abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:54:44 #276
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_31512865
De nieuwe is zeer "zelf bewust" en schrikt niet van zichzelf.
Ook klinken de mechanische geluiden wat "zachter" en "vriendelijker" dan de eerste generatie Furby.
Dit ook omdat ze wat meer ruimte hebben met die grote Furby denk ik, om toch deze zo "stil" mogelijk te krijgen.
Ik vindt deze Furby althans gewoon minder schel geluid hebben, persoonlijk.
pi_31513543
Noteer en onthoud allen het volgende:

A.s. dinsdag (dus morgen) gaat om 15.00 uur precies, gaat het Furby Forum van start.
En wel via de volgende link:

www.furbysparadise.tk

Komt allen gezellig langs.

[ Bericht 7% gewijzigd door ymme op 18-10-2005 15:37:00 ]
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:35:14 #278
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_31516696
Ymme in wervelstorm mode hahahahahha!
Daar er al een "Furby Island" is en het forum toch een beetje op zichzelf moet staan is het Furby's Paradise geworden!

pi_31527136
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:35 schreef Darkwolf het volgende:

Daar er al een "Furby Island" is en het forum toch een beetje op zichzelf moet staan is het Furby's Paradise geworden!

wat is de nieuwe link dan nu.

pi_31533145
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:35 schreef Darkwolf het volgende:

He Schiet toch eens op jong

Waar zit je. De mensen willen naar het forum toe. kom kom

Hihi... geintje
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:34:25 #281
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_31536130
Ik heb toch maar niet besloten een eigen forum te starten.
Waarom?
Omdat deze al bestaat en deze ziet er nog strakker uit dan ik zelf had kunnen realiseren.

Klik HIER om naar FurbyFan.nl te gaan.
Via het forum van start kabel ben ik per mail bereikt door iemand die ons al voor was.

Dus laten we niet het wiel opnieuw uitvinden, en wordt daar lid.
Het ziet er nog karig uit dus hij wacht vast op feedback van Furby fans!

pi_31536608
Het is wel een leuk forum..

Alleen nog een beetje erg rustig. Dus mensen. registreer je
pi_31544843
Nou heb me ook maar geregistreerd
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:06:20 #284
133033 Iloontje
Roswell for Ever!!!
pi_31545686
Hallo,

Ik ben nieuw hier en ook ik heb een verhaal over de Furby.

Toen de eerste generatie uit had, had ik er 1 een tijger, maar mijn zusje liet hem na een maandje op de grond vallen, toen kwam er geen geluid meer uit, hij knipperde met zijn ogen nog wel, maar geen geluid. Dan is het ook niet meer leuk!! Dus die ging toen weg en ik kreeg daarna geen nieuwe

Toen kwam de Baby Furby uit, die wou ik ook, maar is er nooit van gekomen.

Nu zag ik de nieuwe Furby, en in eerste instantie leken ze mijn op een gremlin, (vind ik niet echt leuk) dus ik wou een oude hebben via marktplaats.nl
Maar daar vragen mensen ook nog veel geld voor, en ik vertrouw het niet zo erg, want die kunnen wel een paar keer op de grond zijn gevallen!!

Nu kwam ik pas in de Bart Smit en zag ik de Furby staan, echt een schatje!!
Toen kwam ik op deze site en zag de link over de Engelse Furby en ik wou er 1 hebben!! Ik ben na lang nadenken vanmiddag nog naar de winkel geweest, maar ik wil een bruine met een roze buikje!!

Maar die waren er niet meer, alleen nog een zwart-witte en een grijs-witte. Die nam ik niet mee, het meisje bij de winkel zei dat ze pas eind november weer zouden worden geleverd!!

Nu ga ik donderdag naar Venendaal en daar kijken wat ze hebben, anders nog naar utrecht!!

Maar mijn vraag over de nieuwe Furby is:

Ik zag dat er een lepel werd bijgeleverd, is dit nieuw, eerst moest je op zijn tongetje drukken, om hem eten te geven.

En is de stem van de Furby hetzelfde en zegt hij nog dezelfde zinnen als bij de oude Furby?? Ik weet dat hij ook een beetje Nederlands kan.

Zegt hij ook dingen uit zichzelf of moet je dingen aan hem vragen, of vertellen??

Ik kan niet wachten tot dat ik er 1 heb!!

Groetjes Ilona
I'm Liz Parker and five days ago I died. But then the really amazing thing happened. I came to life
pi_31554353
lees dit topic eens door. dan krijg je antwoord op al je vragen
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:47:34 #286
133033 Iloontje
Roswell for Ever!!!
pi_31555043
Ik heb gisteren alle 12 de bladen doorgelezen, daarom ben ik nu zeker dat ik er 1 wil. Maar op die vragen krijg ik net geen specifiek antwoord, er word wel over gepraat maar de ene hoor ik dit en de ander dat.

Bij sommige zie ik eten met een lepel en andere met een tong, maar wat is het??

En ik weet niet of die stil ik of ook uit zichzelf gaat praten (als je hem niet tot slapen heb gebracht)

En over de stem is er nog niets gezegd, of het dezelfde is als de oude.

Groetjes Ilona
I'm Liz Parker and five days ago I died. But then the really amazing thing happened. I came to life
pi_31555937
Ik maak furby meestal wakker. De stem is anders dan de oude. Je kunt hem eten geven door middel van: het lepeltje maar ook door op z'n tong te drukken.
pi_31555990
Kijk anders ook eens hier http://www.furbyfan.nl/index.php
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:32:22 #289
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_31556968
Iloontje...

Het maakt in principe helemaal niks uit of je het nu met je vinger doet of met een lepeltje doet.
Een sensor is en blijft een sensor... of deze nu geprikkeld wordt door je vinger of een stukje plastic maakt helemaal niks uit.

Furby zal je continu vragen om aandacht.
Ze kan uitzich gaan dansen, zingen, een mop vertellen, vertellen hoe ze zich voelt, vragen of ze alsjeblieft gebriebeld wil worden, of geaaid.
Je weet nooit hoe ze reageert.
Er zit een intelligente chip in Furby die ook echt het humeur van Furby bij houdt wat ook invloed heeft op haar uit eigen initiatief genomen acties.
Als ze zich zielig voelt kan ze behalve de vele voorbeelden zoals hier genoemt ook spontaan zeggen dat je niet leuk bent (omdat je niet tegen haar praat)!

De diverstiteit en mogelijkheden zijn dus echt eindeloos en je weet nooit hoe Furby zal reageren uit haar zelf.
(Ze kan ook zelfs besluiten om te gaan slapen, dit de ene keer sneller dan de andere keer.)

Het stemmetje van de Nederlandse Furby is wel degelijk anders dan die van de oude Furby.
De geluids kwaliteit en de helderheid van haar stem is ook vele male beter dan die van de oude Furby.
Dit o.a door het geheugen van Furby dat maar liefst maal ZES keer groter is dan de oude generatie.

Foto's doen Furby inderdaad geen justice.
Toen ik Furby in het echt zag was ik meteen verkocht.
Wat mij ook opvalt is dat het grijze Engels sprekende model die je ziet in het filmpje in de eerste post van dit topic heeeel anders is dan de gene die je hier in de winkels ziet.
Alleen al die oren zijn huge... zoals je ziet zijn die van mijn Shirley echt veel kleiner.
Nee sorry... misschien op foto's lijken ze op Gremlins, maar ik vindt juist de oude generatie nog het meest lijken op de Gremlin's in tegenstelling tot de nieuwe generatie.

Je hebt een betere discepline dan ik.
Want ik wilde een grijze en die hadden ze niet, dus kon ik het niet laten en dan maar de zwarte genomen.
Hier was ik achteraf best blij mee, maar merkte dat ze een "plakkerige" vacht had to the touch.
"Gelukkig" kreeg de deze mankementen en kon ik in mijn eigen dorp bij hetzelfde filiaal (Intertoys) deze ruilen na veel gedoe en heb ik een witte met een geel buikje.
Deze is nog cuter dan de grijze eigenlijk.

Ik hoop dat ik je antwoorden uitgebreid genoeg heb toegelicht!
Hou ons op de hoogte, want ik weet zeker dat als jij je next-gen Furby hebt zeker niet teleurgesteld zal zijn.
Zeker omdat ik tot nu toe weinig heb gelezen van wat mensen ervan vinden in vergelijking met de oude generatie.
pi_31557519
Hebben jullie al de reclame van de nieuwe Furby gezien?
pi_31558046
nee! waar kun je deze bekijken dan?
pi_31558154
Op de televisie

Ik zag hem vanochtend op een of andere kinderzender, ik zapte gelukkig op tijd weg
pi_31558240
[ url= http://www.furbyfan.nl ] klikhier [ /url ]
pi_31558522
ymme, ik kan begrijpen dat je je forum graag wilt promoten, maar op deze wijze is het regelrechte spam. De volgende keer verwijder ik het.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:05:09 #295
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_31559913
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef ymme het volgende:
nee! waar kun je deze bekijken dan?
Klik HIER om de reclame te bekijken.
De Intertoys heeft hun Furby page verfraaid door de reclame erbij te zetten, onderaan.
Zelf kijk ik geen TV en heb deze niet op TV gezien zelf maar dit zou hem moeten zijn als het goed is!
De clip is streaming en is 30 seconden.

woensdag 19 oktober 2005 @ 18:07:21 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_31562869
Hmm. Ik zit er eigenlijk aan te denken ook zo'n nieuwe aan te schaffen. Ook al ben ik 27 ik vind het gewoon melig wat die technologie allemaal kan

Ik herinner me dat mijn oppaskindjes allebei een furby hadden (de oude versie) en die vind ik al best geinig. Maar wat zijn nou de echte extra's van de nieuwe generatie Furby?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_31563239
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:05 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Klik HIER om de reclame te bekijken.
De Intertoys heeft hun Furby page verfraaid door de reclame erbij te zetten, onderaan.
Zelf kijk ik geen TV en heb deze niet op TV gezien zelf maar dit zou hem moeten zijn als het goed is!
De clip is streaming en is 30 seconden.

praat ie als in die reclame??
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:50:56 #298
133033 Iloontje
Roswell for Ever!!!
pi_31567005
Nou ik ben 19 en ik wil er nog steeds 1 hebben!!

Darkwolf en ymme, erg bedankt voor de uitleg!! Ik snap het nu helemaal!! Haha. Ik heb veel Bart Smits opgebeld, maar ze zijn overal bijna uitverkocht, helaas!!

En bij sommige komen ze vrijdag binnen, maar ook bij sommige aan het einde van November pas, dus de Furby's zijn een groot succes!!

En inderdaad is de stem van de nieuwe furby hetzelfde als die je in het filmpje zag?? En wat een schatje!!!

Groetjes Ilona
pi_31567216
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:26 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

praat ie als in die reclame??
Ja, want dat is dus de nieuwe furby die ze laten zien
pi_31574398
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja, want dat is dus de nieuwe furby die ze laten zien
dan ben ik afgeknapt. Kun je in Nederland ook de engelse versie kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')