quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Even MMS instellen op mijn foon.... nog niet gedaan ! Dan stuur ik hem Bruin !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Rare jongens die Duitsersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een idiooot zeg: http://www.geenstijl.nl/paginas/housewitz.html
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
23 Kb maar verzonden... tering MMS kosten
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via smsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
23 Kb maar verzonden... tering MMS kosten
De postbode?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via sms
Wat een domme vraagquote:
mijn ouders hebben nog noooooooiiiittttttt een sms verstuurdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De postbode?
Serieus hahahahha... dat jouw pa ook 2 weken terug voor het eerst in zijn leven een sms stuurde![]()
De provider van Duitslandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via sms
mijn moeder 1 keerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nog noooooooiiiittttttt een sms verstuurd![]()
ook nog noooooit één geopend trouwens
![]()
![]()
nee lul!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een domme vraagTuurlijk heb ik blauwtand maar het bereik is 100 meter ezel ! Hoe kan ik die nu naar jou toe sturen zonder te mms-en !
houd jij je mondquote:
Nee Gijs.........quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee lul!!!!ik bedoel blauwtand op je pc
![]()
Ohja hahhhahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De provider van DuitslandEen foto via SMS
Nee... op mijn vorige toestel wel... nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
houd jij je mondjij hebt helemaal geen blauwtand
Teeeringquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
die kring om zijn oog![]()
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
Wat had ie gedaan dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
Wat een respect voor de kwaliteit van de foto zegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
die quotequote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[quote]Op woensdag 10 augustus 2005 10:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
houd jij je mond
Dat wist ik nietHe lekker !
Ik was aan het stofzuigen en hij zet de zuiger op zijn oog.... toen kreeg ik de slappe lach en toen begon die te dreigen. Stoppen met lachen was de melding in zijn ogen anders kan je lachenquote:
Mijn volgende telefoon word ook een sony. echt een geweldig dingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een respect voor de kwaliteit van de foto zeg
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... op mijn vorige toestel wel... nog nooit gebruikt![]()
foto is echt goed man!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Tering.... gedowngrade van 2MB naar 23 KbGodver wat een foon
Het liefst word die nog geholpen met eten en drinkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Die 2 autotjes ook in zijn handen.... dat is zijn leven... slaapt ermee, gaat ermee in bad en naar de creche... probeer ze niet af te pakken
in een stofzuigerslang gekeken ofzoquote:
Ja maar ik verbaas me over het downgrade systeem van de phone... heerlijk. Gijs ik zal je deze week het origineel even mailen !quote:
Echt een hoolie jaquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
in een stofzuigerslang gekeken ofzo![]()
sjo vertel dat verhaal eens![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en hij zet de zuiger op zijn oog.... toen kreeg ik de slappe lach en toen begon die te dreigen. Stoppen met lachen was de melding in zijn ogen anders kan je lachen
Ik zal eens 11x op jou spuitenquote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en hij zet de zuiger op zijn oog.... toen kreeg ik de slappe lach en toen begon die te dreigen. Stoppen met lachen was de melding in zijn ogen anders kan je lachen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
Dat tracen..
"Geef me Roos maar ff, die vond het hem wel gisteren"
Is dat trouwens jouw looprek op de achtergrond Sjo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
Gijs... tieft toch op met die berichten joh... who cares...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
Dat tracen..
"Geef me Roos maar ff, die vond het hem wel gisteren"
Wil je daar een weddenschap van maken?quote:
Dat is een trap... moest een lamp ophangenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat trouwens jouw looprek op de achtergrond Sjo?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:48 schreef mr_Brown het volgende:
Dat American History X filmpje van vorige week met die TL balk is fake, maar wel goed gedaan![]()
die 2 mongolen maken wel vaker van dit soort filmpjes blijkt...
hier de rest: http://media3.big-boys.com/content/by2.wmv
wat idioten![]()
![]()
Wedden van wel... ik help die bruine flikker wel even.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wil je daar een weddenschap van maken?
In 1 dag... 11 keer op Cho klaarkomen!!
50 euro dat je dat niet lukt
Ja mooi, en nu heb ik een lastje.. nu kan ik uitzoeken waarom het bericht niet vertsuurd isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... tieft toch op met die berichten joh... who cares...
Whahahahah ...![]()
... ik weet niet wat ie vond... maar ik zie hem niet..
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wedden van wel... ik help die bruine flikker wel even.
Ohnee hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:51 schreef Chocobo het volgende:
Bruine Gijs.... heb nog een foto verstuurd van mijn tv hoekje.... kan je die ook posten?
heb nog niks.... maar ik post je pimp hoekje gijsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:51 schreef Chocobo het volgende:
Bruine Gijs.... heb nog een foto verstuurd van mijn tv hoekje.... kan je die ook posten?
Houdt je bek man Blauwtandlozequote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb nog niks.... maar ik post je pimp hoekje gijs
ziet er echt gaaf uit gijsquote:
Gezellig Gijsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ziet er echt gaaf uit gijs![]()
![]()
gave meubelen ookkom snel weer ff kieken
[afbeelding]![]()
![]()
Dammmm danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Ik zie gelijk waar mijn man naar zit te kijken als ik in bed ligquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHHAAHHAA Playboy ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zie gelijk waar mijn man naar zit te kijken als ik in bed lig![]()
WHAHAHAHAHHAHAHAHA playboy shitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zie gelijk waar mijn man naar zit te kijken als ik in bed lig![]()
Wil jij dan 1 meter van je 107 cm beeldbuis af zitten danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:41 schreef Magneet het volgende:
je zit trouwens wel een eind van je tv vandaan of niet cho? En dan heb je breedbeeld heb je nog zwarte balken boven en onder je playboy
nee 1 meter niet nee maar het zal wel vertekenen, op het werk hebben we een 42" plasma aan de muur hangen dus heb wel enig idee hoe groot het is jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wil jij dan 1 meter van je 107 cm beeldbuis af zitten danWeet je wel hoe groot dat is. En ik heb geen balken.... dat laat alleen de foto zien.
quote:
Op zolder in een doosquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuke tv hoor Gijs, maar waar staat de Cube?
Zelda de laatste game op de Cube voor jou? Denk het wel he? Het is een mooi ding, maar Nintendo heeft een aantal zaken laten liggen helaasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op zolder in een doos
totdat Zelda er is![]()
Ja Gijs.... heb een aantal briljante momenten meegemaakt op Cube maar het is helaas wel de minste console tot nu toe van Nintendo. Ik bedoeld,.... die nieuwe Zelda.... wow manquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda de laatste game op de Cube voor jou? Denk het wel he? Het is een mooi ding, maar Nintendo heeft een aantal zaken laten liggen helaas
Ik begrijp het wel een beetje hoor, mis toch ook een Mario game nog, al ben ik wel blij dat er eindelijk een Mario Soccer aankomtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs.... heb een aantal briljante momenten meegemaakt op Cube maar het is helaas wel de minste console tot nu toe van Nintendo. Ik bedoeld,.... die nieuwe Zelda.... wow manHad toch meer gedaan van dit soort games. Ze hebben een aantal Nintendo fans best losgelaten met de games die released werden. Had graag een leuke nieuwe Mario willen zien maar helaas. Ook die belofte werd niet nagekomen. Wel veel success in die stink handarbeid consoles dingen. GBA dit GBA dat..... van die koude Strol gadgets..... verschrikkelijk... niet mijn ding. Helemaaaaal niet de interactie tussen de GBA en de Cube....
![]()
Maar toch... ook briljante momenten zoals ik zei. Metroid en Resident EvilWaanzinnig hoor.... maar verder Gijs
Kan er niet veel van maken.
Dus ja... Zelda wordt de laatste titel. En wat voor 1.... ik verwacht er veel van.
Probeer jij dan eens wat leesbaars te posten joh, gek!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:43 schreef Magneet het volgende:
mooie topickill Noot
Laat die knipoog maar weg hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Probeer jij dan eens wat leesbaars te posten joh, gek!![]()
Je bent terugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee?
beetje retro erin houden hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:18 schreef Magneet het volgende:
die wagenalleen die kabel aan die telefoon
Nope, internet caféquote:
quote:Bel-bikini waarschuwt bij te veel zon
LONDEN - Verbranden of ongelijk bruin worden is er niet meer bij met de nieuwe bikini van de Britse kledingfirma New Look, die komende week op de markt wordt gebracht. De 'Tan-Timer Bikini' geeft ieder kwartier met een belletje aan dat de draagster zich om moet draaien. Slaperige zonaabidsters kunnen op deze manier niet meer verbranden.
Volgens New Look blijkt uit een onderzoek dat bijna 60 procent van de Britten wel eens in slaap valt op het strand. De bikini-bel moet de kwalijke gevolgen daarvan voorkomen. Een woordvoerster van New Look beloofde de mannelijke strandgangers dat ook zij binnenkort een zwembroek met waarschuwingstoon kunnen aanschaffen.
hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:komt je pa ff binnenwandelen
![]()
http://www.stuntcook.com/index.php?p=f&i=5694
Beetje een druktemaker wel hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:16 schreef gieling het volgende:
[..]
Gijsssssss, die zibu is een toffe gast zeg!
Blijft een Fordquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef mr_Brown het volgende:TYYYYYYYPPPPHHUUUSSSSSS
![]()
![]()
![]()
beetje aangepaste Ford Excursion van de CEO van Ford
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat hoofdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:komt je pa ff binnenwandelen
![]()
Lekker Gijsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Zuid-China
Al 2 dagen regen
Internet-computer achterin restaurant
Golfplaat op het dak
2cm water op de vloer
Zeil over de PC
Even dag tegen de Gijsjes zeggen![]()
陶晶莹:我都没有时间上床 怎么会怀孕?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Zuid-China
Al 2 dagen regen
Internet-computer achterin restaurant
Golfplaat op het dak
2cm water op de vloer
Zeil over de PC
Even dag tegen de Gijsjes zeggen![]()
ja leukquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:40 schreef Bastard het volgende:
http://img354.imageshack.us/my.php?image=29sz.jpg
Serieus.. die lijkt als 2 druppels op mijn kat
quote:Een op de 25 mannen niet de vader van hun kind
LONDEN - Het moet even schrikken zijn: het kind dat je opvoedt is niet van jou. Voor een op de 25 mannen zou het de werkelijkheid zijn. Zonder het te weten, brengen zij een kind groot dat door een ander is verwekt, concluderen Britse wetenschappers.
Zij bestudeerden onderzoeken uit alle delen van de wereld die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd. De resultaten lopen zeer uiteen, blijkt uit het artikel dat donderdag in het Journal of Epidemiology and Community Health verschijnt.
Volgens sommige onderzoeken is een op de honderd mannen niet de echte vader. Andere concluderen dat 30 procent van de mannen na een test niet de biologische vader blijkt te zijn.
De studies wijzen volgens Britse wetenschappers er op dat gemiddeld 4 procent van de mannen het kind van een ander opvoed. Dat zou betekenen dat een op de 25 mannen ten onrechte denkt dat hij de biologische vader is.
Overigens ging de moeder van het kind in vrijwel alle gevallen vreemd. In een heel enkel geval werd de moeder door het verkeerde zaad bevrucht bij kunstmatige inseminatie.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hou je bek toch joh smileypostert
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als ie van Cho zou zijn zou playboychannel aanstaan..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef mr_Brown het volgende:TYYYYYYYPPPPHHUUUSSSSSS
![]()
![]()
![]()
Als ie van Cho zou zijn, zou ie best blij zijn denk ik.. minder met de wegenbelasting en verzekering.. nouja leuk voor een leasewagen iig..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:34 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Als ie van Cho zou zijn zou playboychannel aanstaan..
Moguh!
Teeering.... die gast zit gooeeed..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef mr_Brown het volgende:TYYYYYYYPPPPHHUUUSSSSSS
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neeeeeeeeee ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:komt je pa ff binnenwandelen
![]()
Late dienst hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:26 schreef Bastard het volgende:
Waar zijn de gebroeders tuinkabouter eigenlijk![]()
Zoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:komt je pa ff binnenwandelen
![]()
dan schaam je je toch helemaal de typhusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ....![]()
![]()
American Pie situaties
Ja die was ok, gooi maar dicht.. klant heeft genoeg munitie nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
B. Waren die traces die Mupu nog heeft gedaan goed?
Anders gooi ik dat stink ticket dicht
Ik had r als vader alle hoeken van de..... nee...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan schaam je je toch helemaal de typhus![]()
en als pa zijnde zou ik alles blokkeren![]()
![]()
Najaaaaaaaaa, waarom dát nou weer?quote:
De tijd dat ik een harde plasser kreeg van zo'n klein filmpje ligt al weer achter mequote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Najaaaaaaaaa, waarom dát nou weer?
He lekker...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die was ok, gooi maar dicht.. klant heeft genoeg munitie nu.
Trouwens.. je hebt avonddienst zei je
zooo dus echt wel.... opgerot met die shit!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had r als vader alle hoeken van de..... nee...
Ik had als vader die webcam afgepakt omdat ze er niet volwassen mee om kan gaan.. meteen die draad door geknipt ook.
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
De tijd dat ik een harde plasser kreeg van zo'n klein filmpje ligt al weer achter me
Eerlijk gezegd doen me die korrelige jonge tietjes helemaal niks![]()
Geniet er nog maar van Gijs![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
De tijd dat ik een harde plasser kreeg van zo'n klein filmpje ligt al weer achter me
Te laat... Je dochter d'r tieten staan al op internet....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan schaam je je toch helemaal de typhus![]()
en als pa zijnde zou ik alles blokkeren![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
en mijn hoofd pissed op de achtergrondquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Te laat... Je dochter d'r tieten staan al op internet....
Dat is al een mooi gezicht op zichquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He lekker...
Nee gijs... geen avonddienst... we waren hier om 09.30
We hebben Daan naar de creche gebracht..![]()
Meestal ga ik dan ff mee...
het is dat die leidsters ook quinny wel eens zien anders zouden ze denken dat het een homopaar is dat Daan wegbrengtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is al een mooi gezicht op zich
Mooi joh... lekker gay over dat pleintje lopen....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is al een mooi gezicht op zich
Oh ja zeker weten.. vooral als jullie je gewoonlijke gedrag vertonenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi joh... lekker gay over dat pleintje lopen....
D'r moet opzeker ooit iemand gedacht hebben... "Aaaach... dat ventje heeft 2 papa's"
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
Volgende gedachte zou zijn "wie is het vrouwtje"![]()
Dat zou ik zijn maar ik wil Surfer ook niet echt een man noemen hoorquote:
daaromquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou ik zijn maar ik wil Surfer ook niet echt een man noemen hoor
Ja lastig, dr is er niet 1 bij dat je denk "wat een vent"quote:
Dat zou jij wel willen he grote klootzak ! Douw die stam dan in mijn warmtetunnelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat Cho het meeste zou bukken overigs
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lastig, dr is er niet 1 bij dat je denk "wat een vent"![]()
Wat sta jij daar nou te lachen joh Kunta!quote:
Beetjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje een druktemaker wel he
Welk level heb je nu? 28?
Ik heb nu een voorstelling van jou in een leren pakje... met zo'n bal in je mondquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lastig, dr is er niet 1 bij dat je denk "wat een vent"![]()
Zibu is altijd aan het kankeren op servers, nooit op zn eigen spelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:29 schreef gieling het volgende:
[..]
Beetje![]()
Nee nogsteeds 22 aangezien de afgelopen 5 potjes niet zo goed gingen
Het wordt tijd dat we die witte kap van onze vereniging weer eens gaan gebruikenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat sta jij daar nou te lachen joh Kunta!
Of met een helm op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb nu een voorstelling van jou in een leren pakje... met zo'n bal in je mond![]()
Of met tuinbroekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of met een helm op.
[afbeelding]
Die gelaats uitdrukking van die vrouw....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... die mensen![]()
![]()
Is iets mis mee hoor !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of met een helm op.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of met een helm op.
[afbeelding]
quote:
De economie is wel gestegen het laatste half jaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:37 schreef Bastard het volgende:
Kheb zin om weer helemaal te gaan opwinden over iets... die postbus 51 spotjes die gaan laten zien hoe agressief we zijn in de maatschappij vergeleken met 10 jaar geleden.. die hypocretie van de overheid om ons dat te gaan vertellen met een wijzend vingertje, maar wel ondertussen de gewone mens helemaal financieel uitknijpen, alles dichtbouwen zodat we als ratten in een kooi om iedere vrije meter moeten vechten..het gat wat ze slaan tussen arm en rijk in eigen land waar je boos om mag worden..
Dammit.. ik moet gaan bloggen ook
Ja klopt, maar we gaan er volgend jaar allemaal wel op achteruit met dat nieuwe zorgstelsel.. niet dat de groot verdieners dat gaan merken overigs.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De economie is wel gestegen het laatste half jaar![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel mooi dat we gisteren door de 400 punten grens zijn gekomen voor het eerst in 3 jaar.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit weer op een nieuwe blog te azenHeb zin !
Ik ga echter alleen likme uit de link lijst halen..... is een dooie site
Tis ook een subjectieve mening, niet gehinderd door enige kennis.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toernooi: Slechtste liedje ooit, RONDE 1!! ... Ik vind heel veel van die nummers gewoon leuk![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is de AEX leek.
Geblogd trouwens .. lekker.
ja precies, en je bent het toch kwijtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker he van je afschrijven..... maakt niet uit of iemand het leest !
Ik zal jou eens kwijtrakenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja precies, en je bent het toch kwijt
ben het ook weer kwijtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja precies, en je bent het toch kwijt
WHAHAAHAHAHAquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Als die het niet doet, stuffonmycat.com
Ik krijg er echt genoeg van iddquote:
Ze zeggen dat ze last hebben van DDOS aanvallen.. dus als de scholen weer gaan beginnen hoop ik dat alles weer ok is.quote:
Tsja is ook wat voor te zeggen .. maar over het algeheel word je er moe van, sinds we een nieuwe layout hebben gekregen, zon jaar of 2 geleden is alle verbinding drastisch vershiterd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:32 schreef Chocobo het volgende:
Tis meer even afreageren.... ben blij met FOK!Maar het is wel weer erg zeg
Dat trage ineens...... en een DOS aanval ? Neeh,... dan zouden we niet meer in de lucht zitten denk ik
toen MOESTEN we overstappen op andere software ( anderhalf jaar geleden ) maar ook met de auto software was het al bagger, sindsdien zijn er geloof ik de helft meer users bijgekomen dus een flinke loead op de servers. tel daar de aanvallen bij op en het is kutquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja is ook wat voor te zeggen .. maar over het algeheel word je er moe van, sinds we een nieuwe layout hebben gekregen, zon jaar of 2 geleden is alle verbinding drastisch vershiterd.
Is het omdat de database niet goed is, is het omdat de servers het niet trekken, is het aanval van scriptkiddies, tis gewoon iedere keer wel wat.
Zooo vermoeiend dit gebeuren..
Maar ja.. ik wil mn homies nog spreken dus kom ik hier toch maar ondanks de ontberingen kijken zo nu en dan.
Does a userstop make any sense?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
toen MOESTEN we overstappen op andere software ( anderhalf jaar geleden ) maar ook met de auto software was het al bagger, sindsdien zijn er geloof ik de helft meer users bijgekomen dus een flinke loead op de servers. tel daar de aanvallen bij op en het is kut
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
Die WK, snapt geen hol van AS2 of XML of hoe zoiets er uitziet
Dacht dat het in een ticket stondquote:
quote:
Advantages to Flying Hooters Air
Easy to buy! Fun to fly!
Non stop jet service! All Boeing fleet!
One-Way Fares
No advance purchase requirements
No Saturday night stay requirements - travel when you want!
Extra leg room!
Real food on most flights!
One class configuration in the cabin - We call it Club Class!
All leather seats
The best customer service!
The same great flight crews plus two Hooters Girls on every flight!![]()
![]()
A great experience that enlivens the senses and puts the fun back in flying!
Freakquote:
FREEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:
Jep.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is wel wat kilootjes geleden he
Nope, tis weer traagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:27 schreef Bastard het volgende:
kiddies zijn naar bed zeker nu fok zo snel is
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Groeit toch best ja
Oh die topjes knippen straks.. jij liever dan ik
quote:
whahahahahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Quinny het volgende:
Daan zit met sjo in bad nu en Sjo is al 3 keer flink in zijn ballen geschopt door Daan![]()
He heerlijk ;')
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Quinny het volgende:
Daan zit met sjo in bad nu en Sjo is al 3 keer flink in zijn ballen geschopt door Daan![]()
He heerlijk ;')
hahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Quinny het volgende:
He heerlijk ;')
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:37 schreef Bastard het volgende:
Het feest kan beginnen, want ik ben binnen, TRALALALALLlALLALAAAAAAhet is weer VRIJIJIJIJDAG!!
![]()
Cool gijsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:18 schreef Magneet het volgende:mogguh, dadelijk lekker met me petekind op stap
Van het paaaad hoor die gast hahahahaha ... dat lachjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:01 schreef Bastard het volgende:
http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=1084
Geluid aan, deze mafkees maakt het alleen maar erger
WHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:01 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop ook op een flinke hagelbui!!! Hier en daar een windkracht 12 en een vulkaan uitbarsting!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Cool gijs![]()
je hebt vakantie hè?
Ik hoop dat het regent pikkeihard!!!
eerste deel van de dag is dat geen probleem, vanmiddag willen we gaan midgetgolfen met hem ( ventje is 5 kan het voor geen meter mar vind het wel leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Cool gijs![]()
je hebt vakantie hè?
Ik hoop dat het regent pikkeihard!!!
ook voor jullie dusquote:
nee man.... die dagenquote:
WHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:01 schreef Bastard het volgende:
serieus.... de mensen die dat zeggen moet echt een kutleven hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
je trouwdag is de mooiste dag van de rest van je leven, dat je het maar weet
klopt maar dat merk je nog wel als je getrouwd bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... de mensen die dat zeggen moet echt een kutleven hebben
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
klopt maar dat merk je nog wel als je getrouwd bent
hè lekker...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Broertjes
http://www.big-boys.com/articles/facewhack1.html
holy crap die is wel heel dom bezigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Broertjes
http://www.big-boys.com/articles/facewhack1.html
GIJSquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
WHAHAHAHHAHAHAA serieus....
Check deze gast dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
WHAHAHAHHAHAHAA serieus....
Check deze gast dan![]()
![]()
Echt zooo vervelend die linkjes van hem.. iedere keer dingen die je helemaal niet wil zienquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Echt zooo vervelend die linkjes van hem.. iedere keer dingen die je helemaal niet wil zien
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA,.. zelfs die brandweerman moet een beetje lachen om deze huilie.... best zielig....
Arme NootWas het leuk in Amerika?
http://www.dumpalink.com/media/1123764370
Whahahahahaha ...mannetje hequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
*thuis checked met geluid*
Die snelheid hier... zo beneden maat
Garmt is gay
Tis net alsof ie langer is geworden vond ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha ...mannetje he![]()
Die flinke bril op zijn neus
Das vroeg, tis nog maar 1615quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:17 schreef Toadette het volgende:
ik moet alwee gaan en druk is het hier ook niet.van mij
groetjes van strol die al ligt te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |