nee, ik draag kleding die ik zelf leuk vind.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef Little_Meanie het volgende:
wat voor stomme kop heb jij?
en jezelf een beetje stijlvol kleden kan je ook al niet
Ik heb al een vriendinnetjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:41 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Heb je meer foto'sik zie je niet zo goed
Ow, laat mijn vraag dan maar zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
3 eurie![]()
Maar we zijn er niet echt binnen geweest, was echt een baggermuseum![]()
Van binnen is het kut hoor, helemaal uitgewoondquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:44 schreef Mereltje het volgende:
Het museum ziet er best wel netjes uit van buiten ik zou er wel in willen wonen
Oeh fijn hequote:
jawel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:45 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Oeh fijn he![]()
![]()
maar lekker saampjes naar een baggermuseum, kan je geen leukere uitstapjes verzinnen
Waarom loopt jou avatar niet gelijk met die van conflict?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:10 schreef Biancavia het volgende:
Wat een kuttopic.
Tja, soms doet 'ie dat wel hoor. Soms ook niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Waarom loopt jouw avatar niet gelijk met die van conflict?
Dat komt door die vijf ballen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef onderjas het volgende:
Waarom loopt jou avatar niet gelijk met die van conflict?
Als we dat hadden geweten hadden ze nu zeker gelijk gelopen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Waarom loopt jou avatar niet gelijk met die van conflict?
Klinkt als Biancavia.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Van binnen is het kut hoor, helemaal uitgewoond![]()
Het verschilt per keer!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:29 schreef Conflict het volgende:
Als we dat hadden geweten hadden ze nu zeker gelijk gelopen...
Hard die waarheid huh?quote:
Hehehehehe, over wie heb je het?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Van binnen is het kut hoor, helemaal uitgewoond![]()
Me dunkt. Waar anders dan in het Baggerdorp zou het Baggermuseum zich bevinden?quote:
compleet off topic / nerd talkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:29 schreef Conflict het volgende:
Als we dat hadden geweten hadden ze nu zeker gelijk gelopen...
Hij is een witte neger.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:12 schreef Molluck het volgende:
Ik dacht dat Conflict een neger was, of is dat TLK?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |