Ze was een week geleden ziek geworden, maar na woensdag leek alles weer beter te gaan.
Dus ik had het idee, joepie alles komt goed, tot ik vanmiddag thuis kwam van mijn werk en haar dood vond in haar hok.
Ik heb niet eens afscheid kunnen nemen van haar
![]()
Hoe gaan jullie hiermee om, als er een dierbaar persoon of dier plotseling overlijd ?
Groetjes van een verdrietig Pikakonijn.
een foto van pika toen ze nog maar een paar weken oud was (1.5 jaar geleden
)
* rust in vrede lieve pika
[Dit bericht is gewijzigd door Pikakonijn op 27-10-2001 16:01]
Sterkte
Het is altijd vervelend als je iets dat je dierbaar is uiteindelijk moet verliezen.
Sterkte en ondanks alles een prettig weekeinde gewenst.
Ik ben meteen naar huis gegaan. Ik heb het erg moeilijk gevonden, moeilijker dan ik dacht van tevoren.
Doe er wel wat mee, verwerk het, want mijn zus deed dit niet en kreeg een half jaar later ineens een golf van verdriet over zich heen.
Ik wens je veel sterkte!
Sterkte Pikakonijn.
Zielig voor je
. Zelfs ik heb er altijd moeite mee als er bij ons thuis een huisdier dood gaat. Al is het alleen al maar omdat ik zie hoe verdrietig m'n zusjes erom zijn... ![]()
Sterkte
quote:Idd zo denk ik ook altijd! De tijd dat ie leefde heeft hij het waarschijnlijk heel fijn gehad en dat moet je ook een beetje voor ogen houden
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:17 schreef 2Dutch het volgende:
Het is nooit leuk als een huisdier van je doodgaat.
Ik had er eerst altijd heel veel moeite mee, nu denk ik iets lichter. Zo van: het beestje heeft een heel goed leven gehad, goed te eten en genoeg aandacht. Dan valt het weer wat mee. Maar het blijft erg sneu natuurlijk.....
Maar heel veel sterkte ermee !
Die bij ons thuis (Niffelneusje) is ook ruim een maand geleden gestorven.
Helaas. Het was een heel lief beestje met een heel eigenzinnig karakter.
Op dit moment hebben we een nieuw konijn (vos konijn)genaamd Jerzy. Het is een heel lief konijn en begint al aardig mak te worden.
Maar Niffel zal ik nooit vergeten.
Nogmaals sterkte.
quote:Och wat zielig, ik herinner met nog die schattige foto's die je eens poste, doe je een nieuwe? Ik kocht uit verdriet toen ik klein was en mijn konijn dood in zijn hok lag direct een konijntje, precies dezelfde als die ik had gehad
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:01 schreef Pikakonijn het volgende:
Mijn konijntje Pika is vanmiddag overleden![]()
Veel sterkte! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door TheGoldenGirl op 28-10-2001 10:20]
Sterkte toegewenst in deze zware dagen.
Sterkte...
Ik voel me weer een stuk beter.
Ik heb een fotolijstje gekocht en daar de foto van Pika ingedaan.( da's erg mooi geworden).
Verder heb ik gisteren 2 nieuwe konijntjes gekocht, want het was zo stil en leeg in huis.
Ze heten Babs en Gizmo, maar Pika kunnen ze nooit vervangen.
Groetjes van Pikakonijn
Ben 1 keer naar een begravenis geweest. En daar ben ik net niet vlouw gevallen. Ik vind dat verschikkelijk. Ik kan niet tegen die zweer.
ERG veel sterkte toe gewenst. En veel plezier met je 2 nieuwe vrienden.
Groeten
OOK_GEK
Mijn konijn is een half jaar geleden plotseling doodgegaan. Ik was er wel bij toen-ie doodging, maar het was zo plotseling dat het toch heel raar was. Hij was ook heel erg ziek geworden en zoals iemand hier al zei kan het bij konijnen heel hard gaan dan. Eerst voelde ik me heel erg schuldig, omdat ik het zo raar vond dat ik niet had gemerkt dat hij zo ziek was, maarja...ik had er verder ook niet zoveel aan kunnen doen. Zijn hokje heeft nog wel een poosje leeg in mijn kamer gestaan, ik vond het zo raar om dat ineens weg te doen! Ik heb geen nieuw konijn gekocht, omdat ik toch heel weinig thuis ben en dat is voor zo'n konijn ook niet leuk. Af en toe moet ik me nog steeds inhouden om niet heel hard "HALLO" te roepen als ik binnenkom, dan ging-ie namelijk altijd overeind zitten.... Van een goede vriendin heb ik wel een knuffelkonijn gekregen dat echt precies op 'm lijkt...en die zit nu lekker op de bank.
Heel veel sterkte en ook plezier met je nieuwe konijntjes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |