quote:
Laat me raden: iemand van allochtone afkomst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:41 schreef Eix het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver...![]()
Heeft zo'n tyfuskankerkutvotloakigeos geprobeerd mn fiets bij de bieb te jatten, is mn slot nu helemaal kaput aan de buitenkant.![]()
Die Os heeft niet eens mn normale slot opengekregen, laat staan de ketting die om mn wiel ligt.![]()
![]()
Ik was net bij die bieb binnen, mn oma woont ertegenover en die kwam naar binnen lopen. Hey Nick, er loopt een raar type rond buiten, ik vertrouw t niet helemaal. Maar je fiets was nog ok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Laat me raden: iemand van allochtone afkomst..
Ik was trouwens gewoon hier in Zwolle hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:41 schreef Eix het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver...![]()
Heeft zo'n tyfuskankerkutvotloakigeos geprobeerd mn fiets bij de bieb te jatten, is mn slot nu helemaal kaput aan de buitenkant.![]()
Die Os heeft niet eens mn normale slot opengekregen, laat staan de ketting die om mn wiel ligt.![]()
![]()
Oh...ik wist niet dat dat aanstond, dat men het kon zien...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:06 schreef pekel het volgende:
Mal in de warre.
Mo: Nelly Furtado - Helden van Oranje![]()
Ga zelf pompen hoer...van mij pompen kost veel dure minuten sletquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh...ik wist niet dat dat aanstond, dat men het kon zien...
Anyway...hilarisch mp3'tje... lekker dat geschreeuw van Jack v. Gelder, tijden Zweden - Nederland
Pijpen slet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ga zelf pompen hoer...van mij pompen kost veel dure minuten slet
hash/weed en dat alles gratisquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:20 schreef pekel het volgende:
Vanaaf party in Emmen
100.000 mensjes
bier
gezelligheid
wielrennen
bier
vrouwen
bier
(sterke drank!!!)
Wat wil je nog meer?
was je nou al weer zo zat dat je moest slapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef Gabry het volgende:
Mn vader maakte me wakker..
omdat et avondeten klaar was....![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:15 schreef B_BOY het volgende:
vanaf party bij duder
Bier
weed
hash
vrouwen
(sterke drank???)
De_Ananas
wat wil je nog meer![]()
zeer zekertquote:
jezus wat heb je gedaan gisteravondquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef Gabry het volgende:
Mn vader maakte me wakker..
omdat et avondeten klaar was....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |