Ik heb het gewoon eens gezellig druk op MSN en IRCquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:28 schreef petre86 het volgende:
dooie boei..
d'r is hier geen flikker te doen zeg!
ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon eens gezellig druk op MSN en IRC
Oeh, maak er ook eentje voor mij warm?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook
eerst sausijzenbroodjes warm maken nu
Ik ben dan ook een echte tweaker *proest*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
IRC is voor tweakers en meer van zulks..
Je bedoelt IRC te moeilijk is voor jou en dat eigenlijk MSN al boven je pet gaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
IRC is voor tweakers en meer van zulks..
Eg nie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt IRC te moeilijk is voor jou en dat eigenlijk MSN al boven je pet gaat?.
Nederland 2quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eg nie..
Ik heb heus wel eens ge-IRCd..
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ga ook. Maar niet met jou mee anders krijg ik ruzie met _R en dat wil niemand.
i love it!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat loop je op me in te beuken?
"opknapwerk"quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:58 schreef Semisane het volgende:
MoggeNet van de tandarts....volgende week moe ik terug komen....voor wat opknap werk...al met al viel het wel mee....
Het lijkt inderdaad wel bijna een natuurwet...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:14 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh.
Waarom is het toch altijd zo dat de jongens met wie je de leukste chats hebt altijd bezet zijn
Utrecht! Utrecht!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh..nog even wat zaakjes regelen en dan kan ik in utrecht naar school
Ja opknap werk.quote:
Hmmm dat lijkt me idd wel een beetje heel irritant....met 40 mensen....volgens mijn krijg ik dan ook lag van hier tot timboktoe...en daarbij ben ik niet zo sociaal dat ik met 40 man tegelijk wil gaan spelen.quote:gister molten core gedaan met 40 man.. dat is vaaaaaag en onoverzichtelijk.. doe dat niet meer denkik, 4 uur spelen zodat 3 van de 40 man een epic item krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |