abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:43:27 #26
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_29509427
quote:
Beste Ouders / verzorgers

In de week van 17 mei wordt uw peuter gecontroleerd op hoofdluis.
Dit zal gebeuren tijdens de draaiuren, door ouders en leidsters.
Wij verzoeken u ervoor te zorgen, dat uw peuter geen gel, glitter en speldjes in de haren heeft, zodat het controleren snel en gemakkelijk kan verlopen. Wordt bij uw peuter hoofd
luis gevonden, dan krijgt u meteen bericht, zodat u maatregelen kunt nemen.

Met vriendelijke groeten
Leidsters UKKEPUK.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_29509671
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef bbfakir het volgende:
Heb eens een keer zo'n brief verbetert en weer teruggestuurd. Is nog heel wat e-mail verkeer van gekomen.
pi_29509782
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:31 schreef timmeeeh het volgende:

[..]
Mwhaha .
pi_29509859
Ik ga maar eens kijken op lijmdraad
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_29509872
edit: kut, verkeerde topic waarin ik reageer...
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:57:58 #31
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_29509881
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef bbfakir het volgende:
Heb eens een keer zo'n brief verbetert en weer teruggestuurd. Is nog heel wat e-mail verkeer van gekomen.
Waarom verbaast me dat niet?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_29510246
ik krijg dit net op mn mail..

maar ik snapo het niet

Ph acy is Ne st
The est y of arm Inc
e Yo xual Des Spe ume by %
reas ur Se ire and rm vol 500
100 ural and de Eff - in con t to wel
wn bra % Nat No Si ects tras
l-kno nds. Expe ce thr es lon
gas rien ee tim ger or ms
Wor de shi g wit hou ld Wi
ppin hin 24 rs SP -M
UR The we and Saf
Wa Ph acy is Ne
st The est y of arm
Inc e Yo xual Des Spe ume by
% reas ur Se ire and rm vol
500 100 ural and de Eff - in con
t to wel wn bra % Nat No Si ects
tras l-kno nds. Expe ce thr
es lon gas rien ee tim ger or
ms Wor de shi g wit hou
ld Wi ppin hin 24 rs SP
-M UR The we and
Saf Wa Ph acy is
Ne st The est y of
arm Inc e Yo xual Des Spe
ume by % reas ur Se ire and
rm vol 500 100 ural and de Eff
- in con t to wel wn bra % Nat No Si
ects tras l-kno nds. Expe
ce thr es lon gas rien ee tim
ger or ms Wor de shi g wit
hou ld Wi ppin hin 24 rs
SP -M UR The we
and Saf Wa Ph acy
is Ne st The est
y of arm Inc e Yo xual Des
Spe ume by % reas ur Se
ire and rm vol 500 100 ural and
de Eff - in con t to wel wn bra % Nat
No Si ects tras l-kno nds.
Expe ce thr es lon gas rien
ee tim ger or ms Wor de shi
g wit hou ld Wi ppin hin 24
rs SP -M UR The
we and Saf Wa Ph
acy is Ne st The
est y of arm Inc e Yo
xual Des Spe ume by % reas
ur Se ire and rm vol 500 100
ural and de Eff - in con t to wel wn bra
% Nat No Si ects tras l-kno
nds. Expe ce thr es lon gas
rien ee tim ger or ms Wor
de shi g wit hou ld Wi ppin
hin 24 rs SP -M UR
The we and Saf Wa
Ph acy is Ne st
The est y of arm Inc
e Yo xual Des Spe ume by %
reas ur Se ire and rm vol 500
100 ural and de Eff - in con t to wel
wn bra % Nat No Si ects tras
l-kno nds. Expe ce thr es lon
gas rien ee tim ger or ms
Wor de shi g wit hou ld Wi
ppin hin 24 rs SP -M
UR The we and Saf
Wa Ph acy is Ne
st The est y of arm
Inc e Yo xual Des Spe ume by
% reas ur Se ire and rm vol
500 100 ural and de Eff - in con
t to wel wn bra % Nat No Si ects
tras l-kno nds. Expe ce thr
es lon gas rien ee tim ger or
ms Wor de shi g wit hou
ld Wi ppin hin 24 rs SP
-M UR The we and
Saf Wa Ph acy is
Ne st The est y of
rgnksoopokoqopnonpoooplkmimgjililnmtholllrmt
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:33:33 #33
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_29510805
Beste Hans (toch niet zo'n moeilijk te onthouden naam...)

bijgaand een gezipt bestand met 5 jpegs van de bouwtekeningen. Ik heb in totaal 25 pagina's informatie; o.a. hoe de huizen zijn gebouwd (materialen etc), en tekeningen van de oorspronkelijke oplevering. Gezipt waren al deze jpgs echter 13+ Mb.

De tiff bestanden die ik voor je heb gemaakt zijn allemaal 8+ Mb groot (per stuk!).

Zeg maar wat/hoe je e.e.a wilt hebben.

Overigens, als je ruimte problemen hebt, raad ik je van harte gmail aan. Dit is een gratis email account van Google met (momenteel) 2235 Mb opslag ruimte. Dit wordt elke dag iets groter gemaakt. Ik stuur zodirect een link waarmee je een account kunt aanmaken (gmail is 'by invitation only'). Mocht je er niets in zien, het niet vertrouwen of wat dan ook, moet e het mailtje gewoon deleten.

vriedenlijk gegroet,
Sean

Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:35:53 #34
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_29510862
Geachte mijnheer joling,

Na aanleiding van mijn schorsing vandaag zou ik u graag mijn reactie willen geven en mijn ervaringen met u willen mededelen.

U heeft mij samen met machteld, jolien en vera naar huis gestuurd omdat wij volgens u onze medeleerling carina gepest zouden hebben.
Ik wil u bij deze mededelen dat ik haar op geen enkele mogelijke manier gekwetst heb evenals mijn bovenstaande medeleerling.
Carina heeft een eigen homepage met daarop foto’s waarin zij zichzelf halfnaakt laat zien en er teksten bijzet die ik absoluut afkeur. Nu heb ik daar niks mee te maken maar dat zij die foto’s aan de hele klas inclusief mij laat zien vind ik absoluut niet gepast en daarmee vind ik absoluut dat alle ellende die hierdoor is ontstaan zij zelf heeft uitgelokt.
Nu wil ik u ook graag mededelen dat ik het uiterst ongepast vond dat wij niks hadden in te brengen nadat u mij en de rest naar huis heeft gestuurd. Daarmee geeft u min of meer toe dat alles wat carina tegen u heeft verteld waar is en dat betwijfel ik ten zeerste.
Nu heb ik door al die gedonder om het zo even te zeggen problemen thuis gekregen om iets wat ik niet gedaan heb.
En ik zou als laatst willen mededelen dat ik graag een gesprek wil met u mij en carina om recht te zetten wat er gebeurd is.

Bij voorbaat dank,
pi_29511030
Carina? Waarmee haal je al die dingen naar boven? Limewire? Ik ken dat niet eens, toch maar proberen
pi_29511154
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:35 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Geachte mijnheer joling,

Na aanleiding van mijn schorsing vandaag zou ik u graag mijn reactie willen geven en mijn ervaringen met u willen mededelen.

U heeft mij samen met machteld, jolien en vera naar huis gestuurd omdat wij volgens u onze medeleerling carina gepest zouden hebben.
Ik wil u bij deze mededelen dat ik haar op geen enkele mogelijke manier gekwetst heb evenals mijn bovenstaande medeleerling.
Carina heeft een eigen homepage met daarop foto’s waarin zij zichzelf halfnaakt laat zien en er teksten bijzet die ik absoluut afkeur. Nu heb ik daar niks mee te maken maar dat zij die foto’s aan de hele klas inclusief mij laat zien vind ik absoluut niet gepast en daarmee vind ik absoluut dat alle ellende die hierdoor is ontstaan zij zelf heeft uitgelokt.
Nu wil ik u ook graag mededelen dat ik het uiterst ongepast vond dat wij niks hadden in te brengen nadat u mij en de rest naar huis heeft gestuurd. Daarmee geeft u min of meer toe dat alles wat carina tegen u heeft verteld waar is en dat betwijfel ik ten zeerste.
Nu heb ik door al die gedonder om het zo even te zeggen problemen thuis gekregen om iets wat ik niet gedaan heb.
En ik zou als laatst willen mededelen dat ik graag een gesprek wil met u mij en carina om recht te zetten wat er gebeurd is.

Bij voorbaat dank,
stond er geen linkje in?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:52:02 #37
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_29511307
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:46 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

stond er geen linkje in?
Nee helaas. Waarschijnlijk is Carina een dik vadsig wijf
pi_29512741
Dear Giles B. Virgin,
You of one of our two extraordinary people who have received this special note. What is it about you say? Well… at our company, Guess Who? Incorporated we have an amazing deal! A b-e-a-utiful green van up for sale for only $17.99!!!! And… with this awesome offer, you are also able to obtain a plant holder, a doorbell, a door, a mailbox, and even a florescent light! What a spectacular deal!!! And for only $17.99! If you would like to get this amazing offer… fill in the form below and send it back to Guess Who? Incorporated with money enclosed. Thanks!

Management of Guess Who? Incorporated

What a Deal Form!!!
Please Print

Name:______________________ Age:______ Date of Birth:____/____/____
(m) (d) (y)
Gender: Female Male (circle one) Address:_________ City:_________ State or Province:____ Postal Code:________ Phone Number: ( ) ___-____
Email:________

Will you be sending cash or cheque?

Cheques made out to Guess Who Incorporated.

A delivery charge will apply.
Canadian delivery: $3.75
American delivery: $4.20
United Kingdom delivery: $6.10

When would you like the van to be delivered?

Month:______ Day:_____ Year:_____ Time:______

Please Allow One Week for Delivery

You can reach Guess Who Incorporated at _guess_who_inc__@guesswho.com , guesswhoincy.com and at 1-866-GUESS-WHO-INC-655

Comments:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.0
pi_29512766
Dear Mrs. Bettie,
My name is Erin I have blue eye’s and long brown hair. In my family there is my dog, brother, dad and mom. I love the computer because I like to chat and play The Sims. When I have spare time I read, do homework or go on the computer. My favorite movie is Freaky Friday because I am a big fan of Lindsey Loaham and because it is a very funny movie. My favorite color is periwinkle because another two of my favorite color’s blue and purple witch make periwinkle. I love Chinese food especially when I have it for supper. I went to Calgary on summer holidays when I was there I got a build a bear her name is Jessie and she is seven ounces. I also went on my very first upside done ride ever at Callaway park in Calgary.
By Erin dore
  Donald Duck held dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:42:39 #40
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29512822
Belachelijk echt dat zoveel mensen hun hele schijf delen, stelletje idioten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_29512898
Dear Danny,

I am so much in love with you.
When I listen to your music, I feel like I have to change my “tampon” (how do you say that in English? The thing that we, women, have to put in our vagina when we have … you know what I mean! Don’t make me say it!!).
The fire in my heart, as red as your hair, beats the rhythm… I am your flame, you are the burning sun…
Ho please my dearest, don’t leave me so lonely in my very hold France, where I hardly can be yours! Come and take me to your world! Take me by the ocean!!
pi_29519897
quote:
Dag lieve schat

Dag poepeke hoe gaat het? Me mij gaat het zeer goed vooral die laatste maand hé die was echt super nie normaal 1 februari de dag khoop echt da we nog een hele lange tijd same gaan blijve want echt gij maakt mij zo gelukkig hé isa nie normaal kmeen da echt ik voel mij echt super goed bij u ik kan over alles prate wij kome echt vies goed overeen en gij ben zo lief en echt zo heel goed voor mij da vind ik zo plesant en gij bent zo eerlijk das echt kei goed gij zet echt zo steil hé ma kmeen da echt! En gij kunt mij alles vrage hé schat ik wil alles voor u doen omda ik u super graag zie en omda ik echt zoveel van u hou éh weet ge da ik daar echt super blij van word als ik aan u denk eh dan gaat er voor mij een nieuwe wereld ope gij bent echt alles voor mij schatteke ik hou zielsveel van u kzeg da mss 1000 keer hé ma elkes keer als ik da zeg hou ik telkens meer van u elke dag meer en meer! gij bent echt zo super hé ma khoop echt da we nog lang same blijve hoor want ik amuseer mij echt bij u gij geeft mij een goed en speciaal gevoel en daar hou ik echt van kmeen het poepke gij bent echt alles voor mij
LOVE YA 4-LIFE –xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-
het zou je vriendin maar zijn
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:16:19 #43
78498 classpc
I don't like change
pi_29520732
Dat mensen zo dom zijn om hun hele hardeschijf te delen
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_29520926
Geweldig topic , straks LimeWire maar is proberen.
We hebben het nog steeds leuk
pi_29520982
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:16 schreef classpc het volgende:
Dat mensen zo dom zijn om hun hele hardeschijf te delen
Ik kwam net een hele reeks betogen e.d. tegen, m.b.t. een opleiding in strafrecht. Het zal je advocaat maar zijn straks .
pi_29521127
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:57 schreef JDude het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat niet?
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
pi_29521431
quote:

HE HOESTIE ?
MET ONS OKE
HOE GAAT HET OP SCHOOL?
HOE GAAT HET MET DE LIEFDE? (GEINTJE)
OFHEB JE WEL VERKIRING?
WIJ TEMINSTE NOG NIET

[ Bericht 37% gewijzigd door TheDon1985 op 09-08-2005 17:56:22 ]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:23:24 #48
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_29522191
Ik kwam deze tegen. Het is er eentje in de geest van "Iedereen denkt te kunnen dichten" en "louis-van-gaal-gedicht.

Met een rode ondergaande zon,
golven brekend op het strand.
Genietend van de vallende avond,
lopend, hand in hand

Een liefdevolle blik,
komend vanaf mijn zij.
Kijkend in jou ogen,
voel ik me oneindig blij.

Je sluit je ogen,
slaat je armen om me nek,
Kust me zachtjes,
en maakt me helemaal gek.

Zachtjes fluister ik iets toe,
ik hoop dat je me geloofd.
mijn liefde voor jou is eeuwig,
Zoals ik had beloofd.

Bij het lezen ervan kreeg ik buikkramp van het lachen.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_29528860
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:23 schreef Brett-Anderson het volgende:
Zachtjes fluister ik iets toe,
ik hoop dat je me geloofd.
pi_29528964
Heej lieverd ,

Weet je hoe t was....
ik was aan t skaten en m'n mobiel lag gewoon op t bankje en ze hadden die dus gepakt blijkt dus dat ze eerst m'n smsjes gingen lezen en voor de grap ffies een smsje naar jou toe gingen sturen met slet en weet ik veel wat er in.... toen ik er achte rkwam dat ze m'n mobiel hadden hadden ze het smsje net verstuurd.... en ik gelijk smsen dat die nie van mij was..... maar toen kreeg ik al smsje terug van nee sukkel.... dus toen kwam ik er achte rdat ze iets heel lulligs hadden gestuurd.... weet nog steeds niet precies wat maar t zal nie veel goeds zijn als er ook slet in stond.... maar je moet me ff geloven dat ik dus echt niet dat smsje had gestuurd dat zou ik egt nooit doen zow ben ik egt nie.... k hoop echt dat je me gelooft want ik zit hier nu egt met een k*tgevoel van hier tot ginter en zou het echt kl*te vinden als die gasten die dat smsje hebben verstuurd het nu helemaal voor mij verpest hebben (kweet nie of ik serieus kans maakte bij jou maar toch).... want ik vind je egt een heel leuk meisje en dat wil ik echt niet door die sukkels verpesten.......

-xxxx-

+

een dikke knuffel

hidde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')