Tis ook een keileuke auto die je hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope, video aan. Was even bj mijn zus om m'n auto* bij mijn neefjes te showen.
Ze waren very impressed.
Volgende keer dus keihard Kanye West door de speakersquote:* Nu ook met cdspeler
[..]
Ah ok....maar dan nog toch? beetje boerenactie van hem.quote:Neehee... F. was met z'n dochter eten en zijn telefoon vergeten.
Maar hebben zondsg geborreld en was gezellig. Met bitterballen.
[..]
Joh.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
Yooo.
* BVO luistert Fairuz - Habbaytek Besaif
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
Desperate Housewives.
Gilmore Girls.
E.R..
Dinsdagavond.
Ja wij kunnen daar moddenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
HODFR Duiveltja, anders negeer je me ff.
Het zijn voor mij gewoon een hoop letters, willekeurig door elkaar gegooid.quote:
Hind zingt het op haar nieuwe album, dus ik moest het ff horen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn voor mij gewoon een hoop letters, willekeurig door elkaar gegooid.
Kunnen is iets anders dan mogen.quote:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
!! Nog geen minuut geleden dacht ik, beaverhausen is ook al de hele dag niet langs geweest
.
Dus het is Marrokaans?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind zingt het op haar nieuwe album, dus ik moest het ff horen..
.
Zet je verzoek maar in dat topic dat dicht mag, dan wordt het wel gesloten door de aanwezige FA/SA/A daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kunnen is iets anders dan mogen.
Maar goed, er lopen twee topics over de traagheid van FOK!, waar van 1 van mij. Sluit die van mij even alstjeblieft, die ander loopt beter.
Lees die recensie in mijn sig dan.quote:
Kei...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef Duiveltja het volgende:
Tis ook een keileuke auto die je hebt
Kei...quote:Volgende keer dus keihard Kanye West door de speakers![]()
Ach, ik ken 'm langer dan vandaagquote:Ah ok....maar dan nog toch? beetje boerenactie van hem.
bitterballen![]()
Ja, zo rond twaalven gaat het altijd beter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef Copycat het volgende:
Fok is nu wel snel, bijdeweg.
Dus wie weet heeft je protestactie geholpen!
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:17 schreef LeBeau het volgende:
Zo langzaam issie toch niet nu?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zo rond twaalven gaat het altijd beter.
Morgen ochtend is het weer [afbeelding]
Volgens mij zijn het mensen die heel veel computers tegelijk de opdracht geven naar forum.fok.nl te gaan zodat die site dus (vrijwel) plat ligt. Maar ik kan het ook fout hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:37 schreef BVO het volgende:
Zijn ddossers ook mensen? Of is het een systeem? Ik snap het niet zo..
OMG meen je dat nou? Kanye West is toch wel 1 van de slechtste artiesten OOIT inhoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Volgende keer dus keihard Kanye West door de speakers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |