Voor het verkrijgen van Hars:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 06:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Nou ik heb ook maar eens geinvesteerd in de materialen en ga morgen of overmogen ook TB's bakken en experimenteren.
Wil wel nog even kwijt dat het absoluut niet makkelijk ging om aan metaaldraaisel te komen. Heb zeker 30 bedrijven moeten bellen in de metaalbewerking hier in de regio, maar 2 stuks die aliminium hadden en het apart gesorteerd bewaarden, en me wilden helpen ermee. Meesten deden moeilijk voor een paar kilo.
Ook de Polyester-hars is niet makkelijk te krijgen in de grotere hoeveelheden en behoorlijk prijzig. Bij de Praxis en Fixit hadden ze het, maar het kost het ongeveer 25 euro per liter (2 maal 500 ml) + verharder.
De muffinpan is zo op te halen bij Blokker. Het enige wat mij rest is die bergkristallen, en ook daar vrees ik bij de edelstenenspeciaalzaak een leuk prijskaartje. Dus het is al met al wel duurder uitgevallen dan ik dacht. Enfin, het is voor een goed doel I guess, als het werkt...
Heb overigens nog meer tutorials op internet gevonden die allerlei effecten van andere metaalsoorten (of vermindering van de effecten) bewerkstelligen, net zoals verschillende harsen of andere organische stoffen (bijenwas etc) en andersoortige edelstenen ook weer allerlei andere effecten schijnen te hebben. Om maar even aan te tonen dat volgens diegene niet perse de genoemde stoffen nodig zijn maar ook allerlei varianten van stoffen mogelijk zijn, maar andere effecten.
Ja dat is gewoon best veel, want met 500 ml krijg ik maar 3 TB's klaar, misschien is mijn metaaldraaisel te grof dat er gewoon vrij veel poly-hars in de open ruimtes van de muffinholte erbij kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef abraKadaver het volgende:
misschien een botenwinkel in de buurt? of een bedrijf dat van die granulaatvloeren legt?
of anders een verf speciaalzaak. bij de praxis; 1/2 ltr Alebastine voor ¤ 11,zoveel. zonder verharder...
Mja, met magneten en idd spoeltjes allerlei andere effecten, maar de beschrijvingen daarbij zijn sowieso vrij subjectief en persoonsgeboden, daar ontkom je niet aan bij gevoeldsmatige zaken. Op emule vond ik tutorials die wat specifieker beschrijven wat het effect van verschillende zaken is. Als je dat prog hebt, zoek eens op trefwoord : wilhelm reich. Je krijgt dan ergens in de zoeklijst van gevonden files een pdf met als lange naam : orgon, orgonite, cloudbuster, wilhelm reich, orgon-generator (nog ene paar trefwoorden), deze tutorial is vrij uitgebreid van 33 pagina's in adobe, en die geeft allerlei extra info. Maar van die magneten zag ik weer op forums.quote:kheb zelf ook nogal wat tutorials doorgekluwd, oa over spoeltjes en spiraaltjes meegieten
met bevindingen zoals;
[..]
lekker subjectief, hier kan je wat mee:
ben jij misschien op wat meer concrete beschrijvingen gestruind, Edenoniphobic?
Hij heeft geen dealer in de buurt helaas, moet het bestellen voor 12,50 extra aan bezorgkosten, maar het scheelt wel bijna 4 tot 5 keer zo veel bij hem ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:39 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Voor het verkrijgen van Hars:
Ga naar www.wilsor.nl. Bel ze op. Vraag naar een dealer bij jou in de buurt. Als er geen dealer in de buurt is, dan kun je bij hun direct bestellen! Polyesterhars (lamineerhars) kost op maximaal 12 euro per liter!! Als je veel wilt dan kun je mij mailen, ik koop 60 liter vaten voor ongeveer 3,50 per liter..
I know maar zelfs de verfspeciaalzaken hier in de buurt hebben het niet. Alleen Praxis en Fixet totnutoe.quote:Praxis en gamma zijn geen verfspeciaalzaken maar bouwmarkten!!
Geprobeerd maar die hadden het ook al niet. Ik heb nou 2 mooie adressen die nie tmoeilijk doen en zo veel willen geven (gratis) als ik wil, maar moest wel best lang zoeken en bellen.quote:Ga naar een afvalverwerkingsbedrijf waar ze oud ijzer e.d. verkopen.
Je kunt het metaal draaisel van tevoren beter even knippen..quote:
en dan is het opeens ontkracht ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:46 schreef TA het volgende:
Een tijd geleden is er een onderoek geweest naar GSM zendmasten. 12 mensen werden in een woning geplaatst met op het dak een GSM zendmast. Ze werden een aantal maanden gemonitoord en jahoor na verloop van tijd kregen diverse mensen kwaaltjes. Hoofdpijnen, duiziligheid en je gewoon moe voelen. Probleem bevestigd zou je zeggen.
Was het niet dat in de testpersiode GSM mast uit stond en men die niet verteld had....
Hoax-verhaal, expres gecreerd door telecombedrijven om de minst kritische mensch en hun twijfel over GSM straling weer gerust te stellen. Als men dit leest denkt men vaak, ziejewel, het is onzin. Slimme marketing en strategie, twijfel zaaien en hoax-stories verspreiden, maar 0,0 van waar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:46 schreef TA het volgende:
Een tijd geleden is er een onderoek geweest naar GSM zendmasten. 12 mensen werden in een woning geplaatst met op het dak een GSM zendmast. Ze werden een aantal maanden gemonitoord en jahoor na verloop van tijd kregen diverse mensen kwaaltjes. Hoofdpijnen, duiziligheid en je gewoon moe voelen. Probleem bevestigd zou je zeggen.
Was het niet dat in de testpersiode GSM mast uit stond en men die niet verteld had....
Dan moet je toch echt wat beter kijken. Op alle foto's zijn GSM masten te zien, ze zijn meegeverft in de kleur van het object waar ze aan vast zitten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:13 schreef CrackerJack het volgende:
ok, ik heb het hele topic nog niet doorgelezen, maar toen ik die foto van APK zag op de 1ste pagina, wou ik toch even reageren. Dus die mast van Ikea en McDonald's zijn ook death towers? Ik zie daar nochthans geen zendmast op staan. Of is dat geen vereiste? Ook op die foto van de kerktoren in de startpost zie ik geen zendmast staan?
iro·nie (de ~ (v.))quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef Reeferman het volgende:
Dan moet je toch echt wat beter kijken. Op alle foto's zijn GSM masten te zien, ze zijn meegeverft in de kleur van het object waar ze aan vast zitten.
Ik bel alleen als ik mijn muts van aluminiumfolie op heb. Ik ben geen dief van mijn eigen hersenen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:17 schreef TA het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er hier in de onzin over gsm masten geloven en zelf een gsm hebben?
Een muts van alimunium folie werkt -als deze niet geaard is- als een antenne. Het is eigenlijk niet mogelijk om de straling van een GSM te ontwijken wanneer je belt, tenzij je een carkit met antenne hebt. Een muts van kevlar met lood werkt wel, maar is zwaar, duur, onpraktisch en volgens mij niet te koop. Vele gifters die Tower Busters maken en verspreiden hebben wel een mobiele telefoon die ze bij zich dragen. Meestal niet op het lichaam, maar in een tas.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:19 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik bel alleen als ik mijn muts van aluminiumfolie op heb. Ik ben geen dief van mijn eigen hersenen.
De death towers grap lang genoeg heeft geduurd, vriend.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef Sapientiea het volgende:
Nou junkie19 je grapje heeft lang genoeg geduurd......doe nu maar gewoon weer normaal...
Nu is dit niet waar, er zijn namelijk wel degelijk vele onderzoeken geweest die aan hebben kunnen tonen dat EM velden wel degelijk een groot gevaar voor de gezondheid zijn.quote:"Tot nu heeft de wetenschap niet kunnen vaststellen dat blootstelling aan deze EM-velden schadelijk is voor de gezondheid".
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:47 schreef junkie19 het volgende:
knip
Nogmaals, serieuze vraag.quote:Hier staan een eindje verderop 8 verschillende antennes op een hele lange hoge flat. UMTS, Versatel, KPN, het hele scala. Hoeveel TB's heb je daar wel niet voor nodig.
En wat als ze op een heel hoog gebouw staan van pakweg 140 M hoog. Een dorp verder staat zo'n mega TV-mast die ook volgepleurd is met mobile antennes, ik neem aan dat je dan echt wel die mast in moet want als je die dingen daar aan de grond erin duwt zitten ze nog een heel eindje ervanaf.
2 Tower Busters onderaan de flat, zijn voldoende. Als je echt twijfelt dan doe je er 3. Dat gebouw van 140 meter hoog moet ook te doen zijn met een stuk of 3 TB's. Als je echt zeker wilt zijn dan kun je ook een Holy Hand Grenade maken (tutorial volgt), deze zijn krachtiger dan Tower Busters.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:54 schreef LuukBes het volgende:
Hier staan een eindje verderop 8 verschillende antennes op een hele lange hoge flat. UMTS, Versatel, KPN, het hele scala. Hoeveel TB's heb je daar wel niet voor nodig.
En wat als ze op een heel hoog gebouw staan van pakweg 140 M hoog. Een dorp verder staat zo'n mega TV-mast die ook volgepleurd is met mobile antennes, ik neem aan dat je dan echt wel die mast in moet want als je die dingen daar aan de grond erin duwt zitten ze nog een heel eindje ervanaf.
Dus jij wil nu zeggen dat als je 2 van die ronde dingetjes (TB's) bij die flat legt, gewoon, beneden, dat die dan de schadelijke straling of whatever voorkomt ? Weet jij wel zeker dat je bent afgekickt ? Forgive me for being sceptical, maar die gsm masten waar over gepraat wordt in dit topic, die zenden ook iets gevaarlijks uit? En zo'n TB moet dat gevaarlijke dan neutraliseren, of bij zendmasten voor radio ? Wat is er dan precies zo schadelijk aan die straling ? Niet de volledige straling op zich lijkt me, want als dat geneutraliseerd wordt kan niemand meer radiozenders ontvangen of bellen als ik t goed begrijp ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:26 schreef junkie19 het volgende:
[..]
2 Tower Busters onderaan de flat, zijn voldoende. Als je echt twijfelt dan doe je er 3. Dat gebouw van 140 meter hoog moet ook te doen zijn met een stuk of 3 TB's. Als je echt zeker wilt zijn dan kun je ook een Holy Hand Grenade maken (tutorial volgt), deze zijn krachtiger dan Tower Busters.
[afbeelding]
Tower Busters met een Holy Hand Grenade in het midden
Die mega TV mast, dat is een lastige, ikzelf heb er ook 1tje waar onder andere sky radio op zit. Als ik met een EMF meter in mijn kamer ga meten, dan hoor ik altijd sky radio.... gezellig..
Om zo'n TV mast kun je bijvoorbeeld een stuk op 30 á 40 tb's leggen samen met 4 Holy hand grenades. Maak voor de grap eens een foto vanaf je huis naar de toren en 1 dag later (na het giften van orgonite) nog een foto. Je zult zien dat het perspectief geheel gewijzigd is.
Excuses dat ik je vraag niet eerder beantwoord heb.
Dus jij wil nu zeggen dat als je 2 van die ronde dingetjes (TB's) bij die flat legt, gewoon, beneden, dat die dan de schadelijke straling of whatever voorkomt ? Weet jij wel zeker dat je bent afgekickt ? Forgive me for being sceptical, maar die gsm masten waar over gepraat wordt in dit topic, die zenden ook iets gevaarlijks uit? En zo'n TB moet dat gevaarlijke dan neutraliseren, of bij zendmasten voor radio ? Wat is er dan precies zo schadelijk aan die straling ? Niet de volledige straling op zich lijkt me, want als dat geneutraliseerd wordt kan niemand meer radiozenders ontvangen of bellen lijkt me dan...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:26 schreef junkie19 het volgende:
[..]
2 Tower Busters onderaan de flat, zijn voldoende. Als je echt twijfelt dan doe je er 3. Dat gebouw van 140 meter hoog moet ook te doen zijn met een stuk of 3 TB's. Als je echt zeker wilt zijn dan kun je ook een Holy Hand Grenade maken (tutorial volgt), deze zijn krachtiger dan Tower Busters.
[afbeelding]
Tower Busters met een Holy Hand Grenade in het midden
Die mega TV mast, dat is een lastige, ikzelf heb er ook 1tje waar onder andere sky radio op zit. Als ik met een EMF meter in mijn kamer ga meten, dan hoor ik altijd sky radio.... gezellig..
Om zo'n TV mast kun je bijvoorbeeld een stuk op 30 á 40 tb's leggen samen met 4 Holy hand grenades. Maak voor de grap eens een foto vanaf je huis naar de toren en 1 dag later (na het giften van orgonite) nog een foto. Je zult zien dat het perspectief geheel gewijzigd is.
Excuses dat ik je vraag niet eerder beantwoord heb.
in één woord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |