abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29559054
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:45:07 #27
127226 PA1975
Prins Albert
pi_29581350
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:50 schreef Roellio het volgende:
watje
pi_29583087
ik schrok toch ff van de foto die de mindere kant liet zien, maar eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig geworden hoe het aanvoelt (om zo'n lul te ontvangen/pijpen e.d.)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_29583585
overtuig je vriend zou ik zeggen

ik zou mijn vriendin vierkant uitlachen, maar oké
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29584026
ik weet zijn mening over Prins albert piercings.. helaas zal het bij hem nooit zo ver komen...
maaaaaaaaar we hebben een open relatie, dus wie weet
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:40:46 #31
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_29584268
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:25 schreef Ladylike het volgende:
ik weet zijn mening over Prins albert piercings.. dus wie weet
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:30:04 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29591491
quote:
ik weet zijn mening over Prins albert piercings.. helaas zal het bij hem nooit zo ver komen...
zoek maar snel een debiel die het wel laat doen dan, omdat het jou geil lijkt...

ik geloof dat niemand hier echt beseft wat de consequenties zijn van een gepiercde penis. ook op latere leeftijd, de hype is nog jong, maar de gevolgen zijn al heel erg duidelijk op de afdeling urologie. een staaf of ring door je pik is niet echt goed of ooit bedoeld voor het meest gevoelige plekje van de man.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29591654
.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:34:28 #34
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_29601646
Een lul met een haak
pi_29607580
wat is de toegevoegde waarde van een stuk metaal door je eikel?
gezien de gevaren van een piercing en dan al helemaal in je eikel is dit voor loosers.
kan me niet voorstellen dat dames dit geil vinden....

ik vind het echt iets voor gasten die een kleine lul hebben of heel slecht presteren in bed
Islam=facisme
pi_29608053
ben geen man maar bij het zien van de foto's krijg ik echt slappe benen, ielll
neuken met een gepiercde lul? ik zou alleen maar bang zijn dat ie binnen bij mij iets zou beschadigen
pi_29608564
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef MoreMini het volgende:
neuken met een gepiercde lul? ik zou alleen maar bang zijn dat ie binnen bij mij iets zou beschadigen
Dat dus.
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:00:48 #38
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_29608576
quote:
Geen zwangere vrouwen neuken dan ts, straks perform je een abortus..
pi_29609330
Wat is het nut nu eigenlijk van een eikelpiercing? komen vrouwen harder klaar, kan je langer neuken?
tis gewoon ranzig en onhygienisch zo'n ding. vind zowiezo de meeste tattoo's en piercings goor. geef mij maar puur natuur of een beetje accenten met mooie make-up. menselijk lichaam is al mooi genoeg!
Islam=facisme
pi_29617739
ben eigenlijk best wel een beetje nieuwsgierig
heb er ook een tijdje over zitten denken om er een te nemen
heb wel een paar vraagjes over een prins albert aan pa1975
- heb je meer risico op het scheuren van een condoom, of is het gebruik van een condoom nu helemaal onplezierig?
- heb je problemen met masturberen ( als je tenminste onbesneden bent), is het plezieriger/onplezieriger?
heb je wel eens je piercing eruit gehaald? ik hoorde dat bij een clitpiercing het gaatje van de peircing vrij snel weer dicht zit.
Ik snap dat het nooit helemaal dichtgroeit, maar is het bijvoorbeeld net als bij een oorlel dat het gaatje zeg maar wat meer dicht gaat zitten?
Stel dat ik het niks vind, wil ik niet mijn hele leven 3 stralen sproeien
Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:45:08 #41
127226 PA1975
Prins Albert
pi_29625237
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef Ladylike het volgende:
ik schrok toch ff van de foto die de mindere kant liet zien, maar eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig geworden hoe het aanvoelt (om zo'n lul te ontvangen/pijpen e.d.)
Ik denk dat je het helemaal geweldig zult vinden. Heb slechts 3 recensies gehad.. maar die waren heeeeel erg positief..
Het gevoel is veel intenser .. voor beide partijen btw...
ps: deze heeft geen mindere kant...
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:47:22 #42
127226 PA1975
Prins Albert
pi_29625274
quote:
Jenever can tell he...
Ik heb trouwens geen flauw idee hoeveel mannen er op de 100 een hebben dus denk dat je wel ff je best moet doen..
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:50:08 #43
127226 PA1975
Prins Albert
pi_29625320
quote:
Nou MoreMini,

Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is...
De ring is rond en heeft geen scherpe kanten en of hoeken.
Geen enkele partner heeft het over onprettige gevoel gehad en zijn nu ambassadeur van de PA, hahahaha
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:57:32 #44
127226 PA1975
Prins Albert
pi_29625447
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef trippple het volgende:
ben eigenlijk best wel een beetje nieuwsgierig
heb er ook een tijdje over zitten denken om er een te nemen
heb wel een paar vraagjes over een prins albert aan pa1975
- heb je meer risico op het scheuren van een condoom, of is het gebruik van een condoom nu helemaal onplezierig?
- heb je problemen met masturberen ( als je tenminste onbesneden bent), is het plezieriger/onplezieriger?
heb je wel eens je piercing eruit gehaald? ik hoorde dat bij een clitpiercing het gaatje van de peircing vrij snel weer dicht zit.
Ik snap dat het nooit helemaal dichtgroeit, maar is het bijvoorbeeld net als bij een oorlel dat het gaatje zeg maar wat meer dicht gaat zitten?
Stel dat ik het niks vind, wil ik niet mijn hele leven 3 stralen sproeien
Howdy trippple,

Hierbij antwoord op je vragen:
Vrijen met condoom is geen probleem en is bijna net zo plezierig als zonder. De piercing zorgt voor een extra stimulans en ook zij voelt hem nog steeds. Een gescheurd condoom heb ik niet opgelopen. de ring heeft geen scherpe randen en of hoekjes en ik denk dat scheuren eerder wordt veroorzaakt door scherpe of hoekjes aan de nagel.
- Masturberen gaat vanzelf en is geen probleem, ook niet zonder voorhuid denk ik..

- Ik heb mijn piercing er eenmaal uitgehaald en zelf terug gezet, dit is niet echt makkelijk, zeker niet omdat je eigenlijk een goede tang moet hebben om de ring te sluiten. Mijn piercing zat er toen al maanden in veroorzaakte geen pijn, wel een onaangenaam gevoel dus niet aan te raden.
ff over die drie gaten, bij de PA wordt er maar gaat gepierced, nl. aan de onderzijde van de eikel bij het zoompje en komt via de urineweg weer naar buiten.
Dus ik denk dat het reuze meevalt...

Volgens de piercing shop wordt het dichtgroeien voorkomen als de piercing er langer dan een jaar inzt en tegen die tijd weet jij alang of je het wat vindt..

Gr. PA1975
pi_29636981
ben nu wel erg aan het nadenken of ik het moet doen ( zit nu op zo'n 75% voor)
zal eens mijn vrouwtje polsen en kijken of het haar wat lijkt
Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
pi_29638570
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:50 schreef PA1975 het volgende:

[..]

Nou MoreMini,

Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is...
De ring is rond en heeft geen scherpe kanten en of hoeken.
hmmm maar toch maar toch
neehh... nee... sorry, het ding komt er bij mij niet in.
pi_29714286
YUCK
pi_47143279
Ik heb veel hierover gelezen op het forum maar echt informatie waar je iets aan hebt helaas niet.

Ik zit er namelijk al een tijdje over te denken om een prins albert te laten zetten.
Maar er zijn nog een aantal dingen die me ervan weer houden.
Wellicht dat mij hier iemand een goed antwoord op kan geven.

Namelijk:

Hoe gaat het met sex en dan wel anaal vaginaal zal denkelijk niet zo'n groot probleem zijn denk ik zo. Maar aangezien mijn vriendin ook graag anaal genomen wordt heb ik zo mijn bedenkingen hierover.

Hoe gaat dat met plassen?? is het toch nog een redelijke straal of meer een vinger op een slang idee, met het gevolg dat alles onder zit.

Hoe is eigenlijk de werkwijzen van deze piercing.
krijg je een verdoving en wordt er gelijk een grote piercing ingebracht

grz
  zondag 11 maart 2007 @ 21:47:58 #49
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47170290
een klasgenoot van mij, zij dat zij er niet zoveel van voelde, ze had een tijdje een vriendje die d'r tijdens hun relatie een had laten zetten, maar ze vond het wel een raar gezicht en vond er niet zoveel aan.

verder was zij zelf een vrij expirementeel typje...

geen eigen ervaring, niet van de mannelijke kant, maar toch
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 maart 2007 @ 22:03:03 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_47171188
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef andreb70 het volgende:
Ik heb veel hierover gelezen op het forum maar echt informatie waar je iets aan hebt helaas niet.

Ik zit er namelijk al een tijdje over te denken om een prins albert te laten zetten.
Maar er zijn nog een aantal dingen die me ervan weer houden.
Wellicht dat mij hier iemand een goed antwoord op kan geven.

Namelijk:

Hoe gaat het met sex en dan wel anaal vaginaal zal denkelijk niet zo'n groot probleem zijn denk ik zo. Maar aangezien mijn vriendin ook graag anaal genomen wordt heb ik zo mijn bedenkingen hierover.

Hoe gaat dat met plassen?? is het toch nog een redelijke straal of meer een vinger op een slang idee, met het gevolg dat alles onder zit.

Hoe is eigenlijk de werkwijzen van deze piercing.
krijg je een verdoving en wordt er gelijk een grote piercing ingebracht

grz
Bij piercen worden er sowieso geen verdovingen gebruikt.
Volgens mij is dit zelfs wettelijk verboden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')