abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:52:45 #226
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29595147

Ik had op je profiel gespiekt.
Dat kan je overigens zien bij "statistieken". Ik dacht nog, waarom zet iemand er zo'n vage foto met zo'n slipper op?
pi_29595228
ohw...
hmm...
die foto met die slipper heb ik trouwens gisteren weggehaald.... als ik uitleg bij die foto gezet had, dan was hij leuk, maar zonder uitleg is het inderdaad een erg vage foto.. daarom maar weggehaald....

Heb trouwens ook een stapel teksten zitten toevoegen en aanpassen enzo..

Hoe wist jij trouwens wat mijn profiel was dan?
Da gao nie nou!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:59:07 #228
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29595300
Omdat ik die slipper-foto herkende... ik klikte net op je homepage namelijk.

Wat is het verhaal daar achter dan?
pi_29595388
Heej, die statistieken is wel lachen zeg, kun je ook zien wie er amaal gekeken hebben
Stond jij daar dan ook tussen? (Ja, dat moet wel)...

Die foto is gemaakt in griekenland. We zaten met z'n vieren in een soort hotel (3 kamers). Ik lag lekker mijn roes uit te slapen en ze kwamen de handel schoonmaken. De vorige dag waren ze ook langs geweest om schoon te maken, en ik had er niets van gemerkt, gewoon doorgeslapen. Deze keer wilde ze ook ff andere lakens enzo erop doen, dus het was wel handig als ik eraf ging.
Aangezien mijn vrienden mij niet zomaar wakker durfden te maken (bang voor mijn 1e reactie denk ik) hebben ze het dus met een badslipper geprobeerd....

Dat vrouwtje (schoonmaakster) was trouwens op de tweede dag binnengekomen, had mij zien liggen en had gevraagd "is he still dead?"

Dat was dus het verhaal zeg maar....
Ik denk dat ik mijn homepage ff ga schrappen, is niet zo boeiend meer eigenlijk (maar een paar keer iets bij gezet)
Da gao nie nou!
pi_29597792
Mijn profiel is nu 15 keer bekeken in een dag of vier, waarvan een aantal keer door dezelfden En ik ben nog betrapt door Christine ook
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:06:44 #231
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29598978
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Christine het volgende:

nu heb ik een paar leuke mailtjes gewisseld met een leuke man die aan de andere kant van het land woont.
Ik woon aan de andere kant van de stad hoor, niet aan de andere kant van het land...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:41:49 #232
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29599569
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef vigier het volgende:
Dat vrouwtje (schoonmaakster) was trouwens op de tweede dag binnengekomen, had mij zien liggen en had gevraagd "is he still dead?"
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:33:22 #233
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29600603
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik woon aan de andere kant van de stad hoor, niet aan de andere kant van het land...
Oja, typfoutje. Sorry.
pi_29600654
dat vind ik wel jammer van lexa, dat je niet kunt zien hoeveel keer je profiel op 1 dag is bekeken en door wie. Op lexa staat alleen het totaal aantal views. En je kunt wel iemand blockeren, maar dan kan diegene geen interesse meer in je tonen of berichtjes sturen, hij kan dus wel gewoon je profiel bekijken.
pi_29603850
Ja, ik ben vandaag weer gaan kijken wie er naar mij gegluurd heeft... Dan zie je ook als mensen vaker hebben gekeken, is echt handig! En dan ga ik ff kijken wie dat is, en dan heeft die ander er ook weer een view bij hahaha

Groet, Joris
Da gao nie nou!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:37:03 #236
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29604033
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef vigier het volgende:
Ja, ik ben vandaag weer gaan kijken wie er naar mij gegluurd heeft... Dan zie je ook als mensen vaker hebben gekeken, is echt handig! En dan ga ik ff kijken wie dat is, en dan heeft die ander er ook weer een view bij hahaha

Groet, Joris
Ja, irritant vind ik dat. Dan heeft iemand twee keer bij mij gespiekt, en dan gluur ik ff terug... alleen om er achter te komen dat ik die persoon al eens had gezien. En een paar uur later heeft die ander weer bij mij gekeken... dus het hoeft op zich niet heel veel te betekenen die views.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:07:16 #237
5921 Byteripper
The bytes make the rip.
pi_29604809
Hai iedereen,

Ik hoop dat jullie me met het volgende willen helpen. Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.

Alvast bedankt!
There is no gravity. The world sucks.
pi_29605075
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Hai iedereen,

Ik hoop dat jullie me met het volgende willen helpen. Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.

Alvast bedankt!
Spammerdespam.

De site spreekt mij niet erg aan. Te hipperig. Ik ben niet hipperig.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:19:10 #239
5921 Byteripper
The bytes make the rip.
pi_29605150
Nee, het is niet bedoeld als spam, waarschijnlijk zijn de meeste mensen hier wel bekend met de site. Ik plaats er alleen een bericht over omdat ik het idee heb dat hier mensen zijn die veel ervaring met datingsites hebben en hier dan ook een goed zicht op hebben. Mocht je het toch aanmerken als spam, dan mijn excuses bij voorbaat aangezien dat niet mijn intentie is.
There is no gravity. The world sucks.
pi_29605748
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:19 schreef Byteripper het volgende:
Nee, het is niet bedoeld als spam, waarschijnlijk zijn de meeste mensen hier wel bekend met de site. Ik plaats er alleen een bericht over omdat ik het idee heb dat hier mensen zijn die veel ervaring met datingsites hebben en hier dan ook een goed zicht op hebben. Mocht je het toch aanmerken als spam, dan mijn excuses bij voorbaat aangezien dat niet mijn intentie is.
Ik was niet bekend met deze site, maar volgens mij ben ik te lelijk
pi_29605819
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik was niet bekend met deze site, maar volgens mij ben ik te lelijk
Haha....wat een grote zelfkennis
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29605861
Mijn date naar de Dance Parade is trouwens niet doorgegaan

Gelukkig wel direct wat anders afgesproken
then when you're naked,
pi_29605978
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
Mijn date naar de Dance Parade is trouwens niet doorgegaan

Gelukkig wel direct wat anders afgesproken
waarom ging het niet door dan? En wanneer heb je nu afgesproken en wat gaan jullie dan doen?
pi_29606485
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

waarom ging het niet door dan? En wanneer heb je nu afgesproken en wat gaan jullie dan doen?
Heel verhaal, wel een geldige en begrijpelijke reden though

Nu gaan we iets standaards doen volgende week.....leek me wel leuk, daten tijdens de Dance Parade....ben nu met anderen wezen kijken.
then when you're naked,
pi_29606636
quote:
Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.
Hoi Byteripper,
ik ben op je site wezen kijken en ik heb dat zo'n 10 seconden volgehouden.
Tijdens het lezen van de tekst "Welkom op www.loveisonline.com,. De jongste, coolste én succesvolste datingsite van Nederland. Met een uniek match systeem, waardoor je altijd iemand vindt die bij je past!"

Tuurlijk.... vooral de woorden "jongste, coolste én succesvolste" zijn lekker uit de lucht gegrepen. Ik ben 25, en mij spreek je hier niet mee aan; ik verwacht eerder dat je hier mensen tussen de 14 en 17 mee aanspreekt. Het eerste woord dat in mijn hoofd kwam, was "gadverdamme"
Daarnaast heb ik er een verschrikkelijke hekel aan als een site ongevraagd muziek of gesproken tekst naar mij toe slingert.

Ik heb nog even heel snel gezocht naar een knopje om het geluid uit te schakelen, maar dat kon ik niet vinden. Tijdens de zoektocht naar dat knopje blaatte die stem nogmaals dezelfde tekst.
Aangezien Enter het enige was waar ik op kon klikken heb ik dat gedaan. Daarna laadde een nieuw venster met zo'n procent-balkje; venster kwam meteen maximized binnenwaaien, en dat roept tmf-jeuk-hip&flitsend gevoelens op. Wederom niets voor mij.

Ik kom in ieder geval niet meer op de site terug.
Maar veel succes ermee in ieder geval!

Groet, Joris
Da gao nie nou!
pi_29606658
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:19 schreef pino.in.disguise het volgende:
Heel verhaal, wel een geldige en begrijpelijke reden though
Nu gaan we iets standaards doen volgende week.....leek me wel leuk, daten tijdens de Dance Parade....ben nu met anderen wezen kijken.
Je houdt ons op de hoogte he?
Da gao nie nou!
pi_29606676
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:27 schreef vigier het volgende:

[..]

Je houdt ons op de hoogte he?
Uiteraard
then when you're naked,
pi_29610184
quote:
Flash. Pop-up. Té hip. Té gelikt. .
pi_29610243
De meningen over Love Is Online zijn niet verdeeld.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:12:48 #250
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29610283
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De meningen over Love Is Online zijn niet verdeeld.
Jawel! Ik vond het een superleuke site!

Wat is de url ook alweer? Dan kan ik ff gaan kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')