abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 22:01:26 #1
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_2012106
Mijn konijntje Pika is vanmiddag overleden

Ze was een week geleden ziek geworden, maar na woensdag leek alles weer beter te gaan.

Dus ik had het idee, joepie alles komt goed, tot ik vanmiddag thuis kwam van mijn werk en haar dood vond in haar hok.

Ik heb niet eens afscheid kunnen nemen van haar

Hoe gaan jullie hiermee om, als er een dierbaar persoon of dier plotseling overlijd ?

Groetjes van een verdrietig Pikakonijn.

een foto van pika toen ze nog maar een paar weken oud was (1.5 jaar geleden )

* rust in vrede lieve pika

[Dit bericht is gewijzigd door Pikakonijn op 27-10-2001 16:01]

Om mensen te houden, moet je van ze houden :) Zit je te denken om een konijntje te nemen, kijk eens op www.bunnybin.nl
pi_2012234
Iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om, sommigen gaan heel veel erover praten en dat helpt, anderen verwerken zoiets meer in stilte. Doe maar wat je gevoel je ingeeft, dan is het altijd goed.

Sterkte

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 22:17:28 #3
13867 2Dutch
Het is allemaal wat :)
pi_2012242
Het is nooit leuk als een huisdier van je doodgaat.
Ik had er eerst altijd heel veel moeite mee, nu denk ik iets lichter. Zo van: het beestje heeft een heel goed leven gehad, goed te eten en genoeg aandacht. Dan valt het weer wat mee. Maar het blijft erg sneu natuurlijk.....
Ik ben niet crea vandaag... :)
pi_2012262
gecondoleerd
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 23:47:20 #5
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2013210
Ja, je moet zo denken dat het beestje een goed en liefdevol leven heeft gehad. Leuk is het allemaal niet en veel verdriet hebben hoort erbij. Gecondoleerd.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 23:51:11 #6
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2013245
Heel zielig voor je
Je zegt dat je niet eens afscheid hebt kunnen nemen. Toen mijn cavia doodging, heb ik een heel mooi klein doosje gemaakt met wat hooi erin en haar begraven in de tuin. Zo'n ritueel helpt je misschien met de verwerking... Sterkte hoor!
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 00:01:18 #7
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_2013349
Gecondoleerd.

Het is altijd vervelend als je iets dat je dierbaar is uiteindelijk moet verliezen.

Sterkte en ondanks alles een prettig weekeinde gewenst.

If at first you fail, re-define your objective.
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 00:07:01 #8
11799 Gerdy
Pronounce as Gurdy
pi_2013412
Drie jaar geleden is onze hond overleden, tevens de laatste keer dat ik echt heb gehuild. Ik zat in de bus op weg naar school toen mijn vader mij belde om te zeggen dat ze spuitje zou krijgen.

Ik ben meteen naar huis gegaan. Ik heb het erg moeilijk gevonden, moeilijker dan ik dacht van tevoren.

Doe er wel wat mee, verwerk het, want mijn zus deed dit niet en kreeg een half jaar later ineens een golf van verdriet over zich heen.

Ik wens je veel sterkte!

pi_2013542
Als konijnen eenmaal ziek zijn, zijn ze vaak niet meer te redden. Het zijn kwetsbare beestjes. Ziek betekent veel te vaak dood.

Sterkte Pikakonijn.

zaterdag 27 oktober 2001 @ 00:57:23 #10
11766 eymey
koning één-oog
pi_2013937

Zielig voor je . Zelfs ik heb er altijd moeite mee als er bij ons thuis een huisdier dood gaat. Al is het alleen al maar omdat ik zie hoe verdrietig m'n zusjes erom zijn...

Sterkte

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_2016308
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:17 schreef 2Dutch het volgende:
Het is nooit leuk als een huisdier van je doodgaat.
Ik had er eerst altijd heel veel moeite mee, nu denk ik iets lichter. Zo van: het beestje heeft een heel goed leven gehad, goed te eten en genoeg aandacht. Dan valt het weer wat mee. Maar het blijft erg sneu natuurlijk.....
Idd zo denk ik ook altijd! De tijd dat ie leefde heeft hij het waarschijnlijk heel fijn gehad en dat moet je ook een beetje voor ogen houden

Maar heel veel sterkte ermee !

zaterdag 27 oktober 2001 @ 11:46:45 #12
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_2016357
Sterkte Pikakonijn.

Die bij ons thuis (Niffelneusje) is ook ruim een maand geleden gestorven.
Helaas. Het was een heel lief beestje met een heel eigenzinnig karakter.

Op dit moment hebben we een nieuw konijn (vos konijn)genaamd Jerzy. Het is een heel lief konijn en begint al aardig mak te worden.

Maar Niffel zal ik nooit vergeten.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_2016373
Sterkte, het is nu bijna een jaar geleden dat we onzo hond hebben in laten slapen, en ik verkeer nog steeds ik rouw. Ik had eigenlijk liever gehad dat hij thuis was ingeslapen, maar...

Nogmaals sterkte.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_2016386
Sterkte
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 12:03:02 #15
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2016434
Gecondoleerd.
Mijn ratje is vorige week ook overleden. Gelukkig maar zeg ik nu, want hij had het heel erg benauwd. Gelukkig heeft ie een heel goed leven gehad, dat is een troost!
Catkin
G'day mates, I'm in Australia!!!
pi_2017334
Ik heb zelf geen huisdieren, maar ik ben wel helemaal gek op een beestje van iemand anders, dus tja, kan het me goed voorstellen dat zoiets heel vervelend is. STERKTE!
pi_2020303
Gecondoleerd, sterkte..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  zondag 28 oktober 2001 @ 08:58:29 #18
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_2020320
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:01 schreef Pikakonijn het volgende:
Mijn konijntje Pika is vanmiddag overleden
Och wat zielig, ik herinner met nog die schattige foto's die je eens poste, doe je een nieuwe? Ik kocht uit verdriet toen ik klein was en mijn konijn dood in zijn hok lag direct een konijntje, precies dezelfde als die ik had gehad
fake a dream
pi_2020517
wat erg

Veel sterkte!

[Dit bericht is gewijzigd door TheGoldenGirl op 28-10-2001 10:20]

If you reincarnate, I will have to shoot you again
  zondag 28 oktober 2001 @ 10:48:28 #20
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_2020723

Sterkte toegewenst in deze zware dagen.

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  zondag 28 oktober 2001 @ 10:59:20 #21
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_2020795

Sterkte...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zondag 28 oktober 2001 @ 11:23:24 #22
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_2020965
Alvast bedankt voor jullie reactie's en die nog gaan komen.

Ik voel me weer een stuk beter.
Ik heb een fotolijstje gekocht en daar de foto van Pika ingedaan.( da's erg mooi geworden).

Verder heb ik gisteren 2 nieuwe konijntjes gekocht, want het was zo stil en leeg in huis.
Ze heten Babs en Gizmo, maar Pika kunnen ze nooit vervangen.

Groetjes van Pikakonijn

Om mensen te houden, moet je van ze houden :) Zit je te denken om een konijntje te nemen, kijk eens op www.bunnybin.nl
pi_2021980
Waar is ie eigenlijk aan overleden?
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  zondag 28 oktober 2001 @ 14:44:22 #24
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_2022756
Waarschijnlijk Darmimmobieliteit, we hebben alles geprobeert maar het mocht niet helpen.
  zondag 28 oktober 2001 @ 22:24:37 #25
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_2027245
Ach wat zielig nou..:'( Veel sterkte!
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
  maandag 29 oktober 2001 @ 23:41:17 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_2037491
Mischien heel raar. Alleen ik ben zo koud als ijs wat betreft overlijden. Zowel mens als dier. Toen m,n oma overleef zij ik vrolijk tegen iedereen. Nou m,n oma is dus ook dood. Tuurlijk heb ik het er moeilijk mee gehad. Maar niet voor de buiten wereld. Ik ben onwijs nuchter daar in. Maar ik wil dus nooit naar een begravenis. Ik vind dat ZOOO VERSCHIKKELIJK. Ik wil die gene in m,n geheugen houden zoals ze was. En niet in een kist. Of ergens bij een dieren arts. (als het om een dier gaat).

Ben 1 keer naar een begravenis geweest. En daar ben ik net niet vlouw gevallen. Ik vind dat verschikkelijk. Ik kan niet tegen die zweer.

ERG veel sterkte toe gewenst. En veel plezier met je 2 nieuwe vrienden.

Groeten
OOK_GEK

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_2037920
Ook op gathering.tweakers.net toevalig???
I can live whit my dislexty, you have to live whit it 2
pi_2041315
wat een lieve foto!
Liev dat je speciaal voor Pika een fotolijstje hebt gekocht en heeeel veel plezier met je 2 nieuwe konijntjes !!
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:23:06 #29
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2042214
Hey pikakonijn!

Mijn konijn is een half jaar geleden plotseling doodgegaan. Ik was er wel bij toen-ie doodging, maar het was zo plotseling dat het toch heel raar was. Hij was ook heel erg ziek geworden en zoals iemand hier al zei kan het bij konijnen heel hard gaan dan. Eerst voelde ik me heel erg schuldig, omdat ik het zo raar vond dat ik niet had gemerkt dat hij zo ziek was, maarja...ik had er verder ook niet zoveel aan kunnen doen. Zijn hokje heeft nog wel een poosje leeg in mijn kamer gestaan, ik vond het zo raar om dat ineens weg te doen! Ik heb geen nieuw konijn gekocht, omdat ik toch heel weinig thuis ben en dat is voor zo'n konijn ook niet leuk. Af en toe moet ik me nog steeds inhouden om niet heel hard "HALLO" te roepen als ik binnenkom, dan ging-ie namelijk altijd overeind zitten.... Van een goede vriendin heb ik wel een knuffelkonijn gekregen dat echt precies op 'm lijkt...en die zit nu lekker op de bank.

Heel veel sterkte en ook plezier met je nieuwe konijntjes!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')