dankjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:56 schreef Ladylike het volgende:
voor mij geen clitpiercing maar ik heb wel respect voor de mannen die een prins albert willen/hebben laten zetten
Dank je wel......quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:56 schreef Ladylike het volgende:
voor mij geen clitpiercing maar ik heb wel respect voor de mannen die een prins albert willen/hebben laten zetten
Wie heeft het over eruit halen??? Zie het als een tattoo!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een vriend die ook gepierced is door zijn eikel. als hij hem eruit haalt groeit het nooit meer dicht en plast ie in drie straaltjes. yeeehaaaa(doe mij ook maar zo'n gemutileerde lul)
deze stond op de allereerste pagina als je via images.google zoekt hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:58 schreef PA1975 het volgende:
[..]
Als je dan een foto plaatst, plaats dan een fatsoenlijke!!!!!!!![]()
Jip, er is altijd een risico aan verbonden, maar ja dat geldt ook voor een oorbel o.i.d.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
dit kan er dus gebeuren met je pielemuis...
Addie, je smaak laat je toch niet voorschrijven door een Search Engine....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:13 schreef addie84 het volgende:
[..]
deze stond op de allereerste pagina als je via images.google zoekt hoor![]()
Ik weet zeker dat zowel jij als hij er geen spijt van zullen krijgen!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:09 schreef Caithlinn het volgende:
Hmmmz, toen ik mijn tattoo liet zetten kwam er een vent binnen die een ontstoken prins albert piercing had. Die vent had vet veel pijn joh en het zag er creepy uit.......
voor mij hoeft mijn vriend het niet te doen iig, geloof ook niet dat ie er zelfs maar over denkt haha.
Maar jah, das ieders eigen keus natuurlijk.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:25 schreef Ladylike het volgende:
ik weet zijn mening over Prins albert piercings.. dus wie weet![]()
zoek maar snel een debiel die het wel laat doen dan, omdat het jou geil lijkt...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:25 schreef Ladylike het volgende:
ik weet zijn mening over Prins albert piercings.. helaas zal het bij hem nooit zo ver komen...
maaaaaaaaar we hebben een open relatie, dus wie weet![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef MoreMini het volgende:
neuken met een gepiercde lul? ik zou alleen maar bang zijn dat ie binnen bij mij iets zou beschadigen
Geen zwangere vrouwen neuken dan ts, straks perform je een abortus..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef MoreMini het volgende:
ben geen man maar bij het zien van de foto's krijg ik echt slappe benen, ielll![]()
neuken met een gepiercde lul? ik zou alleen maar bang zijn dat ie binnen bij mij iets zou beschadigen
Ik denk dat je het helemaal geweldig zult vinden. Heb slechts 3 recensies gehad..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef Ladylike het volgende:
ik schrok toch ff van de foto die de mindere kant liet zien, maar eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig geworden hoe het aanvoelt(om zo'n lul te ontvangen/pijpen e.d.)
Jenever can tell he...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:25 schreef Ladylike het volgende:
ik weet zijn mening over Prins albert piercings.. helaas zal het bij hem nooit zo ver komen...
maaaaaaaaar we hebben een open relatie, dus wie weet![]()
Nou MoreMini,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef MoreMini het volgende:
ben geen man maar bij het zien van de foto's krijg ik echt slappe benen, ielll![]()
Howdy trippple,quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef trippple het volgende:
ben eigenlijk best wel een beetje nieuwsgierig
heb er ook een tijdje over zitten denken om er een te nemen
heb wel een paar vraagjes over een prins albert aan pa1975
- heb je meer risico op het scheuren van een condoom, of is het gebruik van een condoom nu helemaal onplezierig?
- heb je problemen met masturberen ( als je tenminste onbesneden bent), is het plezieriger/onplezieriger?
heb je wel eens je piercing eruit gehaald? ik hoorde dat bij een clitpiercing het gaatje van de peircing vrij snel weer dicht zit.
Ik snap dat het nooit helemaal dichtgroeit, maar is het bijvoorbeeld net als bij een oorlel dat het gaatje zeg maar wat meer dicht gaat zitten?
Stel dat ik het niks vind, wil ik niet mijn hele leven 3 stralen sproeien
hmmm maar toch maar tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:50 schreef PA1975 het volgende:
[..]
Nou MoreMini,
Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is...
De ring is rond en heeft geen scherpe kanten en of hoeken.
Bij piercen worden er sowieso geen verdovingen gebruikt.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef andreb70 het volgende:
Ik heb veel hierover gelezen op het forum maar echt informatie waar je iets aan hebt helaas niet.
Ik zit er namelijk al een tijdje over te denken om een prins albert te laten zetten.
Maar er zijn nog een aantal dingen die me ervan weer houden.
Wellicht dat mij hier iemand een goed antwoord op kan geven.
Namelijk:
Hoe gaat het met sex en dan wel anaal vaginaal zal denkelijk niet zo'n groot probleem zijn denk ik zo. Maar aangezien mijn vriendin ook graag anaal genomen wordt heb ik zo mijn bedenkingen hierover.
Hoe gaat dat met plassen?? is het toch nog een redelijke straal of meer een vinger op een slang idee, met het gevolg dat alles onder zit.
Hoe is eigenlijk de werkwijzen van deze piercing.
krijg je een verdoving en wordt er gelijk een grote piercing ingebracht
grz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |