quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Buffalo Soldiers
Pacte des loups, Le (Brotherhood of the Wolf)
Heb het ook niet helemaal serieus genomen. En die films, die hij eventueel zou hebben genomineerd ergens apart gezet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dit is dus niet de bedoeling. Als Gorro nou films heeft genomineerd die hij als enige heeft gezien? De post van Asskicker was duidelijk niet serieus.
Kijk wel even. Als het in dit tempo door gaat komen we wel aan de 128 denk ik. Maar mocht het blijven steken dan worden het er maar 64.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:14 schreef Sokolsky het volgende:
Doe Spy Game er ook maar in. En Elling.
(128 films wordt te veel denk ik)
Deze is al 2 keer genoemd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
AmnesiA
steun !!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
El Espinazo del Diablo
El Hijo de la Novia
Familie
Frailty
In the Bedroom
Die met Dick Watson?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
steun !!!!
voora; de 2e
absolute topfilm
Haal Necrocam er maar tussenuit, die is te kort om aan de eisen te voldoenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
We zitten nu al op 51 films.Ik wou voor de 128 gaan.
Deze films hebben nog een beetje steun nodig:
[lijst]
Oh ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:20 schreef BJB het volgende:
Volgens mij zijn een aantal van deze nog niet genoemd danwel ondersteund:
The Happiness of the Katakuris
Visitor Q
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk dan. Ik vind eigenlijk niet dat dat moet kunnen, zeker geen halve finalisten of zels een winnaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch opvallend dat 2 van de 4 halve finalisten van het 2002 tournament ook hier in meedoen, waaronder de winnaar.
Het zou wel vreemd zijn indien DD opnieuw zou winnen, dan staat in 't lijstje van Gorro bij 2 jaren Donnie Darko.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk dan. Ik vind eigenlijk niet dat dat moet kunnen, zeker geen halve finalisten of zels een winnaar.
De organisatie van dat tournament zou wel uit zijn gegaan van welke films in 2002 in de Nederlandse bioscoop draaiden. En dus kan het dat films die officieel uit 2001 komen toen ook mee gedaan hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk dan. Ik vind eigenlijk niet dat dat moet kunnen, zeker geen halve finalisten of zels een winnaar.
Jawel, die hebben aan het 2000 tournament meegedaan, want die was ook op IMDb jaartallen gebaseerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Films uit 2000 die hier in 2001 zijn uitgekomen hebben nog meer pech. Die doen waarschijnlijk in geen enkel jaartournament mee.
OK dan. De films uit 1998 die hier in 99 zijn uitgekomen. Wanneer er een 1998 tournament komtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:46 schreef Gorro het volgende:
[..]
Jawel, die hebben aan het 2000 tournament meegedaan, want die was ook op IMDb jaartallen gebaseerd.
Volgens mij was alles voor 2000 nog niet geweest. En al die jaren zullen op imdb jaar gebaseerd worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK dan. De films uit 1998 die hier in 99 zijn uitgekomen. Wanneer er een 1998 tournament komt.
1999 is al wel geweest, zie: Speel mee met: The Movie Tournament - deel 2quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij was alles voor 2000 nog niet geweest. En al die jaren zullen op imdb jaar gebaseerd worden.
Deze staat er dubbel is, dus lijkt me steun te hebben gehadquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aoi haru (Blue Spring)
Blue Spring
En deze steun ik.quote:Met Grote Blijdschap
Monster's Ball
Musa
No Man's Land
Xingfu shiguang (Happy Times)
Wat is er mis met gewoon een voorronde? Zomaar films schrappen lijkt me wat erg rigoureus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
We zitten nu op 71 films en 35 films die nog steun nodig hebben. Als het hier opeens nog storm gaat lopen vandaag, dan ga ik voor de 128 films. Mochten de nominaties vandaag echter in een stilstand verkeren, dan gooi ik de nominatie vanavond (of morgen) al dicht. En zullen de eerste 64, die genomineerd zijn mee mogen doen. De winnaar en andere kwart finalisten zullen zich toch wel onder de eerste 64 bevinden.
Die ondersteun ik. Betekent dat dat die film nu definitief niet mee mag doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:11 schreef Gorro het volgende:
Ik zou ook graag een anti-stem voor Freddy Got Fingered willen geven
Omdat weer extra tijd ga kosten. De finalisten zitten waarschijnlijk toch wel onder de eerste 64. En verder heb ik niet zo op voorrondes, omdat meestal meer om populariteit dan kwaliteit gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:21 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon een voorronde? Zomaar films schrappen lijkt me wat erg rigoureus.
Dat is in alle rondes zo, niet alleen voorrondes. Zie.... pfff..... alle voorgaande toernooienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat weer extra tijd ga kosten. De finalisten zitten waarschijnlijk toch wel onder de eerste 64. En verder heb ik niet zo op voorrondes, omdat meestal meer om populariteit dan kwaliteit gaat.
Ik bedoelde niet een groepsronde hoor. Maar gewoon een knockoutronde met de films met de minste IMDB-score ofzo, om op precies 64 uit te komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat weer extra tijd ga kosten. De finalisten zitten waarschijnlijk toch wel onder de eerste 64. En verder heb ik niet zo op voorrondes, omdat meestal meer om populariteit dan kwaliteit gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |