m'n pincode maar niet wil hebben
Wat is je eerste indruk van ons? een blije familie
Wat wil je ons nog vragen? zijn jullie d'r morgen weer?
Post dat linkje dan, jijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:07 schreef Nuvole het volgende:
Beginnen we weer een lijstjestopic? Ik heb net het vorige nog even door zitten lezen...![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NOG EEN GJ????
D'r wonen zelfs twee [homo]'s samen op een tropisch eiland.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:04 schreef TehRockstar het volgende:
Hebben jullie trouwens onderling wel eens een relatie gehad?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r wonen zelfs twee [homo]'s samen op een tropisch eiland..
creno en ryan....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:04 schreef TehRockstar het volgende:
Hebben jullie trouwens onderling wel eens een relatie gehad?
Ik laat je er eerst om smeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Post dat linkje dan, jij![]()
![]()
![]()
![]()
Gert Jan is beterquote:
En 37 G_E! Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
14! Dat nieuwe grut is 14!.
Wat voel ik me opeens oud..
Dan zijn er vast weer andere leuke homo'squote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Serieus?!Wat een spanning zal het hier zijn.
Jammer dat er geen van de leuke meer zijn als ik een geschikte leeftijd heb bereikt.
En dan hebben we het nog niet over het gerommmel vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r wonen zelfs twee [homo]'s samen op een tropisch eiland..
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
T5j33. D3 een i5 14, d3 4nd3r i5 37. %t3l j3 t3 t0ch v00r d4t 3r i3t5 3n95 93b3urd 3n h3t H0M0-t0p1c 0p33n5 b1j N3tw3rk k0mt 0fz0. 1k m03t 3r n13t 44n d3nk3n..
Laat maar, dat is tegen Google, die met alles meeleest.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat maar, dat is tegen Google, die met alles meeleest..
Arme internetloze Waxxer.. Straks kickt-ie nog af en komt-ie nooit meer terug.
.
Be afraid. Be very afraid.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
keizerpinguin? Jeej, er zijn er nog meer.![]()
Je mocht niet op de selectiedag komenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef creno het volgende:
jawel !!!
met zun alle een meeting bij netwerk ! keileuk ! ter compensatie dat bigbrother niet doorging
In jouw range GE!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En 37 G_E! Dat dan weer wel..
bekijk de "H" maar eens dan weet je ongeveer met hoeveel we hier zijn !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga nu toch echt slapen
Prettige avond nog heren
Misschien krijg je wel een eigen rubriek!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
G_E, m'n ogen wat doe je?!.
En ik wil niet naar N3tw3rk.
Trustequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga nu toch echt slapen
Prettige avond nog heren
49 homos op 90.000 leden? Dan zullen er wel wat zijn die het verbergen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
bekijk de "H" maar eens dan weet je ongeveer met hoeveel we hier zijn !![]()
er zijn er een aantal die hier niet posten, maar die in de H staan posten hier wel regelmatig... word je al bangquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
49 homos op 90.000 leden? Dan zullen er wel wat zijn die het verbergen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je mocht niet op de selectiedag komen
Het begint te komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:26 schreef creno het volgende:
[..]
er zijn er een aantal die hier niet posten, maar die in de H staan posten hier wel regelmatig... word je al bang
En toch he, blijven die inkoppers het leuk doen.quote:
Oeh!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een eigen rubriek!
"Schmausen met Beaverhausen".
![]()
maar je bent 14 ! betekend dat dan dat we hier geen halfnaakte mannen meer mogen posten ?quote:
Doe je bestquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
maar je bent 14 ! betekend dat dan dat we hier geen halfnaakte mannen meer mogen posten ?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
maar je bent 14 ! betekend dat dan dat we hier geen halfnaakte mannen meer mogen posten ?
Laat maar weten als je het gevonden hebt!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh!
Dat is dan wel weer leuk..
nu nog opzoeken wat schmausen precies is..
hier nog eentje ! of hebben je ouders er een naakt-filter geplaatst ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zie niksWaar blijft de naaktheid
Ja maar wel jammer dat ie dan wegloopt en niet leuk meespeelt met de andere kindertjesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En toch he, blijven die inkoppers het leuk doen..
Google:quote:
quote:Sorry, this text cannot be translated
Er staat alleen steeds fortunecity. Gebruik imageshack of photobucket.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:34 schreef creno het volgende:
[..]
hier nog eentje ! of hebben je ouders er een naakt-filter geplaatst ?
[afbeelding]
dit forum wordt niet misbruikt !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb zelf een computer
Er staat hier dat bij misbruik van dit forum mijn provider op de hoogte wordt gesteld, is dat een loos dreigement?
Mjah.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:35 schreef error het volgende:
[..]
Ja maar wel jammer dat ie dan wegloopt en niet leuk meespeelt met de andere kindertjes
Alleen de users.quote:
Ik heb hem ooit wel eens een hele maand weggejaagd zonder dat ik het wistquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah..
Maar dat viel te verwachten. Het blijft natuurlijk G_E..
quote:
Logo!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:38 schreef creno het volgende:
nou speciaal voor onze jonge nieuweling... een link: http://www.fortunecity.co(...)/pics/kissing128.jpg
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:40 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit wel eens een hele maand weggejaagd zonder dat ik het wist![]()
Alhoewel, zo heel moeilijk is het niet. Tis G_E tenslotte.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef creno het volgende:
dat pokkejong van een keizerpinguin heeft gewoon 2 keer gewonnen met kolonisten van catan !
Weldentruschtenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:44 schreef creno het volgende:wat gek... ik zie ze zelf wel
en deze ? dan weten jullie meteen wat ik ga doen
[afbeelding]
Jij gaat achter hem kruipen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:44 schreef creno het volgende:wat gek... ik zie ze zelf wel
en deze ? dan weten jullie meteen wat ik ga doen
[afbeelding]
Halloquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
nee joh !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij gaat achter hem kruipen?.
Postquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
Zou onze jonge newbie de Franse Rugbymeneren al kennen?
Ha dat weten we. Heeft ie ook zulke foto's?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:47 schreef creno het volgende:
[..]
nee joh !![]()
ik kruip liever achter iemand anders![]()
Nu al weer weg?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Hallo
NOG VEEL MEER!!!!
misschien dat die H je een hint geeft hoeveel het er zijn... daar staan de avatars in of had je dat nog niet opgemerkt?
ik ga......![]()
Oh, den wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:47 schreef creno het volgende:
[..]
nee joh !![]()
ik kruip liever achter iemand anders![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:50 schreef Stroekie het volgende:
Dan voor error enjoy your meal
en voor de rest veel plezier met wat ze nog gaan doen
ik ga pobmso![]()
![]()
![]()
en zij die deze term niet kunnen knopen in hun oren dat dit staat voor
plat op bed met snikkel omhoog
quote:
Jij bent ook maffen of zwaai je den anderen uit? btw, hotquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:53 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Truste
Ik zwaai de mensen uitquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent ook maffen of zwaai je den anderen uit? btw, hot
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:02 schreef petre86 het volgende:
'k moet nog wel ff zwaaien he?truste
Uhm... moet ik hem eerst vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:06 schreef TehRockstar het volgende:
Meppen of vergassen met muggenspray. Waar is wizarddragon gebleven met zn plaatjes.
Ja, die zit hier normaal tochquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:05 schreef Camoth het volgende:
[..]
*kijkt vluchtig om zich heen
WAAR?!![]()
Anders zet ik gewoon een bom onder me huis en blaas ik m'n huis op, denk dattie dan ook wel dood isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:09 schreef TehRockstar het volgende:
Dan gooi je met stenen of brandend papier, dat werkt altijd.
Zo laat weer niet..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die zit hier normaal toch!
Jijkomt me ook bekend voorquote:
BIEVERHAUSENquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:15 schreef Svensational het volgende:
Oh, voor ik twee mensen ga beledigen, LeBo en Bieverhausen zijn ook okay..
De rest uiteraard ook, maar die ken ik niet
quote:De naam is Beaverhausen.
Ook wel bekend als:
Beaverhousen
Beaverhauzen
Beeverhuijzen
Beujver
Bever
Beavje
Biefje
Biefie
Biefiehuis
Bifi
Bief
Beav
Zuipbeeb
Streepjeskousen
Poepelemoentje
Dinges
Hey
Jij daar
"Lol" ? Uitleg graag, dat lichaamsdeel ken ik nog nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:20 schreef TehRockstar het volgende:
Lol, van hem lijkt me?
Ja ergens in SHOquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jijkomt me ook bekend voor!
Maar geen ONM tochquote:
Ja, jij bent onze SC ook binnengedrongen om mod te worden. Dus ik doe hetzelfde.quote:
Ik weet het niet meer.quote:
Nou goh, dat was me binnendringen. Poehee, ik ben er nog moe vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij bent onze SC ook binnengedrongen om mod te worden. Dus ik doe hetzelfde.
.
Tja, volgens BVO was dat de enige reden waarvoor je daar kwamquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou goh, dat was me binnendringen. Poehee, ik ben er nog moe van.
De enige reden waarvoor ik mod van ONZ wil worden is om al die verontwaardigde reacties wil lezen van al die ONZ-usertjes die zelf mod hadden willen worden, net als bij m-mquote:Jij wil mod worden van ONZ?!.
Weet Buup daar al van?.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, volgens BVO was dat de enige reden waarvoor je daar kwam.
Muus.quote:De enige reden waarvoor ik mod van ONZ wil worden is om al die verontwaardigde reacties wil lezen van al die ONZ-usertjes die zelf mod hadden willen worden, net als bij m-m.
En ja, Buup weet er van, hij zij dat m-m er was omdat Muus er dus niet meer was. Weer een kans verloren dus!
Je bent geloof ik niet zo kieskeurig qua forum he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:51 schreef Svensational het volgende:
Ik probeer trouwens nu mod van IDO te worden, als dat er nog komt.!
Dat deed ik direct al niet, maar BVO heeft mijn berichten ge-editquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
.
Whehehe. Je moet niet alles geloven wat BVO zegt..
Nee even serieus nu, alleen voor SHO of IDO word ik modquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent geloof ik niet zo kieskeurig qua forum he?.
Zonnig? Stuur die zon ook eens even naar Groningen wil je?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:11 schreef Stroekie het volgende:
Ja ook hier heeft de haan weer gekraaid
goedemorgen allemaal vanuit een zonnig Oss meld ik mij ook weer voor even, want ga zo weer kijken of ik een dagje op kosten van de baas in Eindhoven kan doorbrengen![]()
![]()
ik snap er geen fuck vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
Ja hallo en goeiemorgen enz enz enz
Wat een dag wat een dag...ik ging naar me werk en toen...dus ik denk na ja ik loop wel toen er....dus al zitten in de metro gebeurde er......tja nou ik denk bij mezelf...wat een heftige ochtend allemaal toen er....dus ik stap uit en loop de laatste paar honderd meter naar mijn werk toen.....nou dat was wel leuk natuurlijk, dus ik meteen.....eindelijk m'n werk plek aangekomen ging ik.....tja en nu zit ik hier dit alles te vertellen en denk ik...."Nou nou...wat een bevlogen ochtend zeg...."
ff bij komen nu....tijd voor thee.
Na ja....en ik vertel het nog wel zo duidelijk.....ligt echt aan jou hoor dat je het niet snapt.quote:
Volgens mij is het eerder tijd voor tranquilisers als ik het zo bekijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
Ja hallo en goeiemorgen enz enz enz
Wat een dag wat een dag...ik ging naar me werk en toen...dus ik denk na ja ik loop wel toen er....dus al zitten in de metro gebeurde er......tja nou ik denk bij mezelf...wat een heftige ochtend allemaal toen er....dus ik stap uit en loop de laatste paar honderd meter naar mijn werk toen.....nou dat was wel leuk natuurlijk, dus ik meteen.....eindelijk m'n werk plek aangekomen ging ik.....tja en nu zit ik hier dit alles te vertellen en denk ik...."Nou nou...wat een bevlogen ochtend zeg...."
ff bij komen nu....tijd voor thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |