Ja het is inderdaad erg overdreven. Ze denken dat het studenten trekt denk ik want onderwijstechnisch gezien is het volgens mij helemaal niet nodig. Iedere collegezaal bevat tegenwoordig wel een beamer, de presentatie zelf is bij een goede universiteit meestal gewoon achteraf te downloaden, en verslagen typen heel wat makkelijker en ergonomischer op een normale PC. De universiteit moet gewoon zorgen voor goede internet faciliteiten, dan zijn laptops totaal overbodig.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef Bhai het volgende:
Ze overdrijven een beetje met dat laptop-gedoe denk ik (bij Leiden iig).
Ze zeggen dat je een laptop erg vaak nodig heb,maar is dat ook zo?
jah idd, gedwongen is hier wel het perfecte woord voor.. Elke keer weer een brief met je laptop dit en je laptop dat..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef Repeat het volgende:
Maarja je krijgt al die post over je laptop, en data waarop je hem moet aanmelden bij het netwerk ed, dat je eigenlijk wel gedwongen wordt om zo'n ding te kopen.
haha.. No Way dat ik dat ding elke keer weer vanuit dhaag mee ga sjouwen, dan maar op de ouderwetse manier aantekeningen maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef Bhai het volgende:
Uit de twee reacties hierboven kan ik concluderen dat het de bedoeling is dat je je laptop elke keer in de collegezaal meeneemt om aantekeningen te maken
alleen dat is het al waard natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:31 schreef Wuder het volgende:
Kijk, als je fullspeed torrent/pr0nfilms kunt streamen van de Uni netwerk, dan is een laptop wel handig..
Of je hebt het vaak nodig om pr0nstreams naar andere te sturen of je moet heel rijk zijn..
Verder: Laptops zijn eng!
Ik iig niet, heb nog geen haastquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:01 schreef Bhai het volgende:
PS: Zijn er nog mensen die morgen al hun boeken gaan ophalen in Leiden?
Ik ook niet, maar ik wil niet in de drukke periode gaan, daarom ben ik van plan om al morgen ofzo te gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:12 schreef arabicangel667 het volgende:
[..]
Ik iig niet, heb nog geen haast![]()
ik wel, het schijnt dat het er altijd extreem druk is, dus ik ga morgen maar ff mn boeken halen. heb ik ze maar alvast binnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:01 schreef Bhai het volgende:
Een laptop van 400 euro volstaat denk ik, maar ik koop toch een veel betere omdat ik hem als desktopvervanger wil gebruiken.
Het feit dat ik hem niet zelf hoef te betalen weegt natuurlijk ook mee bij de aankoop
Misschien word ik wel ZO CS- addicted dat ik tijdens de colleges zit te gamen![]()
PS: Zijn er nog mensen die morgen al hun boeken gaan ophalen in Leiden?
Ik moet het eerste jaar nog meemaken dat alle boeken wel in 1keer komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef Bhai het volgende:
Er zijn twee boeken die je morgen niet mee kunt krijgen, omdat ze nog niet binnen zijn.
Dit is dan ook de reden dat ik twijfel om morgen te gaan...
Ik wil liever alles in 1 keer.
Ik heb toch het gevoel dat het morgen minder druk zal zijn dan andere dagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:27 schreef arabicangel667 het volgende:
Volgens mij is t morgen ook druk...
is dat zo? hoe weet je dat dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef Bhai het volgende:
Er zijn twee boeken die je morgen niet mee kunt krijgen, omdat ze nog niet binnen zijn.
Dit is dan ook de reden dat ik twijfel om morgen te gaan...
Ik wil liever alles in 1 keer.
670 inclusief blokboeken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef Repeat het volgende:
1200 euro?
Ik heb ze net opgehaald, was met 670 euro klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |