quote:
quote:Voetbalpraat is saai...
Of het moet over het privéleven van de voetballers gaan.
Hey Bupaquote:
Omdat Ajax aan het spelen is en omdat de Fok!-voetbalmanager een tijdje geleden begonnen is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Bupa
Waarom gaat het hier over voetbal?
We hebben mother-mother al.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Zeg Buup, hebben jullie nu een nieuwe mod nodig![]()
?
MUUS stopt als moderator.
Gaat het niet meer, het gaat nu over de escapades van voetballers en hun wivesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:44 schreef MissBliss het volgende:
Waarom gaat het hier over voetbal?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat Ajax aan het spelen is en omdat de Fok!-voetbalmanager een tijdje geleden begonnen isvrijdag begint.
Ah okquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat het niet meer, het gaat nu over de escapades van voetballers en hun wives.
De manager is toch al begonnen? Je kunt toch je team samenstellen, subleauges joinen, etc....alleen de competitie begint pas vrijdag.quote:
Ah!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo.
Doei Rachael Yamagata, hallo Goldfrapp!.
Ik noemde een willekeurige naam die ik net opgevangen hebquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Copycat het volgende:
Wie?
Ja, dat was de vijfde. En nu hebben jullie er weer vierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben mother-mother al.![]()
Ja héAls jij die smileys gebruikt, doe ik dat ook....
De inschrijving is open, de manager begint pas vrijdag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De manager is toch al begonnen? Je kunt toch je team samenstellen, subleauges joinen, etc....alleen de competitie begint pas vrijdag.
Vijfde? Toen m-m werd aangesteld, was Muus al een tijdje afwezig. En aangezien we altijd met vier aanwezige mods willen werken, werd m-m erbij gehaald.quote:
In ONZ proberen we juist altijd vier mods te hebben.quote:En nu hebben jullie er weer vier.
Wat jij vindt kan me niet schelen, want ik heb toch gelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
[..]
De inschrijving is open, de manager begint pas vrijdag.. Vind ik dan.
.
Ah, niemand wist geloof ik dat m-m erbij kwam omdat Muus weg ging/was. Maar ik geloof je hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vijfde? Toen m-m werd aangesteld, was Muus al een tijdje afwezig. En aangezien we altijd met vier aanwezige mods willen werken, werd m-m erbij gehaald.
[..]
In ONZ proberen we juist altijd vier mods te hebben.
Eerst had je Havoc, MUUS en Ruis.
Toen ging Ruis weg en kwam Pool erbij.
Er waren toen nog steeds drie mods, dus kwam NJ erbij = vier mods.
Havoc weg, ik erbij.
MUUS weg, m-m erbij.
We proberen dus altijd vier mods in ONZ te hebben.
Laten we het ergens anders over hebben danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ja, we hebben het toch over voetbal dóór die manager. Dus Bupatih heeft gelijk..
Over jou?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laten we het ergens anders over hebben dan
Ok. Begin jij maar.quote:
Oh die missie...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner me ineens iets. Hoe gaat het met sporten en de missie die je had?
Doe jij niet mee aan de voetbalmanager?quote:
Het zou mooi weer worden op Lowlands hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:35 schreef MissBliss het volgende:
En aangezien ik niet op vakantie ga dit jaar hoef ik ook niet in bikini
Tja.. gaat lekker. En met jou?quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zou mooi weer worden op Lowlands he [afbeelding]
Kijk dat is goedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh die missie...
Nee, niet gehaald, maar op 1 of andere manier ben ik nu tevredener dan ooit met mn lichaam
Het gaat nu alleen over jou, ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja.. gaat lekker. En met jou?
Oh nee, we zouden het over mij hebben
Oeh! Mja, hij past vast wel in mn tasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
Bikini is heul niet overdreven.
Doe ik 'm ook aan!
Tja..........................quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat nu alleen over jou, ja.
Maar ja...dan weet ik ook weer niks te vertellen/vragen.
Ik weet bijna zeker dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
Svurno, Andries heeft op je gereageerd hoor..
Ja, dacht toen nog dat het 1-2 geworden was.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:04 schreef Svensational het volgende:
Hoezo, ze kunnen thuis toch nog met 1-0 verliezen??
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga je ook naar LoLa, Le?
Clique sur les links dans mon signature, et tu sais.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef Svensational het volgende:
C'est qui dans ton avatar, Tom_Tom-?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zullen we HW dumpen en Le ergens heen lokken, Sv? *wink wink*.
Je kunt nog Frans ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Clique sur les links dans mon signature, et tu sais..
Wat doe je?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, ik volg het hier ook niet meer zo sinds ik. werk.
.
Ja, hehequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan de voetbalmanager.
Was dat het?
Sandwitchen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:53 schreef Svensational het volgende:
Oi, het gaat wel over mij ja!
En Oi 2, wat is DP?
Double Penetration, darling.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:11 schreef Svensational het volgende:
Sandwichen met Christine is okay, maar op welke fucking way kun jij dat matchen met DP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |