SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vraag me nog steeds die url af van die cross-over????quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:10 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
...
**** LET OP: LINKS ZIJN SPOILERGEVOELIG ***quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds die url af van die cross-over????
je bent geweldig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef rena het volgende:
Mac en zijn date![]()
![]()
Wat een mooie afsluiter en wat gaaf dat ze seizoen 1 gaan herhalenIk denk dat ik het nu een stuk beter zal volgen!
Huh? Mis ik ietsquote:
Ja, seizoen 1 is afgelopenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:12 schreef Gunner het volgende:
Ah. ze gaan weer herhalen op RTL met CSI NY?
nee toch? ze herhalen volgende week csi miami om in de week erna in beide series op de 7e aflevering te zitten!?!? als NY dan twee afleveringen doen... dan zouden ze volgende week ook gaan herhalen bij NY??? wel veemd danquote:
Ik heb hem indd al gezien. Jammer genoeg word er heeeeel weinig info weggegeven. Ik heb al wel dingen gelezen nu maar toch.. Beeld is anders! Maar ik ben reuze benieuwd!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er was er zeker weten maar 1, die bron klopt dus niet. Volgende week komt aflevering 6 (terwijl LV en Miami een herhaling uitzenden) en dan lopen alle series weer gelijk (NY begon een week later)
Op de CBS site kan je nu 2 promo's bekijken over de crossover van Miami/NY!Het filmpje van Miami is vet, het filmpje van NY is ... gewoon kijken (alleen voor degenen die het in de USA volgen)
Klopt idd. Was wel weer ff wennen met die donkere blauwe filter! In Amerika schijnen ze in de zomer bij de herhalingen de blauwe filter te hebben verwijderd, dat zou ik ook wel eens willen zien!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef Merkie het volgende:
Net werd toch de eerste aflevering van CSI: NY uitgezonden? Was iig erg goed.
hehe ik ook. volgens mij maakt dat zo'n groot verschil!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Klopt idd. Was wel weer ff wennen met die donkere blauwe filter! In Amerika schijnen ze in de zomer bij de herhalingen de blauwe filter te hebben verwijderd, dat zou ik ook wel eens willen zien!
Je hebt niks gemist, seizoen 1 is afgelopen van CSI NY, ze zijn nu begonnen met herhalingen (ze moeten nl. iets uitzenden.) Je hebt dus niks nieuws gemistquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:11 schreef walm het volgende:
Ik kan het even niet helemaal meer volgen.
Heb de aflevering van gisteren gemist en was eigenlijk op zoek of dat hij vanavond nog herhaald zou worden, want dat was de afgelopen weken wel.
Maar hebben ze gisteravond nou de 1ste aflevering van de 1ste serie nog een keer uitgezonden?
Heb ik dan toch nix gemist?
Wie O Wie helpt me even uit de brand!
205 was idd erg leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef The_S het volgende:
205 was wel een leuke aflevering en dat nieuwe vrouwtje ziet er goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |