abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30910232
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef abraKadaver het volgende:
misschien een ietwat subjectieve manier,
maar het is een idee om te kijken hoe mensen uit je directe omgeving (wie je dus kent en (nog) geen lucht van dit onderwerp hebben) reageren op deze 'orgone energie'.

(huis)dieren en kinderen reageren vaak intüitief, dus dat zou ook heel goed moeten gaan.

ik heb een paar speciale gevallen in de familie die op zeker baat zouden hebben om eens iets minder negatief te leven, vooral voor hun omgeving. (oorzaak onder voorbehoud )

ik ben best willig dit eens te proberen, baat het niet dan schaadt het niet.

Om ff terug te komen op het voorgaande commentaar wat betreft het afvangen van alle
straling (360 graden); een 'simpele' opstelling bovenop een flat zal zeker minder vermogen blazen
dan zo'n centraal gelegen mast op bv een industrie terrein.
immers hoe onbevolkter het directe gebied is, en hoe hoger de antennes geplaatst worden, kan men meer vermogen blazen.
zolang de directe blootstelling maar onder de 61V/m (= wettelijke marge) blijft.

dus meer vermogen vraagt meer capaciteit; hoe weet je dan of één zo'n tb afdoende is voor een bepaalde installatie? of is het effect voornamelijk plaatselijk?

hehe destemeer reden voor getallen en/of aannemelijke verklaring.
Alle masten zenden op ongeveer hetzelfde vermogen uit. Dat vermogen is namelijk 7 tot 10 % van hun totale capaciteit. Betekend dat dat de telecom bedrijven met vrijwel 1 druk op de knop de masten op 100% kunnen laten uitzenden? Ja.

Mensen hebben nu al last van de straling en daarbij heb ik het nog niet eens over het negatieve veld wat die death towers creëren en in stand houden, waar andere levensvormen veel last van hebben.

Wat zou er gebeuren als die death towers op 100% zouden gaan uitzenden.. Een Tower Buster absorbeert de negatieve energie en zet deze om positieve energie. Dat blijft een Tower Buster altijd doen, ook wanneer de death tower op 100% uit gaat zenden.

Die wettelijk marge wordt vaak overtreden, zelfs in winkelstraten heb je kleine GSM masten boven de gevels van winkels die bijna op dezelfde hoogte zitten als je hoofd. Ook op flats nemen ze het niet zo nauw met de "regels". Die trouwens al niet kloppen, gezien de kenmerken van EM straling zoals de "wetenschap" die kent gebasseert zijn op niets anders dan leugens.

Bij het plaatsen van Tower Busters moet je zoveel mogelijk op je gevoel afgaan. 1 Tower Busters is altijd voldoende. Als je twijfeld dan plaats je er 2.

Op 1 oktober stop ik met het gratis weggeven van Tower Busters, iedereen die nog gratis Tower Busters wilt adviseer ik om voor 1 oktober alle foto's van death towers in te sturen!!

[ Bericht 5% gewijzigd door junkie19 op 25-09-2005 11:05:46 ]
  zondag 25 september 2005 @ 18:25:10 #227
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_30921989
Vermindert zo'n Buster ook de werking van de GSM-mast? Dat 'negatieve energie' beter werkt dan 'positieve energie', net zoals vervuilende loodbenzine beter voor je motor is dan schone Shell pura?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_30923695
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:29 schreef junkie19 het volgende:

[..]

[..]

Heren, het was niet mijn bedoeling om in te gaan op wetenschappelijke discussies. Niet alleen is dat erg saai maar het is ook moeilijk te volgen voor de meeste lezers.

Daarnaast is het zo dat ik, zoals stranger correct opmerkte niet "wetenschappelijk" ben ingesteld.

De werking van Tower Busters is moeilijk "wetenschappelijk" te verklaren om een aantal redenen.

In mijn reactie getracht te proberen uit te leggen dat er met EM straling enkel in 4 dimensies wordt gerekend terwijl EM straling 5 dimensionaal is. In de huidige wetenschap wordt het bestaan van een 5e dimensie niet erkent.

Quantum fisica is een model die weliswaar ruimte laat voor 5 dimensionale aspecten van EM straling, maar quantum fisica is slechts een model. Een soort voertuig om vooruit mee te gaan. Een constructie om experimentele resultaten in thuis te brengen, en ook niets meer dan dat.

Er zijn betere modellen, betere constructies. Die bijvoorbeeld te vinden zijn in de theorieën van de vele wetenschappers zoals Maxwell in de 19e eeuw, Brown en Nikola Tesla in de 20ste eeuw en De Palma in 1990's. Deze wetenschappers zijn niet alleen vermoord maar ook gewist uit alle schoolboeken. Tenzij je op een op 33e graad vrijmetselaar school zit, natuurlijk.

De "wetenschap" wat iedereen op school krijgt is gebaseerd op de theorieën van " Einstein, Von Neumann, Heisenberg en Max Plank" Het is niet toevallig dat dit allemaal Duitse wetenschappers zijn die pas na de 2e wereldoorlog bekendheid hebben gekregen en in alle schoolboeken zijn beland.

Een van de grootste met opzet gemaakte fouten is de aanname van Einstein dat licht een vaste snelheid heeft. Hij negeerde het feit dat er ether bestaat in de ruimte en er wazige/stoffige stukken zijn die het licht kunnen buigen of vertraging. Eigenlijk is er 100 jaar aan evolutie verloren omdat de gehele mensheid vanuit deze optiek rekent en beredeneerd.

Reizen door de ruimte door middel van het verstoken van massa's, massa's waterstof en andere brandstoffen is niet alleen inefficiënt, maar ook onpraktisch. In de laatste 30 jaar is er om die reden geen enkele Astronaut geweest buiten een baan om de aarde. Er zijn zelfs mensen die denken dat Armstrong in een studio stond ipv op de maan.

Een veel efficiëntere manier om door de ruimte te reizen is de plaats van bestemming naar je toe te trekken. Het komt een beetje overeen met wat mensen in OBE's doen. Die kunnen in fracties van seconden van de ene plek naar de andere plek op aarde reizen. Zonder miljarden liters brandstof te gebruiken.

Aannames maken, accepteren wat de massa zegt en zich daarbij aansluiten is eigenlijk "normaal" geworden.

Je eigen ideeën hebben over iets, jezelf zijn. Dat is raar en eng.

Zo kun je mensen zien als diepzee duikers in een grote, donkere oceaan opgebouwd uit tijd en zware materie. Levensenergie komt in kleine pakketjes, zoals kleine flesjes zuurstof. Beweging gaat langzaam en het zicht is vertroebeld. Levensenergie raakt op als we geen zuurstof of voedsel meer krijgen. Ons duikpak, is het menselijke lichaam.

Dat is een andere kijk op het leven, alleen zo mag je niet denken. De “ruimte” is leeg, koud. Sneller dan licht is zogenaamd onmogelijk, en dat terwijl er al tientallen wetenschappers zijn geweest (waarvan het merendeel vermoord is) die het tegendeel hebben bewezen.

De werking van Tower Busters ga ik bewijzen met een EM meter. Ik zal metingen verrichten en dit openbaar maken. De fysische aspecten, daar ga ik niet op in. Simpelweg omdat de “wetenschap” daar niet klaar voor is en ik geen wetenschapper ben.
Wat ik me nou altijd afvraag. Waarom moet iemand die met de een of andere fantastische theorie hoe een nog fantastischer schadelijk verschijnsel is op te lossen vervolgens met nog allerlei fantastische meldingen komen waarom de wetenschap er nog niet voor klaar is en de landing op de maan is gefaked.

Maar serieus, stel dat het zou werken, dan zouden alle telecom maatschappijen toch als eerste die dingen plaatsen. Hebben ze geen gezeik meer. geen hinderwet vergunningen, geen procedures.
En toch doen ze dat niet. Gek.
  zondag 25 september 2005 @ 20:14:03 #229
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_30924824
Was er nu al toetsbaar en tastbaar bewijs geleverd door TS?
pi_30929094
*gaat snel even foto's maken morgen
pi_30948046
Nogmaals :
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:45 schreef LuukBes het volgende:
Kunnen de mensen die een TB hebben eens een update geven of ze verandering merken.

Slaap je beter of dieper ? Minder slaap nodig ? Minder lichamelijke klachten die je eerst wel had ? Geestelijk fitter ? Energieker ?
Ik vind het lichtelijk irritant dat mensen die hier gratis en voor niks zo iets opgestuurd krijgen niet even de moeite kunnen nemen hun bevindingen hier te geven, waaronder een mod. Egoistisch.
pi_30948874
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:25 schreef LuukBes het volgende:
Nogmaals :
[..]

Ik vind het lichtelijk irritant dat mensen die hier gratis en voor niks zo iets opgestuurd krijgen niet even de moeite kunnen nemen hun bevindingen hier te geven, waaronder een mod. Egoistisch.
Ik wilde er eigenlijk een maand mee wachten, maar aangezien dat egoistisch is Bij deze.

Ik plantte ze allemaal in een straal van +/- 60 meter bij een tower, een beetje begraven zodat de eerste de beste voorbijganger/hond ze niet mee zou nemen.
Nu, na 20 dagen merk ik er persoonlijk niets van, ik voel me niet fitter of op een andere manier 'beter'.
Mijn broertjes hoofdpijn daarintegen, is sterk afgenomen, maar dat kan ook komen door de nieuwe therapie waar hij een kleine twee weken mee is begonnen Ik geef de TB het voordeel van de twijfel though.

Het viel me wel op dat een kennis van ons (die drie straten verder woont), ineens een stuk minder futloos en moe is. Iets wat hij vóór het plaatsen van een TB wel was. Ik heb hem overigens niet verteld over de Towers of de Busters, dus dat kan niet van invloed zijn.

Maar goed, ik moet nog zien hoe het allemaal loopt. Zoals ik al zei wilde ik het een maand de tijd geven voordat ik er echt een oordeel over zou geven, en op dit moment kan alles nog veranderen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_30950321
Kijk dat zijn dingen waar we iets aan hebben. Kan me voorstellen dat je eerst de zaak wat langer wil analyseren, maar ik had begrepen dat het direct zou werken dus ook direct invloed merkbaar zou moeten zijn. Had meer logboek-achtige updates verwacht van al die mensen, maar kennelijk zijn de meeste alleen maar bezig de TS op kosten te jagen en laten ze zich daarna niet meer zien. Dat vond ik wat flauw.

Heb je die kennis nog kunnen vragen of ie zichzelf ook beter voelt, en sinds wanneer dat is ? Het is nu een eigen observatie van jou, maar als ie het zelf ook vind is dat nog beter.
pi_30950903
Ik merkte het aan hem, en hij bevestigde dat hij zich al een week of 2 een stuk beter voelde.

Ach, en wie weet wordt er wel door de posters met de TS gemaild? Of ze kijken het nog even aan, net als ik.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_30980004
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:32 schreef LuukBes het volgende:
Kijk dat zijn dingen waar we iets aan hebben. Kan me voorstellen dat je eerst de zaak wat langer wil analyseren, maar ik had begrepen dat het direct zou werken dus ook direct invloed merkbaar zou moeten zijn. Had meer logboek-achtige updates verwacht van al die mensen, maar kennelijk zijn de meeste alleen maar bezig de TS op kosten te jagen en laten ze zich daarna niet meer zien. Dat vond ik wat flauw.

Heb je die kennis nog kunnen vragen of ie zichzelf ook beter voelt, en sinds wanneer dat is ? Het is nu een eigen observatie van jou, maar als ie het zelf ook vind is dat nog beter.
Dank voor je medeleven, maar mijn doel is louter dat die dingen verspreid worden. Daarnaast wou ik kijken of mensen er "open" voor staan. Dat is aardig gelukt, met als gevolg dat ik bezig ben een warrior forum te starten voor de Benelux. Er zijn meerdere forums waar mensen informatie en tactieken delen wat betreft orgonite. Zo bijvoorbeeld: http://www.matrixwarriors.com & http://www.ethericwarriors.com. Ik ga samen met een aantal anderen een forum voor de Benelux starten. Maar later hier meer over.

Tower Busters werken voornamelijk op het energetische niveau. Als je Tower Busters in je buurt verspreid, dan heb je oa lokaal meer "ruimte". Dat wil zeggen dat het perspectief een beetje schuift, gebouwen zijn hoger en de lucht is helderder. Het is niet zo benauwd en drukkend.

Daarnaast zorgt de Tower Buster ervoor dat een death tower dag en nacht POR gaat uitzenden. Wat gezonde levensenergie is.. Dit trekt vogels en sylphs aan in je buurt.

Tower Busters zijn op veel meer plekken inzetbaar dan alleen death towers.. Zo kun je ze verspreiden bij ziekenhuizen, scholen, begraafplaatsen, satanische ritueel plekken, kerken en nog veel meer... Eigenlijk op alle plekken waar dodelijke energie hangt..

Iemand die Tower Busters heeft besteld kan "voelen" of er een dodelijk ongeluk ooit heeft plaatsgevonden op een kruispunt. Dat is precies de dodelijke energie die ik bedoel.. Plaats een Tower Buster en de energie word getransformeerd naar een positieve energie..

Stop Tower Busters en anderen orgone creaties onder je bed.. en droom als nooit tevoren (erg lucide)..

Tower Busters zijn erg makkelijk zelf te maken.. Ik zal spoedig een nieuw topic starten waarin alles uitgelegd staat..

Ik ben blij met alle reacties en foto's.. en denk erom tot 1 oktober stuur ik ze nog gratis weg.. daarna zijn ze alleen maar te koop.. of je moet ze zelf maken (wat niet veel kost)..
pi_30990648
Voor jou is het doel idd vooral verspreiding omdat je voor jezelf al weet dat het werkt, maar voor de meelezende sceptici zijn dergelijke bevindingen natuurlijk wel interessant, en als het bevestigend werkt in de ervaringen van de gebruikers en dat wordt hier gemeld en bepraat, dan komt dat jouw doel, verdere verspreiding, ten goede.

Even nog voor het doehetzelven. Die metaalsnippers, kan ik die ook bij bijv een sleutelmaker/slijper halen, of is dat geen goed metaal. En moet het geheel nou ook echt gebakken worden in een oven (zo ja hoe lang en hoe heet), of is het laten uitharden al genoeg.

En waarom heeft men eigenlijk bergkristal uitgekozen van alle tientallen/honderden kristallen. Seleniet, safier, smaragd, granaat, je ziet ze allemaal liggen in die speciaal-winkels met hun eigenschappen, waarom is bergkristal gekozen. Reinigende werking ?
pi_30993625
g'morguh

idd, een beetje achterdocht is altijd gezond.
ik ben zelf ook nog sceptisch tov het toepassen van kristallen

maarrgoed, kheb wel eens vaker van die vreemde dingen (oals dromenvangers maken )
daar heb ik ook zeer uiteenlopende verhalen van gehoord;
van zeer positief, tot zoiets van 'haha, prachtig iets om geld mee te generen' van een indiaan die zo'n standje runde. (wie overigens aangeschoten was, het was namelijk op een festival)
reageerdde overigens erg 'numb' toen ik verdere vragen ging stellen over die dingen.....

ik denk dat voor veel sceptici 'intensie' een diepe valkuil is;
ff een simpel voorbeeldje: "Kbid NIE voor brune bône!!" of het 'bewieroken van het heilig Avondmaal'
voel je het verschil?

idd er wordt aan edelstenen veel energetische waarde toegekend, ook aan metalen.
kwarts (dus oa bergkristal) zou dus een zuiverende werking hebben, maar ook evenwicht herstellen. Kwarts heeft verder ook een pïezo-electrische eigenschap. en het is de goedkoopste in zn vorm... hoewel, puntjes en dubbele puntjes vooral ...
ik denk dan dat andere stenen meer toepassings gericht zullen zijn

dat stof wat je van de sleutelmaker zou krijgen is denk ik RVS, nou weet ik niet wat het chemische verschil is tussen RVS en andere metalen (zuiverheid van samenstelling?) RVS zou het minst geschikt zijn. Maar metalen zouden dus ook energetische waarden toegekend hebben.
koper heeft dan de eigenschap om te aardden.

en NEEEE, epoxy ed bak je NIET in de oven!!! --->chemisch 'bakken'.
dit spul is 2-componenten. deze doe je door elkaar roeren en dit gaat dan reageren tot een vaste stof. en elke reactie veroorzaakt warmte, dus ook deze. Als de temperatuur van je gieting boven de 150 graden uit komt, kan het barsten. Dus je kan niet ff een emmer vol gieten, want dan kan het zn warmte niet kwijt.....

[ Bericht 1% gewijzigd door abraKadaver op 28-09-2005 11:13:04 ]
()))))))__whats_that_ina_name?__ )))~~~~
pi_31017090
OKe, dan is dat ook weer duidelijk, thanks.

En toch blijf ik mij afvragen waarom die droge combi van metaalsnippers en een bergkristal van negatieve energie positieve converteert, want de hars is volgens mij alleen nodig om het geheel tot een muffin de harden en heeft verder geen essentiele eigenschappen zover ik heb begrepen.

Anders gezegd, als de basiswerking uitgaat van de metaalsnippers en de kristal, is het dan exact deze combinatie die het hem doet en elkaar versterkt ofzo, want vele mensen hebben thuis bergkristal liggen of kopen dit in zo'n kristal-halsketting met allerlei stenen eraan, net zoals metaal altijd aanwezig is in een huis in allerlei apparaten etc. Hebben die mensen dan ook al door bergkristal de bescherming, of is het dus juist die versmeltende combinatie van kristal en metaal in hars.

TS kan wel willen dat er geen wetenschappelijke-technische discussie ontstaat hier, maar mensen die dit uitgevonden of bedacht hebben moeten deze wijsheid ergens vandaan hebben gehaald en getest hebben. Er is een reden voor dat ze bepaalde 'ingredienten' kiezen. Dat men bv geen koper, kalksteen of lood snipprrs wil hebben maar metaal en bergkristal. Het waarom wil ik dus toch graag weten.
pi_31029451
quote:
Op donderdag 29 september 2005 02:45 schreef LuukBes het volgende:
OKe, dan is dat ook weer duidelijk, thanks.

En toch blijf ik mij afvragen waarom die droge combi van metaalsnippers en een bergkristal van negatieve energie positieve converteert, want de hars is volgens mij alleen nodig om het geheel tot een muffin de harden en heeft verder geen essentiele eigenschappen zover ik heb begrepen.

Anders gezegd, als de basiswerking uitgaat van de metaalsnippers en de kristal, is het dan exact deze combinatie die het hem doet en elkaar versterkt ofzo, want vele mensen hebben thuis bergkristal liggen of kopen dit in zo'n kristal-halsketting met allerlei stenen eraan, net zoals metaal altijd aanwezig is in een huis in allerlei apparaten etc. Hebben die mensen dan ook al door bergkristal de bescherming, of is het dus juist die versmeltende combinatie van kristal en metaal in hars.

TS kan wel willen dat er geen wetenschappelijke-technische discussie ontstaat hier, maar mensen die dit uitgevonden of bedacht hebben moeten deze wijsheid ergens vandaan hebben gehaald en getest hebben. Er is een reden voor dat ze bepaalde 'ingredienten' kiezen. Dat men bv geen koper, kalksteen of lood snipprrs wil hebben maar metaal en bergkristal. Het waarom wil ik dus toch graag weten.
Een Tower Buster is een kristal in een orgone matrix. En een orgone matrix krijg je door 50% organisch materiaal te nemen en 50% niet organisch materiaal.

Polyesterhars is organisch en makkelijk te verwerken. En metaal is niet organisch en goedkoop.
  donderdag 29 september 2005 @ 16:03:41 #240
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31029497
Junkie ik woon in een vrij afgelegen gebied.... zou het ook zo kunnen zijn dat er in mijn omgeving verborgen DT's zijn....want ze zijn niet zo makkelijk te verstoppen tussen de weilanden
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_31029655

De Tower Buster tutorial. Alles wat je moet weten om zelf Tower Busters te maken! Vragen, opmerkingen en reactie's welkom. 3.11 MB word document.

Morgen de laatste dag om foto's in te sturen voor gratis TB's.. Laat me horen of de tutorial te verbeteren valt!
pi_31054734
Vandaag is de laatste dag... Dus als je nog gratis Tower Busters wilt in ruil voor death tower foto's dan is vandaag je allerlaatste kans..

Als het je vandaag niet lukt dan kun je ze óf zelf maken (zie bovenstaande tutorial), óf kopen..
pi_31055143
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Junkie ik woon in een vrij afgelegen gebied.... zou het ook zo kunnen zijn dat er in mijn omgeving verborgen DT's zijn....want ze zijn niet zo makkelijk te verstoppen tussen de weilanden
Waarom ? Heb je ergens last van ofzo ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:32:49 #244
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31055893
ikke niet maar vroeg me af hoe dat in zijn theorie past
stay frosty
pi_31056245
De dichtste die ik gespot heb staat toch ettelijke kilometers van mijn huis ...
Hoe ver gaat die negatieve werking eigenlijk ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:44:48 #246
40822 junkie19
afgekickt!
pi_31117912
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
De dichtste die ik gespot heb staat toch ettelijke kilometers van mijn huis ...
Hoe ver gaat die negatieve werking eigenlijk ?
Die death towers vormen een negatief veld wat heel Nederland bestrijkt (eigenlijk heel Europa).
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:15:11 #247
40822 junkie19
afgekickt!
pi_31120394

36 Tower Busters, camo style. Voor de grachten in A'dam morgen. Was ik vergeten bij de tutorial te zetten, als je de Tower Busters niet gaat begraven dan kun je zo een laagje bruin en groene verf geven. Het is zo gepiept en geeft een mooi resultaat. Het maakt ze ook onvindbaar..

Klik hier voor een mega plaatje.
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:26:47 #248
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31120712
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:44 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Die death towers vormen een negatief veld wat heel Nederland bestrijkt (eigenlijk heel Europa).
zoals ik al zei zijjn er bij mij in de buurt geen DT;s
stay frosty
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:40:17 #249
40822 junkie19
afgekickt!
pi_31121066
Bekijk het antenneregister.

Alleen ik ga er vanuit dat er wel degelijk death towers bij jou in de buurt zijn. Check het register, wer moet haast wel een death tower bij jou in de buurt staan..

Het kan ook zijn dat je woont op een plek omringt door snelwegen.. Daar staan ook death towers naast, maar dan een slagje -ik heb het kokend heet in de file en het komt niet door de zon- groter. Een gebruikelijke death tower doet een km of 5.. een death tower naast een snelweg 15 tot 4.

Death towers op snelwegen moeten nog allemaal onschadelijk worden gemaakt.. TS is bezig met het rijbewijs maar zodra ik 'm heb bust ik ze allemaal!!
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:51:43 #250
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31121380
dichtst bijzijnde is voor mij apeldoorn of deventer.. ik ga een goed spotten als ik in de auto zit
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')