abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29558552
Ik ben helemaal blij
Zit een flesje Assisi bij voor Djulian
pi_29558579
Ik ben dus een zeikerd en een paniek vogel
pi_29558586
Wat leuk Anitra!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558662
Welnee je hebt er lang genoeg op moeten wachten hoor!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558713
Assisi staat wel op de engelse site Jessie, bij hair care en dan als eerste, staat geen plaatje bij dus je kijkt er snel overheen.

Vind het echt heel lief, nu heeft Djulian een lush-verjaardags kadootje al mag hij hem vanavond al proberen hoor
pi_29558735
En en en hoe ruikt t? Beetje echte babygeur of anders?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558775
Heb net met mijn neus in de Fair Trade Foot Lotion gehangen dus kan het niet goed ruiken
pi_29558830
Ja doei ga er maar ff in hangen hoor nu ben ik aagje ook !!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558993
niet echt baby achtige, een frisse geur, iets specifieks kan ik er niet uit halen van geur. Maar hij ruikt lekker fris!!!
pi_29559110
Ik heb de snowcake, en temptation binnen hoor :0

Bedankt morgaine
pi_29559896
Klopt het dat de zeepjes gewoon bijna dezelfde prijs zijn als in Engeland.
Maar dat de cremes goedkoper zijn?

Of ik maak een grote fout haha
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29559968
De milky bar komt een euro goedkoper uit..
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29560433
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef ymme het volgende:
Kun je bij de engelse online shop, betalen met eenmalige machtiging? Ik beschik namelijk niet over een creditkaart

Of zou iemand samen met mij, daar een bestelling willen doen? Allicht dat het dan nog goedkoper is
Misschien meerdere personen hier interesse in?
Het lijkt me wel wat, om eind deze maand, wat te bestellen op de engelse site. En hoe meer mensen hieraan mee doen, hoe minder de verzendkosten worden, dus hoe meer je uitspaart ook nog eens. En het is al goedkoper dan nederland. Lekker hoor
En die tandpasta lijkt me leuk om te proberen. Ben daar erg benieuwd naar
pi_29560834
Ik zou opzich wel mee willen doen dan. Ik wil die buttercreams echt graag proberen!
pi_29561170
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:
En dan nog een huishoudelijke mededeling: De pakjes voor Sweet16, Marloes, Anitra en Sanne zijn klaar en worden voor mij morgen (voor jullie vandaag maar in ieder geval om spraakverwarring te voorkomen op de elfde augustus ) verstuurd.

En allen bedankt voor de verjaardagswensen natuurlijk
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29561934
Ik had lush een email gestuurd over de ma bar.

Het was niet zeker, of deze wel in het assortiment zou blijven, nou is het dus zeker dat hij wel blijft, en gaan ze het maandag weer op de internetshop zetten. Door de vakantie drukte waren ze dit vergeten

Ik blij
pi_29561958
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:25 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zou opzich wel mee willen doen dan. Ik wil die buttercreams echt graag proberen!
ik wil misschien ook wel meedoen, gaat 1 iemand het dan bestellen en vanuit NL weer doorsturen naar de overige bestellers?
pi_29562173
Ik heb zo eens gekeken op bij de engelse online shop.

Nou heb ik voor ongeveer 42,40(exl. verzendkosten) pond uitgekozen. Waar kon ik dit omrekenen naar euro's? Bedankt
pi_29562259
42,40 pond is omgerekend 63,49 euro kan dit wel? Ik dacht dat het bijna het dubbele zou zijn. Valt dat weer even mee
pi_29562290
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:55 schreef ymme het volgende:
Ik heb zo eens gekeken op bij de engelse online shop.

Nou heb ik voor ongeveer 42,40(exl. verzendkosten) pond uitgekozen. Waar kon ik dit omrekenen naar euro's? Bedankt
61.0423 euro volgens http://users.skynet.be/hofmeester/st-jozef/allerlei.htm
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:34:11 #146
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29562625
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef jessie het volgende:
En tjek die cremes is dan Sanne als je zin heb. Ik ben wel nieuwsgierig of die stinkluchten nog gewoon in de winkels staan
Gedaan in de Leidsestraat. Niets geks kunnen ontdekken, roken allemaal normaal.
Vond wel dat het proefje Gorgeous er een beetje raar uit zag. Beetje bobbelig, alsof er dikkere stukjes in zaten. Op mijn hand gesmeerd, trok goed in. Ruikt té lekker gewoon, wil er niet meer aan snuffelen want dan wil ik hem ook hebben.

Iemand vroeg naar de Waylander, weet niet meer wie. Of er ook bruine/donkerbruine nog in de winkel lagen? Wat ik in de Leidsestraat zag liggen had eerder een grijze kleur. Ik vind het zelf niets, dus heb hem niet meegenomen.

Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.

En volgens mij heeft Anita inmiddels de Assisi opgestuurd gekregen. Ik vond het niet bijzonder ruiken, maar ik ben dan ook geen baby.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29562766
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Sanne het volgende:

[..]

Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.
Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?
Dankjewel
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29562839
Ik heb van de week 25 km gelopen, en toen een dag later, je raadt het al SPIERPIJN. Dus ik voor het slapen gaan, wiccy erop gesmeert, ik denk dat deze massagbar wel werkt, maar ik voel het niet warm worden op mijn huid ofzo. Ik heb ergens een keer gelezen, dat dat wel het geval was bij een andere user. Ik ga direct met de bar, over mijn huid heen. En daarna smeer ik het goed uit, en masseer ik het in.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:51:18 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29562846
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?
Dankjewel
Ik kan je iig al vertellen over mijn andere deo's.

Ik ben er erg tevreden mee! Blijf 24 uur droog, zowel met T'eo als met mijn laatste Oxeo Cube. Máár, hier zijn de meningen dus zeer over verdeeld. Vraag Aventura eens naar haar T'eo en ze zal je vertellen dat ze het onding in puinpoeier heeft geslagen en het alleen nog in haar sneakers strooit.

Maar, ik ben dus wel tevreden. Doe langer dan drie maanden met zo'n blokje, al ziet het er na twee weken al niet meer uit. De onderkant (soort gekleurde was) rot helemaal weg. Hij ligt bij mij op de wastafel en dat wil wel eens vochtig zijn. Er kwam zelfs een holletje in
You love them, or you hate them.

Er is er trouwens één waar sommige mensen "brown armpits" van krijgen. Ik geloof dat dat de deo is waar ik nu een proefje van heb gekregen. (Aromarant).

Enige nadeel dat ik tot nu toe vind is dat je ze niet even snel opdoet. Ik maak eerst mijn oksels nat (of stap zo direct de douche uit) en dep het er dan tegenaan een paar keer. Niet wrijven!!! Daar krijg je uitslag van. Er lijkt met dat deppen niets af te komen, maar ik blijf 24/7 fris dus het doet kennelijk genoeg zijn werk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29562974
Ik krijg een nieuwe Celestial opgestuurd.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')