Tgaat niet echt om Martijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Niet alle mannen zijn zo hoor, alleen Martijn.
bij lesbische feministen na de eerste alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:52 schreef RedRoses het volgende:
Na hoeveel smsjes denken mannen eigenlijk "Jezus heb je haar weer"?
Meestal meteenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:52 schreef RedRoses het volgende:
Over het algemeen bij het eerste smsje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:52 schreef RedRoses het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:55 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
Sinds wanneer mogen infantiele VMBO-meisjes ook op Fok! komen?
1quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:52 schreef RedRoses het volgende:
aha de standaard uitvoering dat zijn de gevaarlijkste, ze negeren je hebben geen begrip voor jou gevoelens en doe altijd wat ze zelf het beste uitkomt.....tja maarja....blijft een standaard man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef RedRoses het volgende:
Lol oke.. Ik stel me aan.. Maar toch, hij doet dit altijd!
Niet mijn vriend of broertje.. Gewoon een standaard man
Haha ja heb m'n agressie effe geuit.. Tnx!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
ps maar je bent niet meer boos. my job done....is it?
Zolang de desbetreffende man je leuk,aardig,lief vind dan bijna nooit, (maar het kan zijn dat ik voor mezelf spreek)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:52 schreef RedRoses het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:55 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
Sinds wanneer mogen infantiele VMBO-meisjes ook op Fok! komen?
Ooooh dan ga ik nog effe doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:06 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Zolang de desbetreffende man je leuk,aardig,lief vind dan bijna nooit, (maar het kan zijn dat ik voor mezelf spreek)
Kip, heb je dat thuis? Anders pak ik de halsband even, dan lopen we samen naar de supermarkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef RedRoses het volgende:
Lol haha.. Goed wat wil je eten schat?
Blijkt dan toch dat vrouwen wel weten hoe wij denken, alleen jammer dat ze van die kennis geen gebruik maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:52 schreef RedRoses het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:29 schreef Brennie het volgende:
Dood aan bijna alle mannen!
Verpleegkunde
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:44 schreef RedRoses het volgende:
Aaaaargh MANNEN.......
Die denken echt dat er een aan- en uitknop aan de vrouw zit! NOU MOOI NIET...
En je mag ze ook niet smssen want dan push je ze teveel.. Zachtgekookte eitjes! Dat zijn het!
(Sorry voor alle andere mannen)
Moest ik gewoon even kwijt. Ben zó boos!
kijk, dat zei mijn ex ook altijd. en als ik de smsterreur zat was eistte ze opheldering en vond ze me maar vaag en ging ze irritant lopen doen. jij woont niet heel toevallig in Den Haag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:18 schreef RedRoses het volgende:
Euhh.. Weet het niet. Heb niet zovaak gesmst hoor, en heb vanmorgen nog wat van hem gehoord, maar het is allemaal zo vaaaaag..
En als ik dan om opheldering vraag dan krijg ik niks meer terug. En das irritant!
Haha nee.. Maar ik heb hem voor vanmorgen juist met rust gelaten.. en dan ineens krijg ik zo'n vaag smsje. In plaats van dat hij nou gewoon duidelijk is? En daarna heb ik maar 3 smsjes gestuurd hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
kijk, dat zei mijn ex ook altijd. en als ik de smsterreur zat was eistte ze opheldering en vond ze me maar vaag en ging ze irritant lopen doen. jij woont niet heel toevallig in Den Haag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |