ehm... bovenstaande is bedoeld voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ai.....minder....hij heeft toch niks gezegd he....dit zie ik vaak in gastenboeken staan: "Jammer dat ik te oud ben, want je ziet er zo leuk uit"...., hoevaak ben je in totaal bezocht in die 2 dagen dan?
pssst...ben ook 30 hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik ben bijna 40 en kansloos![]()
kan ook zijn dak ff de draad kwijt ben door de afgelopen dagen![]()
kijk eens rond postnummer 100 in dit deel.... die van mij ja met bijbehorende foto's... en een aantal daarvoor dat ik er net achter ben gekomen dat mijn date waar ik al dagen mee in mijn hoofd loop ook iemand anders aan het daten is en dat met iemand van hier.... ben nog steeds van slagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
pssst...ben ook 30 hoor....maar noem mezelf niet kansloos.
Christine....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... bovenstaande is bedoeld voor?
Voor mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... bovenstaande is bedoeld voor?
Als je daarachter komt moet je ermee kappen. Tenminste, dat zou ik doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kijk eens rond postnummer 100 in dit deel.... die van mij ja met bijbehorende foto's... en een aantal daarvoor dat ik er net achter ben gekomen dat mijn date waar ik al dagen mee in mijn hoofd loop ook iemand anders aan het daten is en dat met iemand van hier.... ben nog steeds van slag
Omdat vaak uit de praktijk blijkt dat ze blijven sturen en doen (stalken noemen ze zoiets geloof ik)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor mij
Die gozer heeft niks gezegd... In twee dagen ben ik nu 279 keer bekeken. Bah, ik voel me bekeken.
BTW... waarom staat bij "geen interesse" versturen trouwens "versturen en blokkeren" als aanbevolen?
Hij had vlak daarvoor gezegd dat hij hopeloos werd van een aantal vrouwen... misschien is zij daar ook wel bij en tja... hij mailt nog steeds en hij weet dat ik het weet.. bla bla blaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je daarachter komt moet je ermee kappen. Tenminste, dat zou ik doen.
Haha....was ik maar een vrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor mij
Die gozer heeft niks gezegd... In twee dagen ben ik nu 279 keer bekeken. Bah, ik voel me bekeken.
BTW... waarom staat bij "geen interesse" versturen trouwens "versturen en blokkeren" als aanbevolen?
Kan je niet blokkeren dat ze je profiel kunnen bekijken? Dan kan ik die enge voyeur uitbannen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat vaak uit de praktijk blijkt dat ze blijven sturen en doen (stalken noemen ze zoiets geloof ik)
Met die mooie webcamfoto's bedoel je......ja, had ik al gezien....behoorlijk ranzig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kijk eens rond postnummer 100 in dit deel.... die van mij ja met bijbehorende foto's... en een aantal daarvoor dat ik er net achter ben gekomen dat mijn date waar ik al dagen mee in mijn hoofd loop ook iemand anders aan het daten is en dat met iemand van hier.... ben nog steeds van slag
Het is Knuz.....niks professioneels aan.....dus zal wel niet kunnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je niet blokkeren dat ze je profiel kunnen bekijken? Dan kan ik die enge voyeur uitbannen.
ja je kan members ook blocken.. maar je kan het als je een mail hebt gehad en die stalkt in 1 handeling doen.. geen interesse EN blockenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je niet blokkeren dat ze je profiel kunnen bekijken? Dan kan ik die enge voyeur uitbannen.
kan wel... ik geloof dat je dan dat hekje moet doen ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Het is Knuz.....niks professioneels aan.....dus zal wel niet kunnen.
die bedoelde ik inderdaad... ach.. blijkbaar wind ik m op als bijna 40 jarige (38 btw)... dan zou ik er toch wel goed uit moeten zien woehahaha...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Met die mooie webcamfoto's bedoel je......ja, had ik al gezien....behoorlijk ranzig.
Das alleen voor berichten geloof ik, niet voor spieken op iemands profiel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kan wel... ik geloof dat je dan dat hekje moet doen ofzo
Kijk eens helemaal bovenaan je profiel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef vigier het volgende:
heej, hoe kan ik zien hoeveel mensen mijn profiel begluren? Ik heb ff zitten zoeken in de menu'tjes van knuz, maar kan dat dus nergens vinden :s
Groet
Overweeg anders een geslachtsveranderende operatie... it worked for me...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:44 schreef vigier het volgende:
Haai Christine, ik moest dus in de andere weergave van mijn profiel kijken, natuurlijk niet bij de instellingen
maareh...er moeten echt meer mensen op mijn profiel komen... 13 in 2 dagen is natuurlijk geen porum...
Maar eens ff wat borden langs de A2 zetten denk ik.
Groet & dank!
Ik woon aan de andere kant van de stad hoor, niet aan de andere kant van het land...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
nu heb ik een paar leuke mailtjes gewisseld met een leuke man die aan de andere kant van het land woont.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef vigier het volgende:
Dat vrouwtje (schoonmaakster) was trouwens op de tweede dag binnengekomen, had mij zien liggen en had gevraagd "is he still dead?"
Oja, typfoutje. Sorry.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van de stad hoor, niet aan de andere kant van het land...![]()
Ja, irritant vind ik dat. Dan heeft iemand twee keer bij mij gespiekt, en dan gluur ik ff terug... alleen om er achter te komen dat ik die persoon al eens had gezien. En een paar uur later heeft die ander weer bij mij gekeken... dus het hoeft op zich niet heel veel te betekenen die views.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef vigier het volgende:
Ja, ik ben vandaag weer gaan kijken wie er naar mij gegluurd heeft... Dan zie je ook als mensen vaker hebben gekeken, is echt handig! En dan ga ik ff kijken wie dat is, en dan heeft die ander er ook weer een view bij hahaha
Groet, Joris
Spammerdespam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Hai iedereen,
Ik hoop dat jullie me met het volgende willen helpen. Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.
Alvast bedankt!
Ik was niet bekend met deze site, maar volgens mij ben ik te lelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:19 schreef Byteripper het volgende:
Nee, het is niet bedoeld als spam, waarschijnlijk zijn de meeste mensen hier wel bekend met de site. Ik plaats er alleen een bericht over omdat ik het idee heb dat hier mensen zijn die veel ervaring met datingsites hebben en hier dan ook een goed zicht op hebben. Mocht je het toch aanmerken als spam, dan mijn excuses bij voorbaat aangezien dat niet mijn intentie is.
Haha....wat een grote zelfkennisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik was niet bekend met deze site, maar volgens mij ben ik te lelijk
waarom ging het niet door dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
Mijn date naar de Dance Parade is trouwens niet doorgegaan![]()
Gelukkig wel direct wat anders afgesproken
Heel verhaal, wel een geldige en begrijpelijke reden thoughquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom ging het niet door dan?En wanneer heb je nu afgesproken en wat gaan jullie dan doen?
Hoi Byteripper,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.
Je houdt ons op de hoogte he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:19 schreef pino.in.disguise het volgende:
Heel verhaal, wel een geldige en begrijpelijke reden though
Nu gaan we iets standaards doen volgende week.....leek me wel leuk, daten tijdens de Dance Parade....ben nu met anderen wezen kijken.
Uiteraardquote:
Flash. Pop-up. Té hip. Té gelikt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Ik hoop dat jullie me met het volgende willen helpen. Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.
Jawel! Ik vond het een superleuke site!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De meningen over Love Is Online zijn niet verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |