Dat is één van de mogelijke gebruiken idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
voor het maken van screenshots, jij ?
je voorhoofd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:27 schreef HeyFreak het volgende:
om mee te scheren...
Ik hoop het niet enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
Misbruik van usernames kan toch een ban opleveren?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
Misbruik van usernames kan toch een ban opleveren?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
voor het maken van screenshots, jij ?
Duurt wel lang hoor..quote:
Ben je lang bezig zeker? Met zo'n stomp voorwerp duurt dat eeuwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik hem meestal om lammetjes mee te slachten, maar das een hobby.
That's all part of the funquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je lang bezig zeker? Met zo'n stomp voorwerp duurt dat eeuwen![]()
En de F5 op de plek van de PS?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:41 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb m op de plek van mn F5 zittenVonk wel leuk en zo
Ja, wat is het nou?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:43 schreef 0 het volgende:
zo goed als nooit.
Nee, de F5 op de plek van de Delete, de Delete op de plek van de Insert, en de Insert op de plek van de B , de B op de plek van de G, de G op de plek van de R en de R op de plek van de print screen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En de F5 op de plek van de PS?
Ohja, dat is best wel slim!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de F5 op de plek van de Delete, de Delete op de plek van de Insert, en de Insert op de plek van de B , de B op de plek van de G, de G op de plek van de R en de R op de plek van de print screen.
Weet ik zeker dat niemand mn toetsenbord gebruikt behalve ikzelf
Lendenen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn lendenen gaan echt kapot vannacht
Dat werd vroeger gebruikt toen toetsenborden nog vooral op terminals aan waren gesloten. Heeft te maken met Mainframes en dergelijken. Meer weet ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:28 schreef Qunix het volgende:
wat betekend Sys Rq dat eronder staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |