Als ik zeg 'ja', dan is het ook ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel serieus heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Want andersJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het enige wat ik voel is een vreselijke sample van een tof nummer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:40 schreef Copycat het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij feelt the vibe gewoon niet.
Ah, nog geen tijd voor een nieuwe editie dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:25 schreef Duiveltja het volgende:
Eind december was de uitslagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, nog minstens 3 maanden voor we kunnen beginnen met het bedenken van namenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, nog geen tijd voor een nieuwe editie dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PromoPhotoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Leuke foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind ik ook!quote:En cool dat het kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik je de buitenspelregel uitleggen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:32 schreef Copycat het volgende:
Voetballuh???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu dus al.quote:dus vrijdagavond zal 'ie ook wel weer heel anders zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:32 schreef Copycat het volgende:
Voetballuh???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onze voorhoede is hetzelfde trouwensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu dus al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Afgelopen seizoen in de laatste paar wedstrijden 5 keer. Voor een verdediger is dat heel veel hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet dat iedereen de Jong wil hebben. Hij scoort helemaal niet zoveel.
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
Zo! Been there, done that.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Moet ik je de buitenspelregel uitleggen?
Dat was ook meteen zijn seizoenstotaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen in de laatste paar wedstrijden 5 keer. Voor een verdediger is dat heel veel hoor.
Althans, verdediger, hij speelt als middenvelder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Net als v.d. Laak.. die staat als middenvelder, maar speelt als aanvaller.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veronica Copycat komt naar je toe deze zomer!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
PromoPhotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Owja opties open hequote:[..]
Vind ik ook! [afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze user wil zijn team niet laten zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, omdat hij in het begin vooral inviel en dan als verdediger speelde. De laatste wedstrijden speelde hij als middenvelder en scoorde hij veel. Dit seizoen zal hij daar ook gaan spelen. Zeker aangezien hij als verdediger in het spel staat is het daarom wel een goede.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was ook meteen zijn seizoenstotaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop