abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29578253
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Anitra het volgende:

[..]

Hier is Dream Cream niet meer weg te denken. Mijn zoon heeft geen eczeem plekken meer en mijn vader is van zijn zeer droge huid af.

De Baybashampoo Assisi is echt een aanrader, Djulian zijn haren glanzen echt mooi!!!
maar hoe gebruik je het dan precies, gewoon een beetje erop doen en uitsmeren en hoe vaak en wanneer eigenlijk, ik heb me nu ingesmeerd na het douchen, weet niet of dat wel juiste tijdstip is dan
Lead me into Temptation]
pi_29578321
hm, ik denk dat ik dream cream ook maar ga toevoegen aan mijn lijstje
ik ga straks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29578501
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:51 schreef Nugget het volgende:

[..]

Jazeker! Ik heb gisteren gedousht met Big en na het föhnen was het ook daadwerkelijk BIG! Normaal ben ik veel in de weer met volumesprays maar die heb ik maar laten staan. Gisteravond ook dream cream opgesmeerd en ik werd vanochtend wakker met een superzacht velletje. En dat voor mijn normaal zeer droge en zeer gevoelige huid!
Ook heb ik een stukje Figs and Leaves Soap en Fever massagebar meegekregen maar die heb ik nog niet geprobeerd. De verkoopsters waren erg vriendelijk!
I'm hooked.
Koel, ik ben ook benieuwd naar BIG.
Ik heb vrij dun haar van mezelf en wil graag een beetje meer volume.
Dat is dus mogelijk?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29578525
Veel plezier MissyMirjam!
pi_29578526
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:52 schreef Excess_All het volgende:

[..]

maar hoe gebruik je het dan precies, gewoon een beetje erop doen en uitsmeren en hoe vaak en wanneer eigenlijk, ik heb me nu ingesmeerd na het douchen, weet niet of dat wel juiste tijdstip is dan
Djulian smeer ik ook in na het douchen. Toen hij nog plekken had deed ik het 2 tot 3 keer op een dag (maar na 2 dagen was dat niet meer nodig). Nu dus nog maar 1x per dag en soms een dagje overslaan als ik het vergeet.
Mijn vader smeert het 2x per dag geloof ik.
Wat ook heerlijk is, is je insmeren vlak voor je gaat slapen. Dan doet de lavendel die erin zit je lekker ontspannen!
pi_29578570
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, ik denk dat ik dream cream ook maar ga toevoegen aan mijn lijstje
ik ga straks
Lekker!!! Na de dagen dat je je er op verheugd had kan je eindelijk
Veel plezier!!!

Nugget heb je al een verlanglijstje?
pi_29578584
De poederdoosjes bij het kopje Persoonlijk op de site, hoe bevalt ie?
Is de poeder niet gewoon overal en nergens na het aanbrengen?
pi_29578700
als je hem open zet en dan schut dan ligt er meer op de grond dan op je lichaam. Maar als je hem dicht laat en dan schud komt er precies genoeg op je lichaam en als je dan met een poederdonsje doet dan heb je ook geen witte waas.
pi_29578741
Oke, dat is de gebruiksaanwijzing, hahah.
Ik was wel benieuwd en als de geur me bevalt, dan wil ik hem misschien wel kopen.
Was even benieuwd naar het gebruikersgemak
pi_29578802
ik draai die doosjes een heel klein beetje open, dsat het eerste gaatje open is. mijn candy fluff is namelijk gewoon dicht als die dicht zit, dus dan komt er niks uit.
maar met alleen het eerste gaatje komt er vrij weinig op de grond.
mijn voorlopige lijste is oohlala, klein flesje karma parfum, big, evt. dream cream en ik wil kijken naar de ocean salt.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:48:36 #236
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29578848
Ik heb een envelop, met heerlijk ruikende gelletjes!

Maar wat is wat?

Maerycke doe me eens vertellen, ik ben nu zoooo nieuwsgierig!!!
Er hangen hele onbekende geurtjes in de huiskamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:58:50 #237
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29578951
Sanne

Bruin: 13 rabbits shower/bathgel
Wit: Potion bodylotion
Oranje: B never shower gel met 4 soorten honing!

Enjoy
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:02:32 #238
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29578983
En volgens mij heb je ook nog een stukje zeep, maar ik weet niet meer welke in je gestuurd heb.. Volgens mij is het of Pineapple Grunt of Canadian Maple (ik denk de laatste want die is het lekkerste van de twee)
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:06:38 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29579024
Ik vind die B never heel lekker ruiken, en de kleur lijkt wel goud!!! Vloeibaar goud, daar lijkt het op.

Potion moet ik echt open maken om hem goed te ruiken, daar wacht ik nog even mee. En die 13 Rabbits daar blijf ik aan snuffelen omdat ik het helemaal niet kan plaatsen.

En wat is dat stukje zeep??? Dit zit zo dicht geplakt dat ik er niets doorheen ruik.

Ik ken ze allemaal niet trouwens, zien jullie wel dat het allemaal best meevalt met mijn verslaving, en dat er nog heel veel aan mijn lijstje moet worden toegevoegd.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:09:59 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29579056
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:02 schreef Maerycke het volgende:
En volgens mij heb je ook nog een stukje zeep, maar ik weet niet meer welke in je gestuurd heb.. Volgens mij is het of Pineapple Grunt of Canadian Maple (ik denk de laatste want die is het lekkerste van de twee)
Je had al antwoord over de zeep gegeven. Fok is zo traag als dikke poep door een hele dunne trechter hier.

Maerycke, ik durf het bijna niet te gebruiken. Zo bijzonder vind ik ze!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:19:40 #241
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29579127
Damn.. 'tis echt traag vandaag.. zo erg hebben we het nog niet gehad hier op Fok. Mèn...
En ik ken het gevoel over het niet willen gebruiken Mijn doosje snowcake ligt hier nog steeds onaangeroerd, dat gaat vast ook gebeuren met de overgebleven helft van Spice Mountain en ook m'n flessen van Philosophy heb ik nog steeds niet gebruikt. Daar wordt alleen maar aan geroken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maerycke op 12-08-2005 12:40:12 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:27:07 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29579192
Het lijkt wel een drugsverslaving. Ik zit hier met zakjes op mijn bureau en blijf maar snuffelen en snuffelen. Echt niet normaal meer.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:32:04 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29579235
Ik heb net mijn haar weer gedaan met Retread. Ik pak de hele tijd een lok haar en ruik eraan. Da's ook erg
pi_29579309
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:26 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal weer!

Ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen met Big.. lekkere shampoo hoor! Alleen moet ik mijn draai nog even vinden maar hij beviel zeker goed.

Is er trouwens iemand die weet waar de Lush in Luik zit, daar zit toch ook een Lush dacht ik? Hij staat alleen niet op de franse site en ik wilde er binnenkort eens naartoe maar een adres is dan wel handig Is het ook een beetje de moeite waard?
De lush in Luik is een beetje groter dan die in bijv. maastricht (lees: je kunt in deze actually je kont draaien ), ze hebben er ook nog alle kerst zeepjes die in Maastricht ook nog liggen en ze hebben sunny citrus, een zeep die hier ook al lang weer verdwenen is. Verder hebben veel dingen een andere naam dus is het even puzzelen wat nu precies wat is.
De verkoopsters zijn ook hier erg vriendelijk maar mijn frans is niet al te best en engels kunnen ze niet goed dus tis een beetje handen en voeten werk.
Het grote pluspunt aan deze winkel (voor mij dan ) ze hebben er lekkere waylander (wel maar een blok ofzo )

Ik weet niet of je een beetje bekend bent in Luik maar als je parkeert bij/onder de grote catedraal, is het heel dichtbij. Tijdje rechtdoor lopen en dan de eerste naar rechts geloof ik, dan ruik je t van zelf
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:49:36 #245
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29579435
Scheelt het ook nog iets in prijs, of niet, morgaine?
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_29579636
Dankjewel voor de informatie morgaine! Heb je toevallig ook enig idee hoelaat de winkels sluiten in Luik? En inderdaad, scheelt het in de prijs?
Love in a world gone mad.
pi_29579770
ik geloof dat ik mijn lushbezoekje moet uitstellen
het is echt verschrikkelijk weer hier, dat heb ik er nou weer net niet voor over.
pi_29579771
ik geloof dat ik mijn lushbezoekje moet uitstellen
het is echt verschrikkelijk weer hier, dat heb ik er nou weer net niet voor over.
pi_29579960
Nee, t scheelt helaas niet in prijs (zat ik ook op te hopen toen ik voor t eerst ging) Ik denk dat de winkels om dezelfde tijd sluiten als hier maar dat weet ik niet 100% zeker.
pi_29580020
Vies hè? Ik liep net in de Haarlemmer toen het losbarstte. De kelders van alle winkels daar zijn nu ondergelopen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')