En denk je dat de beste vrouw van de wereld zou winnen van een man uit de top 10?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
veel zal ik niet zeggen, maar er lopen wel een paar betere spelers rond (zoals een maatje van me dat wel eens 3e op het nk is geworden)....
ben jij er ook zo een die een grote bek heeft, en vervolgens de regels niet eens kent?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Poolen en vrouwen winnen?
![]()
Bij vrouwen ontbreekt het aan inzicht, laat staan dat ze een lijn kunnen doortrekken naar de pocket.
Als we het hebben over Alison Fisher? Ja, dat denk ik wel, maar hoeft niet per se, zal best spannend zijn denk ik...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:39 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
En denk je dat de beste vrouw van de wereld zou winnen van een man uit de top 10?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als de man een gentleman is wint de vrouw
Oke dan kunnen we dus concluderen dan mannen beter zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als we het hebben over Alison Fisher? Ja, dat denk ik wel, maar hoeft niet per se, zal best spannend zijn denk ik...
Nee. We kunnen concluderen dat er veel meer mannen poolen, en er daardoor dus ook meer talenten worden ontdekt onder mannen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we dus concluderen dan mannen beter zijn?
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
ben jij er ook zo een die een grote bek heeft, en vervolgens de regels niet eens kent?![]()
![]()
ja. net als rennen, schaatsen, koken, voetballen... en ga zo nog meer ff een tijdje door.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we dus concluderen dan mannen beter zijn?
Je zal 100 redenen weten te vinden waarom dat zo is. Maar mannen zijn toch echt beter.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee. We kunnen concluderen dat er veel meer mannen poolen, en er daardoor dus ook meer talenten worden ontdekt onder mannen.![]()
Dan moet een man wel eerst zijn pijngrens verhogen. Want die ligt bij vrouwens hoger.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. net als rennen, schaatsen, koken, voetballen... en ga zo nog meer ff een tijdje door.
vrouwen kunnen vooral goed baren, maar als wij dat zouden kunnen, zou het gewoon nog beter gaan. sorry dames.
Dus niet. Als papa's nou ook eens hun dochters mee zouden nemen als ze een potje gingen biljarten/snookeren/poolen, zou ik het je kunnen bewijzen. Helaas is dat niet het geval. Die eikels nemen alleen hun zonen mee. Inzicht moet ontwikkeld worden. Dat is alles. Zolang meisjes alleen met poppen spelen, kunnen ze dat wel vergeten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Je zal 100 redenen weten te vinden waarom dat zo is. Maar mannen zijn toch echt beter.
nee hoor. ik heb ooit een nierziekte gehad die boven de grens van de baring ligt. nou ik moet je zeggen, als het om echte pijn gaat weten mannen beter hun grens te verlagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dan moet een man wel eerst zijn pijngrens verhogen. Want die ligt bij vrouwens hoger.
dat is al 1 van de 100 de volgende zal vast zijn omdat er alleen poolen van mannen op tv is en nooit van vrouwen. Dus worden meisjes nooit gemotiveerd in poolen. Maar daar ging het niet om. Het gaat er om dat mannen het toch echt beter kunnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus niet. Als papa's nou ook eens hun dochters mee zouden nemen als ze een potje gingen biljarten/snookeren/poolen, zou ik het je kunnen bewijzen. Helaas is dat niet het geval. Die eikels nemen alleen hun zonen mee. Inzicht moet ontwikkeld worden. Dat is alles. Zolang meisjes alleen met poppen spelen, kunnen ze dat wel vergeten.
Als ik jou was, zou ik homo wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. net als rennen, schaatsen, koken, voetballen... en ga zo nog meer ff een tijdje door.
vrouwen kunnen vooral goed baren, maar als wij dat zouden kunnen, zou het gewoon nog beter gaan. sorry dames.
Heb je dat zwart op wit voor mij?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dan moet een man wel eerst zijn pijngrens verhogen. Want die ligt bij vrouwens hoger.
Dat is een uitspraak die nooit gevalideerd zal kunnen worden. Het enige wat je nu kan zeggen is, dat er momenteel meer mannen zijn die kunnen poolen dan dat er vrouwen zijn die dat kunnen. Maar dat zou simpelweg aan het feit kunnen liggen dat er gewoon meer mannen poolen dan vrouwen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:52 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
dat is al 1 van de 100 de volgende zal vast zijn omdat er alleen poolen van mannen op tv is en nooit van vrouwen. Dus worden meisjes nooit gemotiveerd in poolen. Maar daar ging het niet om. Het gaat er om dat mannen het toch echt beter kunnen.
Hier gaat dit hele topic nu juist over en daar doe je zelf ook aan mee. Dus als je vind dat dat niet moet, moet je er ook niet op in gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik homo worden![]()
Iedereen heeft zijn eigen talenten. Het vergelijken en generaliseren van gemiddelden is totaal overbodig. Heeft geen enkele zin.
Het is ook meteen de reden dat ik al heel wat mannetjes bijna huilend naar huis heb gestuurd, simpelweg omdat ze niet konden poolen, maar toch altijd nog vonden dat ookal kunnen ze er echt geen hol van, ze toch beter dan een meisje/vrouw moeten zijn.
waarom? wie zegt dat ik niet van de tegenstelling hou. misschien is dat wel juist waarom ik van vrouwen hou? verder niet zo miepen aub. neuken is leuker met een vrouw, mkay...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik homo worden![]()
Onzin. Het generaliseren heeft alleen maar zin als je uit even grote populaties een steekproef houdt. De populatie poolende mannen, is velen malen groter dan de populatie poolende vrouwen. Dat is toch duidelijk? Ik kan net zo min bewijzen dat vrouwen net zo goed zijn, als dat jij kan bewijzen dat mannen beter zijn. We zijn slechts ieder onze eigen mening toegedaan... Maar breng het niet alsof het wetenschap is, dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Hier gaat dit hele topic nu juist over en daar doe je zelf ook aan mee. Dus als je vind dat dat niet moet, moet je er ook niet op in gaan.
ik mag toch wel een beetje plagen? zijn vrouwen heel goed in namelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom? wie zegt dat ik niet van de tegenstelling hou. misschien is dat wel juist waarom ik van vrouwen hou? verder niet zo miepen aub. neuken is leuker met een vrouw, mkay...
En hoe kan het dan dat de beste man van de beste vrouw wint. Die hoogstwaarschijnlijk de zelfde kansen hebben gehad in opleiding? En waarom is dat al jaren zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Onzin. Het generaliseren heeft alleen maar zin als je uit even grote populaties een steekproef houdt. De populatie poolende mannen, is velen malen groter dan de populatie poolende vrouwen. Dat is toch duidelijk? Ik kan net zo min bewijzen dat vrouwen net zo goed zijn, als dat jij kan bewijzen dat mannen beter zijn. We zijn slechts ieder onze eigen mening toegedaan... Maar breng het niet alsof het wetenschap is, dat doe ik ook niet.
daar maken ze het zelf naar door te denken dat ze in andere dingen beter zijn. daardoor geven ze ons het gevoel dat baren, neuken en opvoeden niks is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik mag toch wel een beetje plagen? zijn vrouwen heel goed in namelijk![]()
(maar mannen zijn natuurlijk beter he?)
Maar serieus: soms klinken dergelijke meningen alsof het enige bestaansrecht dat vrouwen hebben, het feit is dat ze geneukt kunnen worden en kunnen baren. En dat vind ik een beetje triest...
google het maar even na als je het zwart op wit wilt. Het zal er vast wel staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heb je dat zwart op wit voor mij?
Jij zegt dat de beste man van de beste vrouw wint.... ik zeg dat het spannend word...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
En hoe kan het dan dat de beste man van de beste vrouw wint. Die hoogstwaarschijnlijk de zelfde kansen hebben gehad in opleiding? En waarom is dat al jaren zo?
Ja maar ik heb het er nu juist over een gelijke opleiding. Ik denk dat de man dan toch echt wint. En jij zegt dat het spannend zou worden. Waarom speeld die vrouw dan niet in grote tournooien met man.en erbij?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij zegt dat de beste man van de beste vrouw wint.... ik zeg dat het spannend word...
Daarnaast zijn er maar weinig vrouwen die al op hun 5e boven een biljarttafel hangen, terwijl dat bij mannen wel voorkomt. Daarnaast heeft de ene persoon wel aanleg, en een ander niet. Ik kan je vertellen: Alison Fisher heeft aanleg! Maar die begon niet op zo'n jonge leeftijd (helaas, maar 7 a 8 is ook vroeg...).
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij zegt dat de beste man van de beste vrouw wint.... ik zeg dat het spannend word...
Dat eerste is een vraag die niet beantwoord kan worden. Dat is heel simpel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het er nu juist over een gelijke opleiding. Ik denk dat de man dan toch echt wint. En jij zegt dat het spannend zou worden. Waarom speeld die vrouw dan niet in grote tournooien met man.en erbij?
Het is heel simpel: als het om fysieke sporten gaat, ja dan verliezen vrouwen het. Nogal logisch...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Eindeloze discussie dit. Het is heel simpel, als vrouwen het beter dan mannen hadden gedaan in de sportwereld, werden er op Zondagavond wel meer vrouwelijke sporters uitegzonden.
Dan worden de vrouwen ook een serieus genomen in de sport. Daarom.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat eerste is een vraag die niet beantwoord kan worden. Dat is heel simpel.
Je tweede vraag kan ik beantwoorden met Alison Fishers antwoord:
I occasionally enter open tournaments but I don't see this becoming a regular thing in the foreseeable future. If there was to be a match between myself and one of the best male players, I would like to do it in a one on one TV situation.
En dat zou ik wel heel interessant vinden. Maar bedenk: momenteel verdient zij al gemiddeld een 80.000 dollar per jaar tegen de dames. En dan nog sponsorgeld. Waarom zou ze?
Schakers, dammers, darters en ga zo maar verder.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is heel simpel: als het om fysieke sporten gaat, ja dan verliezen vrouwen het. Nogal logisch...
Judith Polgar... dammen volg ik niet, darten zelfde verhaal als pool....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Schakers, dammers, darters en ga zo maar verder.
en? zijn ze beter? of gewoon goed op hun eigen niveau?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Judith Polgar... dammen volg ik niet, darten zelfde verhaal als pool....
Voor mij persoonlijk niet, maar voor wie wel, vind ik het prima hoor. En dat zijn er ook best veel uiteindelijk, dus ja, dan heb je ook minder vrouwen om nobelprijzen aan uit te reikenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
kijk voor de lol eens naar de uitvinders, wat is het percentage vrouwen dat een nobelprijs won ten aanzien van de mannen?
wat doen vrouwen eigenlijk? behalve baren en kinderen verzorgen? of is dat stiekem niet genoeg??????
kent iemand het verhaal van "vrouwtje piggelmee"?
lees mijn betogen nog een keer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en? zijn ze beter? of gewoon goed op hun eigen niveau?
precies, doe waar je goed in bent, en hou op met zeiken over wat je had kunnen zijn...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk niet, maar voor wie wel, vind ik het prima hoor. En dat zijn er ook best veel uiteindelijk, dus ja, dan heb je ook minder vrouwen om nobelprijzen aan uit te reiken![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
lees mijn betogen nog een keer zou ik zeggen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |