dankjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:56 schreef Ladylike het volgende:
voor mij geen clitpiercing maar ik heb wel respect voor de mannen die een prins albert willen/hebben laten zetten
Dank je wel......quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:56 schreef Ladylike het volgende:
voor mij geen clitpiercing maar ik heb wel respect voor de mannen die een prins albert willen/hebben laten zetten
Wie heeft het over eruit halen??? Zie het als een tattoo!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een vriend die ook gepierced is door zijn eikel. als hij hem eruit haalt groeit het nooit meer dicht en plast ie in drie straaltjes. yeeehaaaa(doe mij ook maar zo'n gemutileerde lul)
deze stond op de allereerste pagina als je via images.google zoekt hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:58 schreef PA1975 het volgende:
[..]
Als je dan een foto plaatst, plaats dan een fatsoenlijke!!!!!!!![]()
Jip, er is altijd een risico aan verbonden, maar ja dat geldt ook voor een oorbel o.i.d.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
dit kan er dus gebeuren met je pielemuis...
Addie, je smaak laat je toch niet voorschrijven door een Search Engine....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:13 schreef addie84 het volgende:
[..]
deze stond op de allereerste pagina als je via images.google zoekt hoor![]()
Ik weet zeker dat zowel jij als hij er geen spijt van zullen krijgen!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:09 schreef Caithlinn het volgende:
Hmmmz, toen ik mijn tattoo liet zetten kwam er een vent binnen die een ontstoken prins albert piercing had. Die vent had vet veel pijn joh en het zag er creepy uit.......
voor mij hoeft mijn vriend het niet te doen iig, geloof ook niet dat ie er zelfs maar over denkt haha.
Maar jah, das ieders eigen keus natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |