ik ga nu aan t 2e jaar beginnen in leiden en kreeg een brief dat mn boekenpakket ongeveer 550 euro gaat kosten...das best wat duurderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef Repeat het volgende:
Ook duur dan, en ze zeiden trouwens dat ik in het 2e jaar dan nog voor ongeveer 300 boeken nodig had en dat ik daarna niet veel bijzonders meer hoefde te kopen.
Ze zeiden bij ons dat je alles in de eerste twee jaar kocht... en toch lag daar in de 3e ineens een boekenlijst ter waarde van een euro of 300.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:13 schreef akkien het volgende:
[..]
ik ga nu aan t 2e jaar beginnen in leiden en kreeg een brief dat mn boekenpakket ongeveer 550 euro gaat kosten...das best wat duurder
ik heb al een labjas, een stethoscoop moet ik nu ook aanschaffen. Maar mijn huisgenoten gaan nu t 3e jaar in en die hoeven behalve blokboeken niets te kopen, dus dat scheeltquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Ze zeiden bij ons dat je alles in de eerste twee jaar kocht... en toch lag daar in de 3e ineens een boekenlijst ter waarde van een euro of 300.
Ow, en onderschat dat "andere dingen" niet; een labjas is 20 piek, een stethoscoop 70 etc.
jawel, in je 2e jaar...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef Repeat het volgende:
neem toch niet aan dat je al een stethoscoop nodig hebt als je nog geen co-schappen doet?
Stethoscoop in Nijmegen in je 2e jaar. Verder heb je voor je coschappen nog een reflexhamer, centraal veneuze boog en een irislampje nodig dacht ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef Repeat het volgende:
neem toch niet aan dat je al een stethoscoop nodig hebt als je nog geen co-schappen doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |