abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31513448
Komen de nieuwe caps!

Aflevering s01e23: What you see is what you see
De 1e seizoensfinale van CSI: NY. Mac is een maaltijd aan het nuttigen in zijn favoriete eettent als er plotseling een gestoorde man zijn pistool trekt en het vuur opent. De serveerster raakt hierbij ernstig gewond. Mac moet kiezen: de dader achterna of de serveerster redden.

pi_31519791
Ow Flack op die motor is cool
pi_31583150
2.4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over november:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31583891
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:10 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
...
ik vraag me nog steeds die url af van die cross-over????
pi_31590628
Mac en zijn date
Wat een mooie afsluiter en wat gaaf dat ze seizoen 1 gaan herhalen Ik denk dat ik het nu een stuk beter zal volgen!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31594118
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik vraag me nog steeds die url af van die cross-over????
**** LET OP: LINKS ZIJN SPOILERGEVOELIG ***

Hier en hier Vooral de 2e geeft behoorlijk wat informatie.

Edit: Data zijn nu ook al bekend, 7 en 9 november
pi_31657873
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef rena het volgende:
Mac en zijn date
Wat een mooie afsluiter en wat gaaf dat ze seizoen 1 gaan herhalen Ik denk dat ik het nu een stuk beter zal volgen!
je bent geweldig.

cool. twee keer in de week een aflevering met Horatio

Hahaha ik ben benieuwd hoe ze dat heier in neerland gaan uitzenden uiteindelijk!

als NY voor ligt met de uitzending volgend jar netzoals dit jaar kun je eerst het slot kijken en dan het begin
pi_31696696
vanavond in de US of A 2 afleveringen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:12:32 #109
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31710501
Ah. ze gaan weer herhalen op RTL met CSI NY?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_31710930
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:30 schreef The_S het volgende:
Huh? Mis ik iets
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:12 schreef Gunner het volgende:
Ah. ze gaan weer herhalen op RTL met CSI NY?
Ja, seizoen 1 is afgelopen Seizoen 2 komt in maart op de Nederlandse buis.
pi_31713062
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:30 schreef The_S het volgende:
nee toch? ze herhalen volgende week csi miami om in de week erna in beide series op de 7e aflevering te zitten!?!? als NY dan twee afleveringen doen... dan zouden ze volgende week ook gaan herhalen bij NY??? wel veemd dan
pi_31733132
Er was er zeker weten maar 1, die bron klopt dus niet. Volgende week komt aflevering 6 (terwijl LV en Miami een herhaling uitzenden) en dan lopen alle series weer gelijk (NY begon een week later)

Op de CBS site kan je nu 2 promo's bekijken over de crossover van Miami/NY! Het filmpje van Miami is vet, het filmpje van NY is ... gewoon kijken (alleen voor degenen die het in de USA volgen)
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:30:17 #114
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31738970
Net werd toch de eerste aflevering van CSI: NY uitgezonden? Was iig erg goed.
2000 light years from home
pi_31740272
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er was er zeker weten maar 1, die bron klopt dus niet. Volgende week komt aflevering 6 (terwijl LV en Miami een herhaling uitzenden) en dan lopen alle series weer gelijk (NY begon een week later)

Op de CBS site kan je nu 2 promo's bekijken over de crossover van Miami/NY! Het filmpje van Miami is vet, het filmpje van NY is ... gewoon kijken (alleen voor degenen die het in de USA volgen)
Ik heb hem indd al gezien. Jammer genoeg word er heeeeel weinig info weggegeven. Ik heb al wel dingen gelezen nu maar toch.. Beeld is anders! Maar ik ben reuze benieuwd!
pi_31741295
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef Merkie het volgende:
Net werd toch de eerste aflevering van CSI: NY uitgezonden? Was iig erg goed.
Klopt idd. Was wel weer ff wennen met die donkere blauwe filter! In Amerika schijnen ze in de zomer bij de herhalingen de blauwe filter te hebben verwijderd, dat zou ik ook wel eens willen zien!
pi_31747435
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Klopt idd. Was wel weer ff wennen met die donkere blauwe filter! In Amerika schijnen ze in de zomer bij de herhalingen de blauwe filter te hebben verwijderd, dat zou ik ook wel eens willen zien!
hehe ik ook. volgens mij maakt dat zo'n groot verschil!
pi_31760410
Ik kan het even niet helemaal meer volgen.
Heb de aflevering van gisteren gemist en was eigenlijk op zoek of dat hij vanavond nog herhaald zou worden, want dat was de afgelopen weken wel.
Maar hebben ze gisteravond nou de 1ste aflevering van de 1ste serie nog een keer uitgezonden?
Heb ik dan toch nix gemist?

Wie O Wie helpt me even uit de brand!
pi_31762605
205 was wel een leuke aflevering en dat nieuwe vrouwtje ziet er goed uit
pi_31763254
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:11 schreef walm het volgende:
Ik kan het even niet helemaal meer volgen.
Heb de aflevering van gisteren gemist en was eigenlijk op zoek of dat hij vanavond nog herhaald zou worden, want dat was de afgelopen weken wel.
Maar hebben ze gisteravond nou de 1ste aflevering van de 1ste serie nog een keer uitgezonden?
Heb ik dan toch nix gemist?

Wie O Wie helpt me even uit de brand!
Je hebt niks gemist, seizoen 1 is afgelopen van CSI NY, ze zijn nu begonnen met herhalingen (ze moeten nl. iets uitzenden.) Je hebt dus niks nieuws gemist
pi_31763423
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef The_S het volgende:
205 was wel een leuke aflevering en dat nieuwe vrouwtje ziet er goed uit
205 was idd erg leuk
SPOILER
pi_31767548
ow! ik moet geen spoilers lezen dan krijg ik weer kriebels voor te kijken! maar moet ik niet doen!
pi_31855509
hier meteen weer saai nu het seizoen in nederland is afgelopen ?
pi_31870128
En er volgt ook bijna niemand de serie op Amerika, ik kan moeilijk tegen mezelf aan blijven l*llen
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:40:36 #125
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31870189
Ik loop giga achter met binnenhalen maar ga de serie even erdoorheen rammen deze dagen!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')