quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?
Dankjewel
![]()
Ik kan je iig al vertellen over mijn andere deo's.
Ik ben er erg tevreden mee! Blijf 24 uur droog, zowel met T'eo als met mijn laatste Oxeo Cube. Máár, hier zijn de meningen dus zeer over verdeeld. Vraag Aventura eens naar haar T'eo en ze zal je vertellen dat ze het onding in puinpoeier heeft geslagen en het alleen nog in haar sneakers strooit.
Maar, ik ben dus wel tevreden. Doe langer dan drie maanden met zo'n blokje, al ziet het er na twee weken al niet meer uit. De onderkant (soort gekleurde was) rot helemaal weg. Hij ligt bij mij op de wastafel en dat wil wel eens vochtig zijn. Er kwam zelfs een holletje in
![]()
You love them, or you hate them.
Er is er trouwens één waar sommige mensen "brown armpits" van krijgen. Ik geloof dat dat de deo is waar ik nu een proefje van heb gekregen. (Aromarant).
Enige nadeel dat ik tot nu toe vind is dat je ze niet even snel opdoet. Ik maak eerst mijn oksels nat (of stap zo direct de douche uit) en dep het er dan tegenaan een paar keer. Niet wrijven!!! Daar krijg je uitslag van. Er lijkt met dat deppen niets af te komen, maar ik blijf 24/7 fris dus het doet kennelijk genoeg zijn werk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*