Ligt er maar aan he..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:37 schreef kutvent het volgende:
Aan is makkelijker!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:34 schreef RedRoses het volgende:
Bij ons gaat het anders haha
Ik: Ik ben dik
Hij: Jaaa en ik ga je lekker in je dikke billen bijten
Haha en dan ga ik gillen en rennen en hij me achterna.. Neem een voorbeeld aan hem haha..
Ben je meteen van dat vrouwengezeik af
Goede tip hè?
Gaat dit over mij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:49 schreef RedRoses het volgende:
Haha niks.. Dat is het juist. Mij doodnegeren.. gemeen is dat!
En maar weer leuk doen ALS HET HEM UITKOMT!
Waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:44 schreef RedRoses het volgende:
Ja dan moet je ook wel echt gaan bijten he..
Niet in je luie stoel blijven liggen met de AB en je biertje in je hand..
Ja je weet maar nooitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan![]()
Een bierbuikerige kalende vent ofzo![]()
Zie fotoboekquote:
Hallo! Over wat voor breezahslet heb jij het dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:52 schreef dborhem het volgende:
Okay,vrouwen en kleding!
Waarom een legging (liefst neon roze-of geel)als je het beter kan camoufleren?
Waarom als je 1 dag in de zon hebt gezeten meteen alles zuurstokroze (echt van kruin tot tenen)
Verder ben ik denk ik een freak wat betreft de dingen dat andere mannen irritant vinden,want ik vind het te gek om gebeld,gesmsst,aangeraakt,tegenaangepraat(gePRAAT he?) enzovoort te worden!![]()
eej, ik ben wel lui maar als mijn vriendinnetje er is niet hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:54 schreef RedRoses het volgende:
Oke niet dan.. Maar dunne kale mannen kunnen ook heel lui doen
Ken jij mannen die geen aandacht willen danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:55 schreef RedRoses het volgende:
[..]
Hallo! Over wat voor breezahslet heb jij het dan?
De meeste vrouwen weten wel dat LEGGINGS echt VERBODEN zijn.. En knalroze al helemaal!
Zeker het type veel gouden oorbellen en kettingen die vriendin van jou
Maarre fijn dat jij wel van aandacht houdt! Ode aan alle mannen die aandacht willen!![]()
Ja lees alles maar eens terug..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ken jij mannen die geen aandacht willen dan
Ik heb het over de meeste vrouwen die ik in de winkel krijg,en die inderdaad aan de 'breezah' zijn,meestal na een nachtje partyen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:55 schreef RedRoses het volgende:
[..]
Hallo! Over wat voor breezahslet heb jij het dan?
De meeste vrouwen weten wel dat LEGGINGS echt VERBODEN zijn.
Maarre fijn dat jij wel van aandacht houdt! Ode aan alle mannen die aandacht willen!![]()
Dit is toch geen topic over plassex?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:49 schreef P8 het volgende:
ik mis xennia nog in dit topic. echt een topic voor haar; beetje mannen afzeiken enzo
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:45 schreef nweenink het volgende:
[..]
Dit is toch geen topic over plassex?![]()
Aaaaargh VROUWEN.......quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:44 schreef RedRoses het volgende:
Aaaaargh MANNEN.......
Die denken echt dat er een aan- en uitknop aan de vrouw zit! NOU MOOI NIET...
Nozemquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef nozem het volgende:
Je bent een vreselijk wijf.
very neuckablequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef nozem het volgende:
Je bent een vreselijk wijf.
het blijktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:58 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Jij moet echt eens vaker buiten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |