abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:28:13 #176
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29532713
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.

Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.

Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
Stel je niet zo aan zeg.....
Gewoon een beetje een gelijke rolverdeling. Het zal een mooie boel worden als de vrouw langdurig ziek is en de vent principieel het huishouden niet doet omdat hij toevallig een man is.
In een relatie gaat het om gelijkwaardigheid en je kunt taken van elkaar overnemen als de ander ziek of whatever is.

Ik vindt je instelling ouderwets of masochistisch (daar ben ik nog niet uit).
Of je valt op mannen die s-avonds op de bank liggen te slapen met een krat bier onder hun poten met een zapper in hun broek... (dat kan natuurlijk ook).
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:28:24 #177
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532717
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:27 schreef SHE het volgende:
gay zijn is geen stereotype, maar een ziekte

volgens rtl, kun je er zelfs van genezen
Wat een troost. Ik zal er in bed eens over gaan nadenken
Vampire Romance O+
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:31:38 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532766
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Gewoon een beetje een gelijke rolverdeling. Het zal een mooie boel worden als de vrouw langdurig ziek is en de vent principieel het huishouden niet doet omdat hij toevallig een man is.
In een relatie gaat het om gelijkwaardigheid en je kunt taken van elkaar overnemen als de ander ziek of whatever is.

Of je valt op mannen die s-avonds op de bank liggen te slapen met een krat bier onder hun poten met een zapper in hun broek... (dat kan natuurlijk ook).
1. ziek zijn was niet aan de orde hier...ik begrijp ook even niet waarom je dat erbij haalt. Ik krijg bij je repliek een heel sterk "duh" gevoel

2. In mijn wereld zitten mannen niet al bierdrinkend, onderuit gezakt op de bank..dat doet die klojo maar bij zijn maten thuis.
In mijn huis zit ie lekker comfortabel op bed tv te kijken, met zijn chique poes in zijn armen.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:32:51 #179
89730 Drugshond
pi_29532802
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:31 schreef SHE het volgende:

[..]

1. ziek zijn was niet aan de orde hier...ik begrijp ook even niet waarom je dat erbij haalt. Ik krijg bij je repliek een heel sterk "duh" gevoel

2. In mijn wereld zitten mannen niet al bierdrinkend, onderuit gezakt op de bank..dat doet die klojo maar bij zijn maten thuis.
In mijn huis zit ie lekker comfortabel op bed tv te kijken, met zijn chique poes in zijn armen.
Kortom: In jouw wereld zijn geen paupers te vinden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:34:50 #181
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532807
Ik doe dingen met auto's die je niet eens met je zusje durft te doen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:35:04 #182
89730 Drugshond
pi_29532809
Maar goed het ging over @TS....

Ik denk dat zijn verkering...op sterven na dood is.
2 opties... je gaat er beide aan werken of je hakt de knoop door.
Whatever you do.... good luck.
pi_29532810
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, wat als je ziek bent en je vriend moet dingen gaan doen?
Dingen die hij nog nooit gedaan heeft, omdat hij zonodig altijd de bekabeling moet doen of de vuilnis buiten moet zetten???

Ik ben blij dat mijn vent kan wassen, strijken, koken, afwassen etc.
EN ja, hij is een ECHTE vent.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:36:30 #184
89730 Drugshond
pi_29532821
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:34 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog niet eens een zusje.... wel een eikel van een broer maar dat is een heel ander hoofdstuk.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:36:32 #185
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532823
idd, strijken, koken en afwassen is immers echt rocket science

please
pi_29532828
Je moet eens weten hoeveel mannen dat niet kunnen omdat ze dat niet mogen van de vrouw
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:37:23 #187
89730 Drugshond
pi_29532832
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:36 schreef SHE het volgende:
idd, strijken, koken en afwassen is immers echt rocket science

please
Je wilt niet weten hoeveel kleren ik daarmee verneukt heb.
pi_29532838
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef Cici het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, wat als je ziek bent en je vriend moet dingen gaan doen?
Dingen die hij nog nooit gedaan heeft, omdat hij zonodig altijd de bekabeling moet doen of de vuilnis buiten moet zetten???

Ik kan dat allemaal ook wel. En in geval van nood zou ik dat ook wel doen, maar liever niet Ik ben wel erg goed in dingen in de was gooien, eten en auto's wassen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:38:20 #189
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532841
mogen en kunnen zijn 2 verschillende woorden, met elk een andere betekenis
pi_29532851
Dan begrijp jij het nog steeds niet.

Ik laat het topic weer over voor de Ts.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:40:53 #191
89730 Drugshond
pi_29532903
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:34 schreef SHE het volgende:
En je nagels dan, chique poes?
pi_29532911
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:35 schreef Cici het volgende:
Strijken, dat kan ik nog niet eens
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:44:49 #194
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532913
Ik begrijp het prima

Iets niet mogen is iets anders dan iets niet kunnen. Elke man kan strijken, koken en wassen...Alleen ziet het er niet uit en kan ik het doorgaans beter.
Kan een man beter koken dan ik ( When hell freezes over, maar goed ) dan mag hij van mij echt wel zijn gang gaan.

In het geval van TS echter, ging het erom dat HIJ de kostwinner is. Ondertussen is ZIJ slecht te bereiken en maakt ze hem ook nog eens onzeker.
Wat mij doet vermoeden dat ze niet goed voor haar man zorgt.

Ik vind dat vrij kansloos en dus zou ik haar persoonlijk , linea recta naar lala-land sturen en op zoek gaan naar een echte vrouw.
Slaan kan ook, maar dat werk meestal maar tijdelijk

Zoals een wijs man ooit zei " Slaan is best vervelend voor ons mannen, het doet ons meer pijn dan jullie "

Ik moet echt gaan slapen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:44:57 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29532914
ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen, vertel me ff in a nut shell wat er aan de hand is en hoe de situatie is? dan kan ik pas kloterig gaan reageren...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:46:05 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532935
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

En je nagels dan, chique poes?
Gel nagels...en een styliste die heel vaak tijd heeft

Auto's

Nagels

Whisky

SHE in een notendop
pi_29532945
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp het prima

Iets niet mogen is iets anders dan iets niet kunnen. Elke man kan strijken, koken en wassen...Alleen ziet het er niet uit en kan ik het doorgaans beter.
Kan een man beter koken dan ik ( When hell freezes over, maar goed ) dan mag hij van mij echt wel zijn gang gaan.

In het geval van TS echter, ging het erom dat HIJ de kostwinner is. Ondertussen is ZIJ slecht te bereiken en maakt ze hem ook nog eens onzeker.

Ik vind dat vrij kansloos en dus zou ik haar persoonlijk , linea recta naar lala-land sturen en op zoek gaan naar een echte vrouw.

Zoals een wijs man ooit zei " Slaan is best vervelend voor ons mannen, het doet ons meer pijn dan jullie "

Ik moet echt gaan slapen
Ik vind je wel humor hebben
pi_29532948
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp het prima

Ik moet echt gaan slapen
Dacht iedere vrouw er maar zo over.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:48:04 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29532966
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Gel nagels...en een styliste die heel vaak tijd heeft

Auto's

Nagels

Whisky

SHE in een notendop
hey, en in het vervolg niet bang zijn dat je gaat plassen als je bijna gaat squirten...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:48:49 #200
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532976
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey, en in het vervolg niet bang zijn dat je gaat plassen als je bijna gaat squirten...
Ik heb dat squirten maar opgegeven

Ik kan er geen reet van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')