maar hoe gebruik je het dan precies, gewoon een beetje erop doen en uitsmeren en hoe vaak en wanneer eigenlijk, ik heb me nu ingesmeerd na het douchen, weet niet of dat wel juiste tijdstip is danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hier is Dream Cream niet meer weg te denken. Mijn zoon heeft geen eczeem plekken meer en mijn vader is van zijn zeer droge huid af.
De Baybashampoo Assisi is echt een aanrader, Djulian zijn haren glanzen echt mooi!!!
Koel, ik ben ook benieuwd naar BIG.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:51 schreef Nugget het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb gisteren gedousht met Big en na het föhnen was het ook daadwerkelijk BIG! Normaal ben ik veel in de weer met volumesprays maar die heb ik maar laten staan. Gisteravond ook dream cream opgesmeerd en ik werd vanochtend wakker met een superzacht velletje. En dat voor mijn normaal zeer droge en zeer gevoelige huid!
Ook heb ik een stukje Figs and Leaves Soap en Fever massagebar meegekregen maar die heb ik nog niet geprobeerd. De verkoopsters waren erg vriendelijk!
I'm hooked.
Djulian smeer ik ook in na het douchen. Toen hij nog plekken had deed ik het 2 tot 3 keer op een dag (maar na 2 dagen was dat niet meer nodig). Nu dus nog maar 1x per dag en soms een dagje overslaan als ik het vergeet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
maar hoe gebruik je het dan precies, gewoon een beetje erop doen en uitsmeren en hoe vaak en wanneer eigenlijk, ik heb me nu ingesmeerd na het douchen, weet niet of dat wel juiste tijdstip is dan
Lekker!!! Na de dagen dat je je er op verheugd had kan je eindelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, ik denk dat ik dream cream ook maar ga toevoegen aan mijn lijstje
ik ga straks
Je had al antwoord over de zeep gegeven. Fok is zo traag als dikke poep door een hele dunne trechter hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:02 schreef Maerycke het volgende:
En volgens mij heb je ook nog een stukje zeep, maar ik weet niet meer welke in je gestuurd heb..Volgens mij is het of Pineapple Grunt of Canadian Maple (ik denk de laatste want die is het lekkerste van de twee)
![]()
De lush in Luik is een beetje groter dan die in bijv. maastricht (lees: je kunt in deze actually je kont draaienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:26 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal weer!
Ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen met Big.. lekkere shampoo hoor! Alleen moet ik mijn draai nog even vinden maar hij beviel zeker goed.
Is er trouwens iemand die weet waar de Lush in Luik zit, daar zit toch ook een Lush dacht ik? Hij staat alleen niet op de franse site en ik wilde er binnenkort eens naartoe maar een adres is dan wel handigIs het ook een beetje de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |