quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Even MMS instellen op mijn foon.... nog niet gedaan ! Dan stuur ik hem Bruin !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Rare jongens die Duitsersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een idiooot zeg: http://www.geenstijl.nl/paginas/housewitz.html
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
23 Kb maar verzonden... tering MMS kosten
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via smsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
23 Kb maar verzonden... tering MMS kosten
De postbode?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via sms
Wat een domme vraagquote:
mijn ouders hebben nog noooooooiiiittttttt een sms verstuurdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De postbode?
Serieus hahahahha... dat jouw pa ook 2 weken terug voor het eerst in zijn leven een sms stuurde![]()
De provider van Duitslandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat gaf mijn pa nou ook alweer de schuld toen hij een foto wilde doorsturen via sms
mijn moeder 1 keerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nog noooooooiiiittttttt een sms verstuurd![]()
ook nog noooooit één geopend trouwens
![]()
![]()
nee lul!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een domme vraagTuurlijk heb ik blauwtand maar het bereik is 100 meter ezel ! Hoe kan ik die nu naar jou toe sturen zonder te mms-en !
houd jij je mondquote:
Nee Gijs.........quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee lul!!!!ik bedoel blauwtand op je pc
![]()
Ohja hahhhahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De provider van DuitslandEen foto via SMS
Nee... op mijn vorige toestel wel... nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
houd jij je mondjij hebt helemaal geen blauwtand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |