Ik heb maandag overdreven met de bodypump, veel te veel kilo's erop. Zware blessure aan mijn nek en triceps. toch moest ik dinsdag ook nog van mezelf hardlopen. En tot overmaat van ramp gisteren in beide armen vaccinaties voor mijn vakantie. Die kant waar ik DTP heb gehad is helemaal stijf. Kan amper een tas optillen. De ultieme test voor Wiccy.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:50 schreef ymme het volgende:
Ik heb van de week 25 km gelopen, en toen een dag later, je raadt het al SPIERPIJN. Dus ik voor het slapen gaan, wiccy erop gesmeert, ik denk dat deze massagbar wel werkt, maar ik voel het niet warm worden op mijn huid ofzo. Ik heb ergens een keer gelezen, dat dat wel het geval was bij een andere user. Ik ga direct met de bar, over mijn huid heen. En daarna smeer ik het goed uit, en masseer ik het in.
Had Bonnie het tegen je gezegd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gedaan in de Leidsestraat. Niets geks kunnen ontdekken, roken allemaal normaal.
Vond wel dat het proefje Gorgeous er een beetje raar uit zag. Beetje bobbelig, alsof er dikkere stukjes in zaten. Op mijn hand gesmeerd, trok goed in. Ruikt té lekker gewoon, wil er niet meer aan snuffelen want dan wil ik hem ook hebben.
Iemand vroeg naar de Waylander, weet niet meer wie. Of er ook bruine/donkerbruine nog in de winkel lagen? Wat ik in de Leidsestraat zag liggen had eerder een grijze kleur. Ik vind het zelf niets, dus heb hem niet meegenomen.
Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.
En volgens mij heeft Anita inmiddels de Assisi opgestuurd gekregen. Ik vond het niet bijzonder ruiken, maar ik ben dan ook geen baby.
Graag gedaan. Ik wist dat je die niet zou willen. Hoop dat je hem nog ergens vandaan kunt krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:09 schreef morgaine21 het volgende:
Bedankt Sanne dat je toch nog even hebt gekeken![]()
Die grijze ligt hier helaas ook in de winkelnouja ik geef mn zoektocht naar de perfecte waylander niet op
!
Ja Bonnie vertelde het. Moet er wel om lachen hoor, het lijkt af en toe wel een familiereunie in die winkel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Had Bonnie het tegen je gezegd?
Hij ruikt fris, maar het bijzonder niet nee. Maar vanavond ga ik hem proberen bij Djulian. Hij is ook heel waterig en je heb er maar een heel klein beetje van nodig stond op de engelse site. Vanavond uitgebreid verslag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |