quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef trippple het volgende:ben eigenlijk best wel een beetje nieuwsgierig
heb er ook een tijdje over zitten denken om er een te nemen
heb wel een paar vraagjes over een prins albert aan pa1975
- heb je meer risico op het scheuren van een condoom, of is het gebruik van een condoom nu helemaal onplezierig?
- heb je problemen met masturberen ( als je tenminste onbesneden bent), is het plezieriger/onplezieriger?
heb je wel eens je piercing eruit gehaald? ik hoorde dat bij een clitpiercing het gaatje van de peircing vrij snel weer dicht zit.
Ik snap dat het nooit helemaal dichtgroeit, maar is het bijvoorbeeld net als bij een oorlel dat het gaatje zeg maar wat meer dicht gaat zitten?
Stel dat ik het niks vind, wil ik niet mijn hele leven 3 stralen sproeien
Howdy trippple,
Hierbij antwoord op je vragen:
Vrijen met condoom is geen probleem en is bijna net zo plezierig als zonder. De piercing zorgt voor een extra stimulans en ook zij voelt hem nog steeds. Een gescheurd condoom heb ik niet opgelopen. de ring heeft geen scherpe randen en of hoekjes en ik denk dat scheuren eerder wordt veroorzaakt door scherpe of hoekjes aan de nagel.
- Masturberen gaat vanzelf en is geen probleem, ook niet zonder voorhuid denk ik..
- Ik heb mijn piercing er eenmaal uitgehaald en zelf terug gezet, dit is niet echt makkelijk, zeker niet omdat je eigenlijk een goede tang moet hebben om de ring te sluiten. Mijn piercing zat er toen al maanden in veroorzaakte geen pijn, wel een onaangenaam gevoel dus niet aan te raden.
ff over die drie gaten, bij de PA wordt er maar gaat gepierced, nl. aan de onderzijde van de eikel bij het zoompje en komt via de urineweg weer naar buiten.
Dus ik denk dat het reuze meevalt...
Volgens de piercing shop wordt het dichtgroeien voorkomen als de piercing er langer dan een jaar inzt en tegen die tijd weet jij alang of je het wat vindt..
Gr. PA1975