quote:Beste Ouders / verzorgers
In de week van 17 mei wordt uw peuter gecontroleerd op hoofdluis.
Dit zal gebeuren tijdens de draaiuren, door ouders en leidsters.
Wij verzoeken u ervoor te zorgen, dat uw peuter geen gel, glitter en speldjes in de haren heeft, zodat het controleren snel en gemakkelijk kan verlopen. Wordt bij uw peuter hoofd
luis gevonden, dan krijgt u meteen bericht, zodat u maatregelen kunt nemen.
Met vriendelijke groeten
Leidsters UKKEPUK.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef bbfakir het volgende:
Heb eens een keer zo'n brief verbetert en weer teruggestuurd. Is nog heel wat e-mail verkeer van gekomen.
Waarom verbaast me dat niet?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef bbfakir het volgende:
Heb eens een keer zo'n brief verbetert en weer teruggestuurd. Is nog heel wat e-mail verkeer van gekomen.
stond er geen linkje in?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:35 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Geachte mijnheer joling,
Na aanleiding van mijn schorsing vandaag zou ik u graag mijn reactie willen geven en mijn ervaringen met u willen mededelen.
U heeft mij samen met machteld, jolien en vera naar huis gestuurd omdat wij volgens u onze medeleerling carina gepest zouden hebben.
Ik wil u bij deze mededelen dat ik haar op geen enkele mogelijke manier gekwetst heb evenals mijn bovenstaande medeleerling.
Carina heeft een eigen homepage met daarop foto’s waarin zij zichzelf halfnaakt laat zien en er teksten bijzet die ik absoluut afkeur. Nu heb ik daar niks mee te maken maar dat zij die foto’s aan de hele klas inclusief mij laat zien vind ik absoluut niet gepast en daarmee vind ik absoluut dat alle ellende die hierdoor is ontstaan zij zelf heeft uitgelokt.
Nu wil ik u ook graag mededelen dat ik het uiterst ongepast vond dat wij niks hadden in te brengen nadat u mij en de rest naar huis heeft gestuurd. Daarmee geeft u min of meer toe dat alles wat carina tegen u heeft verteld waar is en dat betwijfel ik ten zeerste.
Nu heb ik door al die gedonder om het zo even te zeggen problemen thuis gekregen om iets wat ik niet gedaan heb.
En ik zou als laatst willen mededelen dat ik graag een gesprek wil met u mij en carina om recht te zetten wat er gebeurd is.
Bij voorbaat dank,
Nee helaas. Waarschijnlijk is Carina een dik vadsig wijfquote:
het zou je vriendin maar zijnquote:Dag lieve schat
Dag poepeke hoe gaat het? Me mij gaat het zeer goed vooral die laatste maand hé die was echt super nie normaal 1 februari de dag khoop echt da we nog een hele lange tijd same gaan blijve want echt gij maakt mij zo gelukkig hé isa nie normaal kmeen da echt ik voel mij echt super goed bij u ik kan over alles prate wij kome echt vies goed overeen en gij ben zo lief en echt zo heel goed voor mij da vind ik zo plesant en gij bent zo eerlijk das echt kei goed gij zet echt zo steil hé ma kmeen da echt! En gij kunt mij alles vrage hé schat ik wil alles voor u doen omda ik u super graag zie en omda ik echt zoveel van u hou éh weet ge da ik daar echt super blij van word als ik aan u denk eh dan gaat er voor mij een nieuwe wereld ope gij bent echt alles voor mij schatteke ik hou zielsveel van u kzeg da mss 1000 keer hé ma elkes keer als ik da zeg hou ik telkens meer van u elke dag meer en meer! gij bent echt zo super hé ma khoop echt da we nog lang same blijve hoor want ik amuseer mij echt bij u gij geeft mij een goed en speciaal gevoel en daar hou ik echt van kmeen het poepke gij bent echt alles voor mij
LOVE YA 4-LIFE –xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-
Ik kwam net een hele reeks betogen e.d. tegen, m.b.t. een opleiding in strafrecht. Het zal je advocaat maar zijn straksquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:16 schreef classpc het volgende:
Dat mensen zo dom zijn om hun hele hardeschijf te delen
quote:
HE HOESTIE ?
MET ONS OKE
HOE GAAT HET OP SCHOOL?
HOE GAAT HET MET DE LIEFDE? (GEINTJE)
OFHEB JE WEL VERKIRING?
WIJ TEMINSTE NOG NIET
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:23 schreef Brett-Anderson het volgende:
Zachtjes fluister ik iets toe,
ik hoop dat je me geloofd.
Forum Opties | |