quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Even MMS instellen op mijn foon.... nog niet gedaan ! Dan stuur ik hem Bruin !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Rare jongens die Duitsersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een idiooot zeg: http://www.geenstijl.nl/paginas/housewitz.html
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
23 Kb maar verzonden... tering MMS kosten
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via smsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
23 Kb maar verzonden... tering MMS kosten
De postbode?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via sms
Wat een domme vraagquote:
mijn ouders hebben nog noooooooiiiittttttt een sms verstuurdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De postbode?
Serieus hahahahha... dat jouw pa ook 2 weken terug voor het eerst in zijn leven een sms stuurde![]()
De provider van Duitslandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via sms
mijn moeder 1 keerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nog noooooooiiiittttttt een sms verstuurd![]()
ook nog noooooit één geopend trouwens
![]()
![]()
nee lul!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een domme vraagTuurlijk heb ik blauwtand maar het bereik is 100 meter ezel ! Hoe kan ik die nu naar jou toe sturen zonder te mms-en !
houd jij je mondquote:
Nee Gijs.........quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee lul!!!!ik bedoel blauwtand op je pc
![]()
Ohja hahhhahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De provider van DuitslandEen foto via SMS
Nee... op mijn vorige toestel wel... nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
houd jij je mondjij hebt helemaal geen blauwtand
Teeeringquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
die kring om zijn oog![]()
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
Wat had ie gedaan dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
Wat een respect voor de kwaliteit van de foto zegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
die quotequote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[quote]Op woensdag 10 augustus 2005 10:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
houd jij je mond
Dat wist ik nietHe lekker !
Ik was aan het stofzuigen en hij zet de zuiger op zijn oog.... toen kreeg ik de slappe lach en toen begon die te dreigen. Stoppen met lachen was de melding in zijn ogen anders kan je lachenquote:
Mijn volgende telefoon word ook een sony. echt een geweldig dingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een respect voor de kwaliteit van de foto zeg
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... op mijn vorige toestel wel... nog nooit gebruikt![]()
foto is echt goed man!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Tering.... gedowngrade van 2MB naar 23 KbGodver wat een foon
Het liefst word die nog geholpen met eten en drinkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Die 2 autotjes ook in zijn handen.... dat is zijn leven... slaapt ermee, gaat ermee in bad en naar de creche... probeer ze niet af te pakken
in een stofzuigerslang gekeken ofzoquote:
Ja maar ik verbaas me over het downgrade systeem van de phone... heerlijk. Gijs ik zal je deze week het origineel even mailen !quote:
Echt een hoolie jaquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
in een stofzuigerslang gekeken ofzo![]()
sjo vertel dat verhaal eens![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en hij zet de zuiger op zijn oog.... toen kreeg ik de slappe lach en toen begon die te dreigen. Stoppen met lachen was de melding in zijn ogen anders kan je lachen
Ik zal eens 11x op jou spuitenquote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en hij zet de zuiger op zijn oog.... toen kreeg ik de slappe lach en toen begon die te dreigen. Stoppen met lachen was de melding in zijn ogen anders kan je lachen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
Dat tracen..
"Geef me Roos maar ff, die vond het hem wel gisteren"
Is dat trouwens jouw looprek op de achtergrond Sjo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
die blik![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
zoooooo pissed![]()
Gijs... tieft toch op met die berichten joh... who cares...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
Dat tracen..
"Geef me Roos maar ff, die vond het hem wel gisteren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |