ik welquote:
Wat een bullshit. Ik ken genoeg amsterdammers die een stuk intelligenter en genuanceerder posten dan jij en bovendien is een gesprek iets anders dan een post, want voor een post zou je kunnen nadenken of het wel het gewenste effect heeft. Maar goed, daar zit kennelijk het probleem. Je post zonder na te denken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
in Amsterdam kennen we geen nuances,
Die middelen heb ik, maar ik verwacht van een regular nu nét even dat tikkeltje meer fatsoen binnen pta dan van een ordinary user.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wel
En ik ben zo dat ik zeg wat ik denk. En als dat niet mag dan heb jij toch de middelen om daar wat aan te doen?
Uit de posts die je net geplaatst hebt blijkt everigens wel wat anders....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh en for the record. Je hoeft niet bang te zijn dat je ook maar enige frustratie bij me losweekt. Misschien hier en daar wat apathie, maar dan houdt het ook wel op.
Weet je wat ik heb geen zin om verder te gaan, want eens worden we het toch niet. Ik heb nu gezien dat je niet kan zeggen wat je wil zeggen hier en dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die middelen heb ik, maar ik verwacht van een regular nu nét even dat tikkeltje meer fatsoen binnen pta dan van een ordinary user.
Daarom gebruik ik ze niet zomaar, en je weet best dat er in de slowchat veel meer kan en mag dan elders, zelfs meer dan in sommige andere slowchats.
als er dan een keer ergens wat van gezegd wordt, zou het een ieder sieren zich daar wat van aan te trekken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:07 schreef BoJo het volgende:
Kreator, wat ik jammer vind is dat je mij persoonlijk aanvalt een aantal keer. Je kent me niet persoonlijk dus ik vraag je vriendelijk op te houden met fantaseren. En het geeft mij alleen maar de drang om terug te schelden terwijl ik dat helemaal niet nodig acht.
Luister, respect voor je auto maar ik zal VW nooit kunnen waarderen. (Zo beter ? )
De ultieme taxibak volgens mij, rijden ze hier overal inquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wie o wie weet wat dit is? Een Chevrolet?
Ja, dat zijn action spinners![]()
Je mag er over ophouden als je wilt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb geen zin om verder te gaan, want eens worden we het toch niet. Ik heb nu gezien dat je niet kan zeggen wat je wil zeggen hier en dat vind ik jammer.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:17 schreef Uddel het volgende:
[..]
De ultieme taxibak volgens mij, rijden ze hier overal in
je bent al wel eens in Amsterdam of Utrecht geweest of niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'taxibak' dan niet helemaal het goede woord is
Je hebt gelijk, weet je wat ik zal mijn fout toegeven. Ik had het niet zo moeten formuleren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je mag er over ophouden als je wilt.
Mag ik vragen wat jij dan vind dat 'moet kunnen' ?
Begrijp ik het goed dat je het volkomen normaal en helemaal niet raar of negatief vindt dat iemand 'KUTBAK' post als jij je nieuwe auto komt showen?
Natuurlijk, maar daarin zie je van alles rijden, niet alleen maar als taxi, die kar hierboven lijkt wel alleen door taxi's gebruikt te worden..quote:
Volgens mij maakt dat niks uit want het ís blijkbaar volkomen normaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je mag er over ophouden als je wilt.
Mag ik vragen wat jij dan vind dat 'moet kunnen' ?
Begrijp ik het goed dat je het volkomen normaal en helemaal niet raar of negatief vindt dat iemand 'KUTBAK' post als jij je nieuwe auto komt showen?
Omdat BuzzyBee over een dag of 2 ineens een vrachtwagenforum isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Chevrolet Caprice
waarom wil je dit steeds weten?
Laat ik het zo zeggen, hier (omg. 020 en 030) is het echt echt een zeldzaamheid als je een Merc E met gele platen zietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:33 schreef Uddel het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daarin zie je van alles rijden, niet alleen maar als taxi, die kar hierboven lijkt wel alleen door taxi's gebruikt te worden..
Ik deel je mening als het over VW gaat. Volledig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, weet je wat ik zal mijn fout toegeven. Ik had het niet zo moeten formuleren.
Ik hou het erop dat ik na veel verschillende VWs gereden te hebben voor mezelf kan concluderen dat ik het allemaal nietszeggende modellen vind. Ik vind ze lelijk van buiten, lelijk van binnen en ik vind ze niet lekker zitten (zelfs de Pheaton niet). Ze hebben totaal geen karakter naar mijn mening.
En om het af te maken, de volgende keer dat ik mijn mening ergens over geef dan moet je me maar gelijk bannen.
En dit bedoel ik dus precies. En zo zijn er veel meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niks uit want het ís blijkbaar volkomen normaal.
Ik durf het CRX topic geeneens meer te updaten.
life's a bitch... until you marry one.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:51 schreef BoJo het volgende:
ik blijf erbij dat je ergens tegen moet kunnen, het leven is hard.
wat ben je ook een zachtaardige knul ehquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
life's a bitch... until you marry one.
En ik ben nog steeds van mening dat -ook al is het leven hard- je het niet onnodig 'harder' hoeft te maken voor een ander.
Maar het geeft niet dat we dat niet eens zijn.
quote:
Ik heb een lichtelijke haat richting amsterdam gekregen omdat ik er zoveel moest werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:02 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik woon idd ook liever in één of ander gat of nog beter, een weg die in de buurt ligt van een gat
Zijn wij buren?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:02 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik woon idd ook liever in één of ander gat of nog beter, een weg die in de buurt ligt van een gat
http://poststuff4.entensity.net/080805/image.php?pic=kkkwheel.jpgquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:03 schreef bladieblalala het volgende:
[..]
Óf ik ben doof aan mijn ogen, of ik zie niks.
Nou zeg ik vind niet dat je dat mag zeggen hoor, nu ben ik diep gekwetst.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een lichtelijke haat richting amsterdam gekregen omdat ik er zoveel moest werken
Wat wel opwindend was, toen ik een lekker wijf bijna doodree dat ze heel lief der fuckvinger opstak en haar lippen klootzak zag spellen
Als je verkleed als vrouw over straat gaat kun je ook verwachten dat je aangerden wordquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nou zeg ik vind niet dat je dat mag zeggen hoor, nu ben ik diep gekwetst.
Tjabs bedankt voor je mailtje.
ha ha.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je verkleed als vrouw over straat gaat kun je ook verwachten dat je aangerden word
Hij is echt lachen voor een B film.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:09 schreef Ballebek het volgende:
Aangezien Harold and Kumar hier aangeprezen werd een paar dagen terug heb ik het maar gedownload en ga ik het kijke
jij bent wel handig met de dvd brander zeg!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij is echt lachen voor een B film.
We kunnen nog wel ff doorgaan hoor, jij werkt toch bij VW? Heb ik nou ook op jouw teentjes getrapt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
dammm ik heb het gemist.....![]()
zal verder maar ook geen olie op het vuur gooien en het lekker uit laten gaan.....
ps BIJ DE VOLGENDE KEER GRAAG EEN EMAIL ZODAT IK OOK MEE KAN DOEN
juist nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
We kunnen nog wel ff doorgaan hoor, jij werkt toch bij VW? Heb ik nou ook op jouw teentjes getrapt?
sollyquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij bent wel handig met de dvd brander zeg!Hij speelde direct af in de stand alone playert!
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |