Rechtdoor is snellerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ik me afvraag waarom je soms ineens in het andere leger word gezet ??
Laatst waren we zeker aan de winnende hand en opeens zat ik bij het andere leger en nog een aantal waren overgeplaatst....
![]()
Enne raffie, als ik 2 meter voor je auto staat wil je er dan omheen rijden![]()
Auto-balance hé. Zorgt ervoor dat beide teams over ongeveer even veel mannetjes bezitten. Zou namelijk lullig zijn als je met zijn 10 tegen 16 speelt ofzo. Meestal wordt er dan ook gekeken naar de kwaliteiten van de spelers die over wordt geplaatst (als ik het goed heb)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Laatst waren we zeker aan de winnende hand en opeens zat ik bij het andere leger en nog een aantal waren overgeplaatst....
![]()
Sorry,quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
Die wil niet vertrekken als er iemand in heli zit bij hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:15 schreef Droopie het volgende:
En ik vind dat er ook regels moeten zijn een soort grondwet waar iedereen zich aan dient
te houden. Klinkt streng, lullig, kinderachtig, is het ook maar op den lange duur nodig.
Er horen dan wel de volgende dingen in te staan:
(of van een gelijke strekking, persoonlijke mening)
* Fun4All staat bovenaan, niets moets alles mag behalve
* Vloeken is toegestaan behalve doodsverwensingen en www.kankerbestrijding.nl
Ook mondelinge aanvallen gericht op een persoon zijn niet toegestaan. Vloeken op
soldaten is natuurlijk toegestaan.
* Heb je wat te klagen over iemand spreek die persoon/ squad/ admin eerst persoonlijk aan, of op het forum met een humoristische inslag
* Redenen om iemand te kicken van een server als het vol is:
- ping boven de 100
- negatieve score
- inactiviteit
*Reden om iemand te kicken als de server niet vol zit, zonder waarschuwing
-inactiviteit
- ping boven de 150
- stelen van een auto/ vliegtuig dmv. teamkilling
- uitlokken TS/ , voor een auto springen ofzo., van een member of na melding van een member
- uiteraard geld dit ook voor de bewuste TK en geloof me ik heb al te veel TK's gezien en ben blij
dat we ze kunnen bannen.
Na waarschuwing
- irritant votegedrag
- uitlokken van een TK, gemeld of gezien door een Non-Member, en weer de TeamKill
- zeer slechte commander, eerst vraagje om verbetering en waarschuw je hem
na twee mutinity vote's kicken we hem.
Verder kunnen we je uit een squad gooien als we dat willen, vaak heeft dit met TeamSpeak
te maken, neem dit niet te persoonlijk op.
En wanneer krijgen we nou een thema avond.
hoeveel mb geheugen heb je??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Disorder het volgende:
Als ik eenmaal aan het gamen ben loopt het wel goed met de framerate, maar het begin komt zo traag op gang, als je dus net alles in beeld krijgt. Is daar iets aan te doen?
Ik heb af en toe ook lag, maar deze week zou nieuwe pc moeten ariverenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoeveel mb geheugen heb je??
bij mij was er na het plaatsen van meer geheugen geen lag meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |