Ja, de actie periode staat duidelijk aangegeven in de regels.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:03 schreef MrDrako het volgende:
Bel de rechtsbijstand en laat uitzoeken of de actie periode duidelijk genoeg staat aangegeven,
zoniet maak je alsnog kans op iig een nieuw toetsenbord
2500 punten bijelkaar zuipen lijkt me geen straf?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:11 schreef Skinhead69 het volgende:
Wat dacht je van die Grolsch spaaractie? Lekker zuipen en korting krijgen op je kaartje voor Lowlands! Ideaal toch?
NIET DUS!
Na zo'n 2500 punten bij elkaar gezopen te hebben en een zooi van die codes te hebben ingevoerd kwam Grolsch met de mededeling dat de kaartjes op waren! KLOOTZAKKEN!
shut up loser, haal dat viltje van heineken dan ook uit je avatarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OP
quote:Geachte dames en heren,
Vorige week deed ik mee aan het "Keep the can cool" spel, met de veronderstelling dat ik een koelkast kon winnen.
Ik heb het spel drie uren lang gespeeld, ik ben circa 5 keer langs "Boiling Bertha" gekomen, met als resultaat een Highscore!
Ik bleef tot en met woensdag op nr. 1 staan. Ik was er stellig van overtuigd dat ik de koelkast had gewonnen, daar ik een grote banner links van het spel zag staan, die mij vertelde dat deelnemers een koelkast konden winnen.
Echter later bleek dat dit alleen kon in de actie periode, die dus al voorbij was. Maar op deze informatie werd ik pas gewezen nadat ik een formulier had ingevuld, dus nadat ik het spel drie uur lang had gespeeld.
Blijkbaar ben ik te goed van vertrouwen geweest. Zo'n banner waar met koeie letters opstaat dat je een koelkast kan winnen, kan blijkbaar ongedaan worden gemaakt door kleine regeltjes waar men achter af op gewezen wordt.
Daarom hoop ik compensatie te kunnen krijgen van mijn verloren drie uur, en dan wel in de vorm van een Heineken koelkast.
Bij voorbaat dank,
Toen kwam het niet bij je op dat de actie al afgelopen kon zijn? De prijzen werden nl na de actieperiode opgestuurd. Dat stond toen op de heinekensite.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:20 schreef Palau het volgende:
Ik heb mijn Keep the can cool shirt al binnen...
Loopt de actie nog steeds dan?
Ik dacht precies hetzelfde wat in die email staat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:09 schreef Palau het volgende:
Haha, Yerke, wat zei ik nou in GAM toen?
[..]
Toen kwam het niet bij je op dat de actie al afgelopen kon zijn? De prijzen werden nl na de actieperiode opgestuurd. Dat stond toen op de heinekensite.
Iets van 160.000.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:09 schreef Palau het volgende:
Haha, Yerke, wat zei ik nou in GAM toen?
[..]
3 uur? wat was je score dan? lijkt me sterk dat dat genoeg was voor een koelkast
Maja, kheb dat ook een keer gehad met iets anders, khad de highscore en toen was ik INEENS niet ingelogd en de score was op 0 gesprongen, omdat het spel dacht dat ik als gast speelde, wat dus niet het geval was. Ik heb gemaild, maar khoorde er niks meer van. Jij waarschijnlijk ook niet ben ik bang..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |