quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:12 schreef cerror het volgende:
Nog steeds geen quote van mij.
Heidenen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:15 schreef djenneke het volgende:
ik heb ook nog geen quote, maar ja, ik hou dan ook niet van bier, dus ik hoor er gewoon niet bij eigenlijk
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Wist ik veel dat jij er tussenkroopquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
En ook heel smerig door een slotje heenposten deed je JD
Deze stond er al voor die andere dicht was, maar dat doet er niet toequote:
Hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:11 schreef JDude het volgende:
Ja hallo? Hier dus!
oiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
En ook heel smerig door een slotje heenposten deed je JD
Ik kroop niet, ik liepquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Wist ik veel dat jij er tussenkroop
Niet waer. Ik zie namelijk op het moment van Invoeren niet of het topic al vol is of nietquote:
Heejquote:
Wat een bug.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet waer. Ik zie namelijk op het moment van Invoeren niet of het topic al vol is of niet
Ik ook niet, en als ik nummer 301 ben krijg ik een melding dat het topic vol isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet waer. Ik zie namelijk op het moment van Invoeren niet of het topic al vol is of niet
gemeen ook!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook niet, en als ik nummer 301 ben krijg ik een melding dat het topic vol is
Discriminatie is het
Nee... sorry... duurt nog maar 2uurquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Kan je iets minder geluid maken terwijl je slurpt?
geen bukquote:
Roept je moeder dat dan ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
Ik hoor het woord bier?
Ideetje dus voor development.quote:
Djenquote:
* PrintScreen oordopjes indoet voordat ze misselijk wordquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... sorry... duurt nog maar 2uur
Ach... het zal mij niet uimaken eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ideetje dus voor development.![]()
We kunnen samen op bed gaan liggen... dan hoor je et ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen oordopjes indoet voordat ze misselijk word
Wat een ongenuanceerde uitspraak. Er zijn diverse bieren op de markt, en de onderlinge kwaliteitsverschillen zijn zo groot, dat je simpelweg niet kunt zeggen dat je niet van bier houd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:15 schreef djenneke het volgende:
ik heb ook nog geen quote, maar ja, ik hou dan ook niet van bier, dus ik hoor er gewoon niet bij eigenlijk
Wie wil nou geen mod worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... het zal mij niet uimaken eigenlijk
Ben geen mod en ga ik niet worden ook
De man heeft een punt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:19 schreef B.Honderd het volgende:
Wat een ongenuanceerde uitspraak. Er zijn diverse bieren op de markt, en de onderlinge kwaliteitsverschillen zijn zo groot, dat je simpelweg niet kunt zeggen dat je niet van bier houd.
Er is vast een bier dat je zal bekoren.![]()
quote:
Op bed zijn slurpende geluiden dan wel weer okayquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:18 schreef jackson het volgende:
[..]
We kunnen samen op bed gaan liggen... dan hoor je et ook niet
Meer niet dan wel denk ikquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op bed zijn slurpende geluiden dan wel weer okay
Buiten dat om, mod zijn sucksquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:20 schreef jackson het volgende:
[..]... ik zou geen mod worden al gaven me 100 euro per maand...
je moet zoveel online zijn... da kan gewoon bijna niet
Geen idee..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Buiten dat om, mod zijn sucks
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:20 schreef jackson het volgende:
je moet zoveel online zijn...
Ik ben bezig aan een tweede leven. Na jarenlange vernederingen op tv, heb ik besloten een man te worden en me met bier bezig te gaan houden.quote:
Ervaring?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Buiten dat om, mod zijn sucks
ja... huil maarquote:
Denk het welquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:22 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Ik ben bezig aan een tweede leven. Na jarenlange vernederingen op tv, heb ik besloten een man te worden en me met bier bezig te gaan houden.
![]()
Ik geloof het meteen... ik probeer et dan ook maar nietquote:
Ik ook, maar niet hier. Maar op die andere loopt het niet zo aangezien er niet echt denderend gepost wordt.quote:
Ze willen je toch niet hierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen... ik probeer et dan ook maar niet
Net als bier toen je 5 was....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Mod's..... bah!
de geur alleen al....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:19 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerde uitspraak. Er zijn diverse bieren op de markt, en de onderlinge kwaliteitsverschillen zijn zo groot, dat je simpelweg niet kunt zeggen dat je niet van bier houd.
Er is vast een bier dat je zal bekoren.
![]()
Terecht dat ze me niet willen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze willen je toch niet hier
Alhoewel, ik vreemdere users mod zien worden
Zo, dat hakt er meteen lekker in.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze willen je toch niet hier
Alhoewel, ik vreemdere users mod zien worden
Dat roep ik ook wel eens bij andere dingen... en toch waag ik me er elke keer weer aanquote:
Modden op een rustig forum valt nog wel mee, begrijp nu wel dat modden op Fok! best wel wat inhoudquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet hier. Maar op die andere loopt het niet zo aangezien er niet echt denderend gepost wordt.![]()
Goedkoop bier.... smerig... dus niet coolquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:25 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik drink gewoon zwerverbier.
Goedkoop en je wordt er dronken van, zoals het hoort.
Je krijgt volgens mij een hele handleiding.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Modden op een rustig forum valt nog wel mee, begrijp nu wel dat modden op Fok! best wel wat inhoud
Who gives a flyin fuck.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedkoop bier.... smerig... dus niet cool
En met het geld dat je bespaard kun je nog meer zwerverbier halen, waardoor het voordeel op lange termijn verbazingwekkend zal zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:25 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik drink gewoon zwerverbier.
Goedkoop en je wordt er dronken van, zoals het hoort.
Waar je schijt aan moet hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij een hele handleiding.
wel eens durian gegeten????quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat roep ik ook wel eens bij andere dingen... en toch waag ik me er elke keer weer aan
Ik niet... want ik zuip et nietquote:
Nee... maar wel rare shooters in portugal.... aparte shizzlequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
wel eens durian gegeten????![]()
en geroken??![]()
![]()
![]()
Of niet als je langer dan 1 dag mod wil blijven.quote:
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is het mooie... we praten erover maar niemand wil het echt wetenquote:
Je zou het misschien best goed doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht dat ze me niet willen...
Geen idee... ik ken de mensen niet persoonlijk...
Het is toch zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo, dat hakt er meteen lekker in.![]()
quote:
Druk maken over fok! ik begin er niet aanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je zou het misschien best goed doen
Ik ook niet, maar meer malen een permban gehad hebben en dan toch mod kunnen worden
[..]
Het is toch zo?![]()
Korsakov.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
En met het geld dat je bespaard kun je nog meer zwerverbier halen, waardoor het voordeel op lange termijn verbazingwekkend zal zijn.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
En met het geld dat je bespaard kun je nog meer zwerverbier halen, waardoor het voordeel op lange termijn verbazingwekkend zal zijn.![]()
En dan de voorkeursuserslijstjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben daar best benieuwd naar hoor. Op me eigen forum (besloten) ben ik er nogal soepel in namelijk. Wat wil je ook met 7 users.quote:
Das een wijs besluitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Druk maken over fok! ik begin er niet aan
Wie?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan de voorkeursuserslijstjes
Wie je wel goed moet behandelen en wie niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan de voorkeursuserslijstjes
7quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben daar best benieuwd naar hoor. Op me eigen forum (besloten) ben ik er nogal soepel in namelijk. Wat wil je ook met 7 users.![]()
Misschien zitten er wel 6 baggeraars bijquote:
Dat is een fabeltje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wie je wel goed moet behandelen en wie niet.![]()
Ja dat zijn er hier 6.000quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel 6 baggeraars bij
Tuurlijk niet maar daar gaat het niet om. Het was meer een verkapte zie-mij-pimpen-met-me-eigen-forum-postquote:
Sinterklaas ook... maar daar geloven ook zat kinderen inquote:
Daar lijkt het hier soms gewoon opquote:
ah okequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar daar gaat het niet om. Het was meer een verkapte zie-mij-pimpen-met-me-eigen-forum-post![]()
Niet als ik m'n zin krijg.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Sinterklaas ook... maar daar geloven ook zat kinderen in
Maar die krijg je nietquote:
Och, dat de een wat meer mag dan de ander staat letterlijk in de Onz-FAQ.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef Jaguarized het volgende:
Maar ik denk niet dat JDude zich daarover mag uitlaten.
De voortrekkers.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dat de een wat meer mag dan de ander staat letterlijk in de Onz-FAQ.
Maar aangezien ik hier geen mod ben bemoei ik me er niet al te veel mee
Zo erg stinkt dat toch niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
wel eens durian gegeten????![]()
en geroken??![]()
![]()
![]()
Verstandig....quote:
Breng eens nieuw leven in de vrouwerij...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
De gezelligheid is er uit lijkt het
Niet???? Nou, nogal hoor!!! Of je moet wel heeeeeeel verkouden zijn geweest.... de geur is erger dan de smaak, en dat wil wat zeggen....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:35 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Zo erg stinkt dat toch niet?
De smaak is overigens niet echt geweldig
Wat je zegt PS.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
Ben verstrikt in mijn nieuwe muziek op mijn pcquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
Groetenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:41 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb er toch weer 115 posts weten uit te krijgen sinds 00.00, wat een prestatie weer. Anyway, ik ben weg, 7.30 gaat de wekker weer!Welterusten en tot morgen.
![]()
Toedelsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:42 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik moet morgen om euh... 12 uur op ofzo...
Er komt iemand langs om 2 uur.
ohquote:
quote:
Ach... ik denk voor je het verkeerd opvatquote:
jaja....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik denk voor je het verkeerd opvat
neeneequote:
slurp ze, en dan truste!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:55 schreef JDude het volgende:
Ik neem nog één biertje, en dan bedje in
Sla d'r knockout.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
Huilende buurvrouw aan de deur is niet leuk
Dat heeft haar vriend al geprobeerdquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat heeft haar vriend al geprobeerd
Nee, nu blijf ik wel weer evenquote:
Niet goed genoeg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Niet goed genoeg waarschijnlijk.
BIER!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef punkgirl het volgende:
laat het vloeibare goud, euhm.. vloeien!
Post zoiets dan ook niet in ONZ ps....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay, dit is ONZ, maar deze "humor" kan ik niet waarderen
Hasselhoffquote:
Hij is een held!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Hasselhoff
Veel fouter vind je ze niet
Niet lullig bedoelt he.. maare, zijn het turken? (of iets wat er op lijkt)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik postte al hierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Post zoiets dan ook niet in ONZ ps....
Ik vond het al een grap op zich namelijk.
Dat is maar al te vaak waarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef Duncan-Death het volgende:
Fout = Goed.!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Hasselhoff
Veel fouter vind je ze niet
Nope, Nederlandersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt he.. maare, zijn het turken? (of iets wat er op lijkt)
Hey jij post die reactie als grap (dat heeft haar vriend al gedaan)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik postte al hier
Jij ziet het als grap dat een vrouw in elkaar geslagen wordt
Laat ook maar eigenlijk
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef punkgirl het volgende:
don't fuck with hasselhof
Ik draag iedere dag amiga en atari shirts.quote:
Ik postte dat als grapquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hey jij post die reactie als grap (dat heeft haar vriend al gedaan)
En dan moet ik maar serieus reageren?
Puh-lease zeg.
Wat moet ik hieruit veronderstellen? :quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik postte dat als grap
Nou ja, wat jij wilt
Dit behoor ik dus te interpreteren als werkelijk een serieuze post waar ik geen grap over mag maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:12 schreef jackson het volgende:
oohja... hier ben ik ook nog
Fout genoegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:11 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik draag iedere dag amiga en atari shirts.
Zoals ik al eerder zei, laat maar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat moet ik hieruit veronderstellen? :
[..]
Dit behoor ik dus te interpreteren als werkelijk een serieuze post waar ik geen grap over mag maken?
Sorry als ik je verkeerd begreep daar even...
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Fout genoeg
Ik kom niet verder dan een shirt van The Ataris
Ik maak muziek op oude computersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Fout genoeg
Ik kom niet verder dan een shirt van The Ataris
wederomquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik maak muziek op oude computers
Oa. Atari.
Oh ja?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:16 schreef punkgirl het volgende:
[..]
wederom![]()
mnaar dit onderwerp is gister al grondig behandelt
quote:
quote:
Ja man, echt alle antieke Atari-modellen passeerden de revue!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:17 schreef Duncan-Death het volgende:
Oh ja?
Nietus!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:19 schreef punkgirl het volgende:
[..]
een verkapt pimp hier met je atari topic
ik won!
En mijn prachtige Supernintendo, niet te vergetenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef JDude het volgende:
Ja man, echt alle antieke Atari-modellen passeerden de revue!
Had je ook Mariokart daarop?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef JDude het volgende:
[..]
En mijn prachtige Supernintendo, niet te vergeten
Die zoek ik nog steedsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Had je ook Mariokart daarop?![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:22 schreef jackson het volgende:
mijn pc ging uit... omdat er nog een instelling stond op "shut down after transfer"
* Heeftquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
* Heeft
Vroeg!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:25 schreef Duncan-Death het volgende:
Bah, het is al laat.
Moet je vroeg op dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:25 schreef Duncan-Death het volgende:
Bah, het is al laat.
Samen spelen?quote:
ja!quote:
Sweet dreams m-mquote:
uhh... jaquote:
Nopequote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope
Had net daar uitgelegd wat er gebeurd was en toen was je plots offline
Dat gezicht trok ik ook jaquote:
nouhou.....quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:30 schreef jackson het volgende:
[..]
nouhou.....
Nahja... dan ga ik zo maar slapen
Jah... maar er is niemand interressants meer op msn ofzo... gaan er net 2 wegquote:
Das een wijs besluitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:30 schreef jackson het volgende:
[..]
nouhou.....
Nahja... dan ga ik zo maar slapen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... maar er is niemand interressants meer op msn ofzo... gaan er net 2 weg
Jahwelquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:32 schreef punkgirl het volgende:
[..]
en ik ben zeker nie goed genoeg
Hmmjah... normaal ben ik niet zo wijs.. dus zal wel nog ff duren voordat ik weggaquote:
Ik ken andere keren dat je plots weg wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... normaal ben ik niet zo wijs.. dus zal wel nog ff duren voordat ik wegga
Hier welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... maar er is niemand interressants meer op msn ofzo...
ooh.. jij bent zoiemand die leeft voor msnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Jahwel
Maar ik heb jou niet op msn
Hmmjah... is ook weer zo...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ken andere keren dat je plots weg was
Hoe kan dat nou?quote:
Jij kan goed mensen inschatten zeg.... phoequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef punkgirl het volgende:
[..]
ooh.. jij bent zoiemand die leeft voor msn![]()
je zit zeker heel de dag te wachten tot er iemand tegen je aanlult
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij kan goed mensen inschatten zeg.... phoe
I rest my casequote:
Ach... wellicht vind ik andere dingen interressant dan jijquote:
quote:
graagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:39 schreef jackson het volgende:
Zal ik een muziekje voor jullie opzetten ?
Dat ligt er aan wat je op gaat zettenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:39 schreef jackson het volgende:
Zal ik een muziekje voor jullie opzetten ?
Stefen Sieger! met een commodore 64 muzakje!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je op gaat zetten
Ik ga niet vragen wat....quote:
wb dan maarquote:
Er zijn ergere dingen... had ik net ookquote:
Vergeten hequote:
Ditquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je op gaat zetten
Dan vertrouwen we maar op jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:41 schreef jackson het volgende:
Ik ga niet vragen wat....
Dat lijkt me logischquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:42 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Vergeten he![]()
Je houd niet van ons!!
Ik doe het vaker... maargoed... je moet er wel van houdenquote:
*koptelefoon opheeft... dus nix hoortquote:
Prima... dan die porsche ook graag terugquote:
Ah, dus je bent weer beschikbaar?quote:
Wat ga je opzetten voor moois ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:45 schreef punkgirl het volgende:
ik ga ook maar eens n muziekje opzetten
Ik zou niet aan d'r beginnen hoorquote:
Die geef ik aan mn nieuwe stoeipoesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima... dan die porsche ook graag terug
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:46 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Die geef ik aan mn nieuwe stoeipoes![]()
Ik doe graag eigenwijsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:46 schreef jackson het volgende:
Ik zou niet aan d'r beginnen hoor
Je vindt em zelf nogal goed is het niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:46 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik houd van iedereen.
Alleen niet iedereen van mij
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:47 schreef jackson het volgende:
[..].... ben je bi?
Shit... en nu ben ik d'r kwijt
*huil*
Jongens janken zeker wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:47 schreef punkgirl het volgende:
Boys.. dont cry.. boys don't cry.. lala
Deed ik toen ook... en nu ben ik een porsche lichter... gelukkig was et maar een boxer maar tochquote:
Alweer dat gedeelte van gewend aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Je vindt em zelf nogal goed is het niet?
En hop... het is weer aanquote:
Volgens the cure nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Jongens janken zeker wel.
Ik laatst nog... zo trap in je ballen gaat je wel dwars zitten.
ennnn,, het is weer uitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:49 schreef jackson het volgende:
*this is true house music.......
*dansje doet
Terug met die auto... trut!quote:
Truste en bye byequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zie dat het hier prima loopt zonder mij.
Ik ga dus maar een verdieping hoger en kijken of ik de slaap kan vatten.
Trusten voor zometeen en tot later
Trustequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
mooi mooi mooiquote:
Terug van nooit weggeweest beter gezegdquote:
Hey mooi meiske!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
heeeee! cerrordep.... roeliedep.... enzo....![]()
Iets verkeerds gerookt ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar gaan we weerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inkoppertjequote:
Ik ben nu 27... helaas wordt het tijd om mij vrouwmens te gaan noemenquote:
Ik ben niet goed in voetbal... dus niet eens zulks.quote:
marlboro mediumquote:
Gij zijt den titel vrouwmensch nog niet waardig.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben nu 27... helaas wordt het tijd om mij vrouwmens te gaan noemen
quote:
Was je weg dan?quote:
Ick denk het.quote:
Ik begon je al te missen enzoquote:
Ik zit vol goede ideeenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
marlboro medium![]()
goed idee trouwens, steek er meteen weer een op!![]()
Shit.... je wist etquote:
laten we het dan op de gezellig brabantse titel vrouwke houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Gij zijt den titel vrouwmensch nog niet waardig.
Gewoon de heette poolermeiske.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
laten we het dan op de gezellig brabantse titel vrouwke houden![]()
![]()
Niet nodig... ik laat niet zomaar het achterste van mijn tong zien...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
* djenneke nieuwsgierig wordt....
* Bier uitdeeltquote:
Ruilen?quote:
Precies bier!quote:
Lekker!quote:
Ik dit het eerste pluspunt wat ik verdient heb bij jequote:
terugkrabbelen he? das al de tweede keer deze nachtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet nodig... ik laat niet zomaar het achterste van mijn tong zien...
ofzo
nou.. de 2de.. die auto deet ut mquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dit het eerste pluspunt wat ik verdient heb bij je?
Als ik mijn goeie ideeen over internet laat slingeren dan heeft iedereen ineens goeie ideeenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
terugkrabbelen he? das al de tweede keer deze nacht![]()
Is dat een redelijke score.... 2 pluspunten ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:05 schreef punkgirl het volgende:
[..]
nou.. de 2de.. die auto deet ut m
ach, dat sigaretje opsteken kan ik zelf ook wel verzinnenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik mijn goeie ideeen over internet laat slingeren dan heeft iedereen ineens goeie ideeen
![]()
Maar tochquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, dat sigaretje opsteken kan ik zelf ook wel verzinnen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat een redelijke score.... 2 pluspunten ?
Ik zie het maar als een jaquote:
Truste!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie het maar als een ja
And on this bombshelll we go to bed![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:09 schreef jackson het volgende:
[..]
slaapt prettig!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Puik plan!quote:
ik zo van: yesss... amalllll kusjes van PG enzo...quote:
Wat je zegt JD.quote:
Tja, bier is op.quote:
ja, ik drink het niet.... je kunt een juupje komen halen hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
Ja, jij wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |