Alle masten zenden op ongeveer hetzelfde vermogen uit. Dat vermogen is namelijk 7 tot 10 % van hun totale capaciteit. Betekend dat dat de telecom bedrijven met vrijwel 1 druk op de knop de masten op 100% kunnen laten uitzenden? Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef abraKadaver het volgende:
misschien een ietwat subjectieve manier,
maar het is een idee om te kijken hoe mensen uit je directe omgeving (wie je dus kent en (nog) geen lucht van dit onderwerp hebben) reageren op deze 'orgone energie'.
(huis)dieren en kinderen reageren vaak intüitief, dus dat zou ook heel goed moeten gaan.
ik heb een paar speciale gevallen in de familie die op zeker baat zouden hebben om eens iets minder negatief te leven, vooral voor hun omgeving. (oorzaak onder voorbehoud)
ik ben best willig dit eens te proberen, baat het niet dan schaadt het niet.
Om ff terug te komen op het voorgaande commentaar wat betreft het afvangen van alle
straling (360 graden); een 'simpele' opstelling bovenop een flat zal zeker minder vermogen blazen
dan zo'n centraal gelegen mast op bv een industrie terrein.
immers hoe onbevolkter het directe gebied is, en hoe hoger de antennes geplaatst worden, kan men meer vermogen blazen.
zolang de directe blootstelling maar onder de 61V/m (= wettelijke marge) blijft.
dus meer vermogen vraagt meer capaciteit; hoe weet je dan of één zo'n tb afdoende is voor een bepaalde installatie? of is het effect voornamelijk plaatselijk?
hehe destemeer reden voor getallen en/of aannemelijke verklaring.
Wat ik me nou altijd afvraag. Waarom moet iemand die met de een of andere fantastische theorie hoe een nog fantastischer schadelijk verschijnsel is op te lossen vervolgens met nog allerlei fantastische meldingen komen waarom de wetenschap er nog niet voor klaar is en de landing op de maan is gefaked.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:29 schreef junkie19 het volgende:
[..]
[..]
Heren, het was niet mijn bedoeling om in te gaan op wetenschappelijke discussies. Niet alleen is dat erg saai maar het is ook moeilijk te volgen voor de meeste lezers.
Daarnaast is het zo dat ik, zoals stranger correct opmerkte niet "wetenschappelijk" ben ingesteld.
De werking van Tower Busters is moeilijk "wetenschappelijk" te verklaren om een aantal redenen.
In mijn reactie getracht te proberen uit te leggen dat er met EM straling enkel in 4 dimensies wordt gerekend terwijl EM straling 5 dimensionaal is. In de huidige wetenschap wordt het bestaan van een 5e dimensie niet erkent.
Quantum fisica is een model die weliswaar ruimte laat voor 5 dimensionale aspecten van EM straling, maar quantum fisica is slechts een model. Een soort voertuig om vooruit mee te gaan. Een constructie om experimentele resultaten in thuis te brengen, en ook niets meer dan dat.
Er zijn betere modellen, betere constructies. Die bijvoorbeeld te vinden zijn in de theorieën van de vele wetenschappers zoals Maxwell in de 19e eeuw, Brown en Nikola Tesla in de 20ste eeuw en De Palma in 1990's. Deze wetenschappers zijn niet alleen vermoord maar ook gewist uit alle schoolboeken. Tenzij je op een op 33e graad vrijmetselaar school zit, natuurlijk.
De "wetenschap" wat iedereen op school krijgt is gebaseerd op de theorieën van " Einstein, Von Neumann, Heisenberg en Max Plank" Het is niet toevallig dat dit allemaal Duitse wetenschappers zijn die pas na de 2e wereldoorlog bekendheid hebben gekregen en in alle schoolboeken zijn beland.
Een van de grootste met opzet gemaakte fouten is de aanname van Einstein dat licht een vaste snelheid heeft. Hij negeerde het feit dat er ether bestaat in de ruimte en er wazige/stoffige stukken zijn die het licht kunnen buigen of vertraging. Eigenlijk is er 100 jaar aan evolutie verloren omdat de gehele mensheid vanuit deze optiek rekent en beredeneerd.
Reizen door de ruimte door middel van het verstoken van massa's, massa's waterstof en andere brandstoffen is niet alleen inefficiënt, maar ook onpraktisch. In de laatste 30 jaar is er om die reden geen enkele Astronaut geweest buiten een baan om de aarde. Er zijn zelfs mensen die denken dat Armstrong in een studio stond ipv op de maan.
Een veel efficiëntere manier om door de ruimte te reizen is de plaats van bestemming naar je toe te trekken. Het komt een beetje overeen met wat mensen in OBE's doen. Die kunnen in fracties van seconden van de ene plek naar de andere plek op aarde reizen. Zonder miljarden liters brandstof te gebruiken.
Aannames maken, accepteren wat de massa zegt en zich daarbij aansluiten is eigenlijk "normaal" geworden.
Je eigen ideeën hebben over iets, jezelf zijn. Dat is raar en eng.
Zo kun je mensen zien als diepzee duikers in een grote, donkere oceaan opgebouwd uit tijd en zware materie. Levensenergie komt in kleine pakketjes, zoals kleine flesjes zuurstof. Beweging gaat langzaam en het zicht is vertroebeld. Levensenergie raakt op als we geen zuurstof of voedsel meer krijgen. Ons duikpak, is het menselijke lichaam.
Dat is een andere kijk op het leven, alleen zo mag je niet denken. De “ruimte” is leeg, koud. Sneller dan licht is zogenaamd onmogelijk, en dat terwijl er al tientallen wetenschappers zijn geweest (waarvan het merendeel vermoord is) die het tegendeel hebben bewezen.
De werking van Tower Busters ga ik bewijzen met een EM meter. Ik zal metingen verrichten en dit openbaar maken. De fysische aspecten, daar ga ik niet op in. Simpelweg omdat de “wetenschap” daar niet klaar voor is en ik geen wetenschapper ben.
Ik vind het lichtelijk irritant dat mensen die hier gratis en voor niks zo iets opgestuurd krijgen niet even de moeite kunnen nemen hun bevindingen hier te geven, waaronder een mod. Egoistisch.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:45 schreef LuukBes het volgende:
Kunnen de mensen die een TB hebben eens een update geven of ze verandering merken.
Slaap je beter of dieper ? Minder slaap nodig ? Minder lichamelijke klachten die je eerst wel had ? Geestelijk fitter ? Energieker ?
Ik wilde er eigenlijk een maand mee wachten, maar aangezien dat egoistisch isquote:Op maandag 26 september 2005 18:25 schreef LuukBes het volgende:
Nogmaals :
[..]
Ik vind het lichtelijk irritant dat mensen die hier gratis en voor niks zo iets opgestuurd krijgen niet even de moeite kunnen nemen hun bevindingen hier te geven, waaronder een mod. Egoistisch.
Dank voor je medeleven, maar mijn doel is louter dat die dingen verspreid worden. Daarnaast wou ik kijken of mensen er "open" voor staan. Dat is aardig gelukt, met als gevolg dat ik bezig ben een warrior forum te starten voor de Benelux. Er zijn meerdere forums waar mensen informatie en tactieken delen wat betreft orgonite. Zo bijvoorbeeld: http://www.matrixwarriors.com & http://www.ethericwarriors.com. Ik ga samen met een aantal anderen een forum voor de Benelux starten. Maar later hier meer over.quote:Op maandag 26 september 2005 19:32 schreef LuukBes het volgende:
Kijk dat zijn dingen waar we iets aan hebben. Kan me voorstellen dat je eerst de zaak wat langer wil analyseren, maar ik had begrepen dat het direct zou werken dus ook direct invloed merkbaar zou moeten zijn. Had meer logboek-achtige updates verwacht van al die mensen, maar kennelijk zijn de meeste alleen maar bezig de TS op kosten te jagen en laten ze zich daarna niet meer zien. Dat vond ik wat flauw.
Heb je die kennis nog kunnen vragen of ie zichzelf ook beter voelt, en sinds wanneer dat is ? Het is nu een eigen observatie van jou, maar als ie het zelf ook vind is dat nog beter.
Een Tower Buster is een kristal in een orgone matrix. En een orgone matrix krijg je door 50% organisch materiaal te nemen en 50% niet organisch materiaal.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:45 schreef LuukBes het volgende:
OKe, dan is dat ook weer duidelijk, thanks.
En toch blijf ik mij afvragen waarom die droge combi van metaalsnippers en een bergkristal van negatieve energie positieve converteert, want de hars is volgens mij alleen nodig om het geheel tot een muffin de harden en heeft verder geen essentiele eigenschappen zover ik heb begrepen.
Anders gezegd, als de basiswerking uitgaat van de metaalsnippers en de kristal, is het dan exact deze combinatie die het hem doet en elkaar versterkt ofzo, want vele mensen hebben thuis bergkristal liggen of kopen dit in zo'n kristal-halsketting met allerlei stenen eraan, net zoals metaal altijd aanwezig is in een huis in allerlei apparaten etc. Hebben die mensen dan ook al door bergkristal de bescherming, of is het dus juist die versmeltende combinatie van kristal en metaal in hars.
TS kan wel willen dat er geen wetenschappelijke-technische discussie ontstaat hier, maar mensen die dit uitgevonden of bedacht hebben moeten deze wijsheid ergens vandaan hebben gehaald en getest hebben. Er is een reden voor dat ze bepaalde 'ingredienten' kiezen. Dat men bv geen koper, kalksteen of lood snipprrs wil hebben maar metaal en bergkristal. Het waarom wil ik dus toch graag weten.
Waarom ? Heb je ergens last van ofzo ?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Junkie ik woon in een vrij afgelegen gebied.... zou het ook zo kunnen zijn dat er in mijn omgeving verborgen DT's zijn....want ze zijn niet zo makkelijk te verstoppen tussen de weilanden
Die death towers vormen een negatief veld wat heel Nederland bestrijkt (eigenlijk heel Europa).quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
De dichtste die ik gespot heb staat toch ettelijke kilometers van mijn huis ...
Hoe ver gaat die negatieve werking eigenlijk ?
zoals ik al zei zijjn er bij mij in de buurt geen DT;squote:Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Die death towers vormen een negatief veld wat heel Nederland bestrijkt (eigenlijk heel Europa).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |