Ze noemen me niet voor niets, Peri; redster in nood.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, je hoeft je niet te verdedigen hoor. Bedankt voor je pakje. NU heb ik toch nog Lush vandaag(Kon/wilde niet naar buiten vanwege het noodweer hier).
Jouw envelop is ook onderweg, maar het goodie zit er helaasch niet bij, of ik moest het een pakje maken. Beetje zonde. Maar het komt wel hoor, net als Happy Hippy
Heb ik ook al gedaan. Heb ook een heleboel aan mijn nichtje gegeven (12 jaar) die was er heel blij mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:14 schreef Aventura het volgende:
Net een heel grote zak gepakt, en daarin allerlei niet-lush spulletjes gestopt zoals shampoos, voetcremes, bodylotions. Als ik eerlijk ben, weet ik al dat ik ze nooit meer zal gebruiken, nu ik bijna alles heb verlushedIk ga de tas maandag aan mijn moeder geven.
Heb ik weer meer ruimte!!
Ja dat was echt niet normaal. Ik was in Amsterdam met een vriend die daar jaren gewoond heeft. We moesten echt van winkel naar winkel rennen omdat het zo'n slecht weer was en toen kwamen we in die Lush winkel terecht...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:41 schreef Aventura het volgende:
Hier in Amsterdam is het helemaal erg. Een uur geleden barstte het los. En ik moet bekennen, die donderklappen leken me eerst als bommen te klinken * Aventura is beetje bang voor aanslagen tegenwoordig.
Maargoed, jammer want ik mocht van mezelf even langs de winkel om wat dingen te kopen,. (Heb nieuwe baan dus kadootje voor mezelf!).
Red Roosterquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:36 schreef Molluck het volgende:
Voor de kenners: een stuk sinaasappelzeep met kaneelstokjes, honingzeep met bijenwas en iets met room ofzo waar ik de naam van kwijt ben. Hij zag er niet bijzonder uit maar hij rook wel heel lekker
Ja datquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Red RoosterDie tweede is Honey i washed the kids. Derde weet ik niet.
Ik dacht dat sommige zeiden dat het na het föhnen volumineuzer werd. Maar ik heb zelf ook niks aan Big gehad toen ik het gebruikte en föhnde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:16 schreef imago het volgende:
Zeggeuh, ik vind Big heerlijk ruiken en ik vind het grappig om te gebruiken onder de douche, maar m'n haar hangt slapper dan wanneer ik een shampoobar gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |