abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:08:35 #151
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29563091
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:50 schreef ymme het volgende:
Ik heb van de week 25 km gelopen, en toen een dag later, je raadt het al SPIERPIJN. Dus ik voor het slapen gaan, wiccy erop gesmeert, ik denk dat deze massagbar wel werkt, maar ik voel het niet warm worden op mijn huid ofzo. Ik heb ergens een keer gelezen, dat dat wel het geval was bij een andere user. Ik ga direct met de bar, over mijn huid heen. En daarna smeer ik het goed uit, en masseer ik het in.
Ik heb maandag overdreven met de bodypump, veel te veel kilo's erop. Zware blessure aan mijn nek en triceps. toch moest ik dinsdag ook nog van mezelf hardlopen. En tot overmaat van ramp gisteren in beide armen vaccinaties voor mijn vakantie. Die kant waar ik DTP heb gehad is helemaal stijf. Kan amper een tas optillen. De ultieme test voor Wiccy.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29563097
Bedankt Sanne dat je toch nog even hebt gekeken

Die grijze ligt hier helaas ook in de winkel nouja ik geef mn zoektocht naar de perfecte waylander niet op !
pi_29563172
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Sanne het volgende:

[..]

Gedaan in de Leidsestraat. Niets geks kunnen ontdekken, roken allemaal normaal.
Vond wel dat het proefje Gorgeous er een beetje raar uit zag. Beetje bobbelig, alsof er dikkere stukjes in zaten. Op mijn hand gesmeerd, trok goed in. Ruikt té lekker gewoon, wil er niet meer aan snuffelen want dan wil ik hem ook hebben.

Iemand vroeg naar de Waylander, weet niet meer wie. Of er ook bruine/donkerbruine nog in de winkel lagen? Wat ik in de Leidsestraat zag liggen had eerder een grijze kleur. Ik vind het zelf niets, dus heb hem niet meegenomen.

Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.

En volgens mij heeft Anita inmiddels de Assisi opgestuurd gekregen. Ik vond het niet bijzonder ruiken, maar ik ben dan ook geen baby.
Had Bonnie het tegen je gezegd?
Hij ruikt fris, maar het bijzonder niet nee. Maar vanavond ga ik hem proberen bij Djulian. Hij is ook heel waterig en je heb er maar een heel klein beetje van nodig stond op de engelse site. Vanavond uitgebreid verslag
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:16:55 #154
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29563198
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:09 schreef morgaine21 het volgende:
Bedankt Sanne dat je toch nog even hebt gekeken

Die grijze ligt hier helaas ook in de winkel nouja ik geef mn zoektocht naar de perfecte waylander niet op !
Graag gedaan. Ik wist dat je die niet zou willen. Hoop dat je hem nog ergens vandaan kunt krijgen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:18:58 #155
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29563228
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:14 schreef Anitra het volgende:

[..]

Had Bonnie het tegen je gezegd?
Hij ruikt fris, maar het bijzonder niet nee. Maar vanavond ga ik hem proberen bij Djulian. Hij is ook heel waterig en je heb er maar een heel klein beetje van nodig stond op de engelse site. Vanavond uitgebreid verslag
Ja Bonnie vertelde het. Moet er wel om lachen hoor, het lijkt af en toe wel een familiereunie in die winkel.
pi_29563756
Dank je wel Sanne, voor de uitleg, inderdaad een beetje omslachtig om eerst onder de douche te gaan daarvoor.
Ik ben er erg benieuwd naar en ik wilde dus Aromant bestellen, eerst maar eens even kijken of ik misschien geen andere wil...
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29563767
Morgaine ik heb in Haarlem naar Waylander gekeken, maar volgens mij was dat ook de grijzige. Hij rook ook niet zo heel sterk, dus ik denk dat het inderdaad de nieuwe versie is.

Ik heb zelf Big gekocht en nóg een grote fles Freeze Ik ben als de dood dat dat spul straks nergens meer te krijgen is en ik kijk nu al op tegen het moment dat m'n flessen leeg zijn. Deze fles ga ik in ieder geval in kleine porties verdelen en invriezen, kijken hoe dat gaat

De winkel in Haarlem was wel OK trouwens. Ze hadden vanavond chocoladefeest dus overal tussen de produkten lagen chocolagestukjes en -repen en -snoepjes Alleen geen proefje gekregen. Heb er ook niet om gevraagd, maar het zou toch leuk zijn als ze uit zichzelf een "kadootje" aan je meegeven.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29563816
Oh en ik heb een Karma-dilemma! Ik vind het dus echt vreselijk ruiken hè, zo vies! Maar ik heb vandaag wel wat Karma-parfum geprobeerd, en hoewel ik dat in eerste instantie ook echt enorm smerig vond, ruikt het nu 3 uur later opeens heel lekker!
pi_29563846
En weer geen post!!! Ik wil m'n Snowcake en Spice Mountain hebben!
Stomme postbezorgers!
Back in business.
pi_29564171
In welke stad zit eigenlijk de grootste lush winkel?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29564198
Volgens mij hebben ze overal hetzelfde assortiment, maar heeft Maastricht nog de meeste "seizoensprodukten" die op andere lokaties al uitverkocht zijn. Qua winkeloppervlakte maakt het volgens mij allemaal weinig uit. Ze kiezen altijd voor de kleine rotwinkeltjes waar je je kont niet kan keren in ieder geval.
pi_29564241
De Kalverstraat vind ik wel erg erg klein, en met al die trapjes, amper te doen
The more that I appear.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:18:03 #163
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29564260
Haarlemmer vond ik nog kleiner.
pi_29564721
Sanne bedankt voor t tjekken! Dan hebben ze de rotte luchtjes er toch tussen uit gehaald
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:40:41 #165
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29564754
Bonnie wist helemaal niet dat er dagcremes waren waar rare luchtjes aan hingen. Ze leest wel Lushalicious maar niet hier.
Wel vreemd.
pi_29564864
Wat raar!
Maar dat idee had ik al toen ik diegene die niet goed nederlands spreekt (weet dr naam niet) aan de telefoon had. Die klonk niet alsof er iets doorgegeven was.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:46:54 #167
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29564888
Vanessa? Die spreekt wel uitstekend Engels.
pi_29564893
Daarom sta ik ervan te kijken dat ze niet meer in de winkel liggen!!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:49:02 #169
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29564933
Kan ook gewoon verkocht zijn.
pi_29565035
Er werken trouwens wel meer mensen bij Lush die slecht Nederlands spreken en het liever in het Engels doen. Nou ben ik in Amsterdam wel gewend dat in de horeca veel buitenlandse mensen werken en je dus af en toe opeens je bestelling in het Engels moet doen, maar komt dat in winkels ook vaak voor? Op zich vind ik het niet zo erg want m'n Engels is goed genoeg, maar ik vind het wel typisch. Misschien omdat Lush uit Engeland komt ofzo? Ik had laatst namelijk het idee dat er echt een Engelse hoge pief in de Kalverstraat stond mee te helpen, maar het was zo druk dat het me niet lukte door haar geholpen te worden en erachter te komen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:55:15 #171
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29565068
Ik vind het nooit erg om in het Engels geholpen te worden. Dat heb je gewoon in een stad als Amsterdam.
pi_29565092
Zou kunnen ze was er op de vip, niet Bonnie en niet die met dat rode haar. Ze kwam wat ongeintreseerd over.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29565104

In Londen hebben ze geen kleine winkels
The more that I appear.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:57:24 #174
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29565112
Ik bracht vandaag trouwens de pakketjes naar het postkantoor (ja.. ze zijn weg dus! ) en de mevrouw achter de balie vroeg dus: Wat zit er toch telkens in die enveloppen die je hier brengt? Want het ruikt zo lekker!

Maar uitgelegd dat het bepaalde badprodukten waren van een winkel die we onderling uitwisselden. Ze deed alsof ze het leuk vond, maar volgens mij dacht ze dat ik geschift was
pi_29565130
Dan ben ik in rotterdam dus helemaal niet gewend. En persoonlijk vind ik ook dat ze wel gewoon nederlands moeten praten.
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')