Nouja, dat weet ik zo niet hoor. Maar het zit ook gewoon in de automaat natuurlijk (de groene meestal), en je kunt het idd op veel plekken wel in de fles koopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 04:07 schreef cultheld het volgende:
Fernandes is eigenlijk bij iedere betere supermarkt in Nederland verkrijgbaar en wij kopen soms kratten tegelijk.
Ik vind het echt niet naar een natuurlijk iets smaken, natuurlijk is bijna niets wat je koopt dat echt meer, maar daarom wil ik dat nog niet proeven.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 04:08 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb er een paar geproefd en die vond ik allemaal veel te chemisch smaken.
Ik probeer anders al tijden m'n Marokaanse vrienden aan de Fernandes te helpen, zonder succes. Zelf ben ik er wel verslaafd aanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:24 schreef tonks het volgende:
Is trouwens wel een uber marokkanen drankje
Nee, wel meer, Mango staat er niet tussen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:45 schreef Charmian het volgende:
Er zijn 7 smaken volgens hun site
http://www.fernandes-softdrinks.com/nl/produkten.htm
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:24 schreef tonks het volgende:
quote:Surinaamse godenfrisdrank
jawel ga maar eens met je muis over het rechterblikje vooraan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:37 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, wel meer, Mango staat er niet tussen.
Nooit bij stilgestaan eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 04:07 schreef cultheld het volgende:
Diverse smaken zijn perfect te mixen met bijvoorbeeld bacardi en bourbon.
Waar koop jij die altijd? ik meestal bij de edah hier.. heb hem nog niet bij de jan linders gezien (eerst wel altijd)quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:22 schreef Jett het volgende:
ik mag het niet meer van mama, ik word er vervelend van
De edah idd... maar ik moet bekennen dat m'n laatste fernandez alweer wat jaartjes geleden is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Waar koop jij die altijd? ik meestal bij de edah hier.. heb hem nog niet bij de jan linders gezien (eerst wel altijd)
O.M.G. Marry Mequote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:22 schreef Jett het volgende:
ik mag het niet meer van mama, ik word er vervelend van
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:24 schreef tonks het volgende:
mecca cola is lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:58 schreef aidyl het volgende:
Hier bij de Helmondse AllahAkbar supermarkt (Edah L&L Gerardusplein) in de multicultibuurt hebben ze ook Fernandez. Maar ik hou niet zo van zo zoet...![]()
Ze hebben hier trouwens ook "Mecca" cola(en das geen geintje)
Bedoel je schaafijs, maar dan in vloeibare vorm?quote:Op zondag 4 september 2005 13:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Erg lekker![]()
Het is toch eigenlijk wat ze in suriname van die ijsblokken schrappen en mengen met limo --> maar dan uit een fabriek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |