ik "schrok" ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een discussie zeg op die vorige pagina..
dat ben ik niet gewoon van PTA
Ik wil met m'n bootje nog wel een keer de Sneekweek doen ('t bootje is ex-NL kampioenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou sorry hoor
Ik dacht dat je misschien een goede wedstrijdzeiler was.. die zaten afgelopen week allemaal in Sneek
Morgen over een week ben ik in Zeeland te vinden
Een Fries met watervreesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
T lijkt mij helemaal niets, zeilen. Maar ja ik heb watervrees
Zet je er eens over heen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja erg he. Ik heb mn polsstok ook verkocht voor ik er ooit mee gesprongen heb
Kutjeugdtrauma
Je moet je er gewoon overheen zettenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm ,ik heb het bij 1 keer gehouden.
Komt wel ter sprake bij de psychiater ooit
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
gammele bootjes
En 100% instabielquote:
Met de golftas op de achterbank opweg naar de range om wat ballen over de green te rossen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb liever de wind door mn haren in een cabrio ja
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met de golftas op de achterbank opweg naar de range om wat ballen over de green te rossen?
Jammer dat je iets aan je uiterlijk zal moeten doen om toegelaten te wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Nee, dat dan weer niet.
Alhowele golf me wle een leuke sport lijkt
De golfclub van Leeuwarden wilde de lat lager leggen :'0 Dat ook het gewone volk er mag komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jammer dat je iets aan je uiterlijk zal moeten doen om toegelaten te worden
Ik zit er sterk over te denken om één golfclub te kopen bij de cashconverters hier op de hoekquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De golfclub van Leeuwarden wilde de lat lager leggen :'0 Dat ook het gewone volk er mag komen
En dat was precies in de week dat de golfspullen bij de Lidl in de aanbieding waren![]()
Maar misschien heb ik wel teveel GTA Vice City gespeeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken om één golfclub te kopen bij de cashconverters hier op de hoek![]()
Fight Club gezien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan in je eigen tuin gaan golfen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |